Spring naar bijdragen

Slots laden niet


Trybe4udie

Aanbevolen berichten

Enkele zaken die HC beter zou kunnen doen:

- Promoties die afgelopen zijn direct van de website halen (nu staan ze er vaak in elk geval nog de dag erna en soms langer, zet ze eventueel onder een kopje verlopen promoties zodat ze nog wel terug te lezen zijn).

- Zorgen dat duidelijk is of je voor een promotie bent ingeschreven. Zie plaatje hierboven van Rudi. Als je op Claim nu! klikt krijg je een melding dat je bent ingeschreven. Maar als je vervolgens weer naar de promotie gaat staat daar nog steeds dat je je moet inschrijven. Kleine moeite om die knop dan te wijzigen in "u bent reeds ingeschreven" of zoiets.

- Ik wilde nog iets laten zien, maar nu laad de pagina helemaal niet.

Edit: Inmiddels laad de pagina weer en wilde de verschrikkelijk slechte uitlijning van de promoties laten zien, maar dat lijkt inmiddels opgelost.

 

bewerkt door DeValsspeler (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Ondertussen zijn we een paar maanden verder en loop ik nog steeds tegen dit probleem aan. Gisteren was het zo erg dat ik het merendeel van de slots niet kon spelen. Ik speel via Google Chrome en later heb ik het geprobeerd via Mircosoft edge. Soms laad het spel wel, maar dan krijg ik een foutmelding en moet ik het spel herstarten om vervolgens weer zwart beeld te krijgen. Tis dat ze goeie promoties hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...