Jump to content

Waar is mijn uitbetaling ?


Recommended Posts

Hoi,

 

Afgelopen maandag gespeeld bij HC en een mooie winst behaald. Ik won bijna 3000 euro. Mijn saldo was toen iets van 300 euro. Mijn walletlimiet was 500 euro. Nu komt het: na deze winst was mijn saldo opeens 0 ! OK, kan, ik zat boven mijn walletlimiet. Echter, bij uitbetalingen staat helemaal niets. Geprobeerd contact op te nemen ( Via mail: geen antwoord tot op heden, via telefoon: 2 x een uur in de wacht, toen weer opgehangen ), dus niets. In mijn account zie ik mijn stortingen maar geen uitbetalingen. Gelukkig heb ik wel overal screenshots van gemaakt, maar wat nu ???

Link to comment
Share on other sites

@Bert Bloos Dank voor je post, goeie vraag en alles is ook zo nieuw.

Bijzonder dat het account dan op €0,00 staat en niet op €500,00 en de rest naar je bank (zoals je ook hebt ingegeven). De systemen werken nog niet goed daar, de klantenservice overbelast, het product is ook nog niet om over naar huis te schrijven. Ze zullen wel alle hens aan dek hebben en verwacht dat het allemaal wel goed komt, maar vervellend is het wel. 

 

Wel een mooie winst! Nice one.

Link to comment
Share on other sites

:-).
 
Dank dat jullie meer vertrouwen hebben dan ik.  Ik lees telkens over mails die mensen krijgen als er een uitbetaling goedgekeurd is terwijl er bij zelfs bij uitbetaling helemaal niets staat. Ik vindt dat ze zeer slecht voorbereid zijn. Nah...hopelijk komt het goed.

Inderdaad een slechte zaak, je zou anders verwachten. Fijn dat je screenshots hebt.
Link to comment
Share on other sites

Op 10-10-2021 om 00:43 zei Bert Bloos:

Nu, vandaag eindelijk contact gehad. Eerst een nietszeggend mailtje daarna een mail dat ze tot 6 oktober problemen hadden met uitbetalen en het nu binnen 3 WERKDAGEN  op m'n rekening zou staan. Afwachten maar weer.

Ik heb sinds gisteren ook een uitbetaling lopen(500),maar dit zou voor iedereen een reden kunnen/moeten zijn om hier nooit meer te spelen

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Wat een aanfluiting dat Holland Casino. Accountje aangemaakt voor mijn vriendin, alles doorlopen. Ging aardig goed. 

Op een gegeven moment kreeg ik een melding dat de bankrekening niet geverifieerd was, terwijl ik wel een storting had gedaan en alles in kan en kruiken was. Deze melding genegeerd en een poging gewaagd een uitbetaling te doen, nadat ik wat gespeeld had. 

Daar kreeg ik de melding: ongeldige betaaloptie

Chat ingedoken en via verschillende medewerkers, verschillende oplossingen

  • poging 1 in chat, medewerker: betaalmiddel moet geverifieerd worden, je krijgt hier een mailtje over indien het geverifieerd is (mail nooit gehad, paar weken verder);
  • poging twee in chat, medewerker:  wis cookies, cache en alles (gedaan en werkt niet)
  • poging drie, medewerker: stuur kopie bankpas en kopie bankrekening 

Daarbij kreeg ik in de chat het gevoel niet welkom te zijn. Kreeg zelfs de opmerking 'ligt toch echt aan jou deze fout, niet bij ons!'

Laatste optie (bankpas kopie) niet gedaan vooralsnog, want daar heb ik helemaal geen trek in.

Wat een prutsers daar bij HC. Zoveel meer van dit product verwacht. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei TheGallant:

Wat een aanfluiting dat Holland Casino. Accountje aangemaakt voor mijn vriendin, alles doorlopen. Ging aardig goed. 

Op een gegeven moment kreeg ik een melding dat de bankrekening niet geverifieerd was, terwijl ik wel een storting had gedaan en alles in kan en kruiken was. Deze melding genegeerd en een poging gewaagd een uitbetaling te doen, nadat ik wat gespeeld had. 

Daar kreeg ik de melding: ongeldige betaaloptie

Chat ingedoken en via verschillende medewerkers, verschillende oplossingen

  • poging 1 in chat, medewerker: betaalmiddel moet geverifieerd worden, je krijgt hier een mailtje over indien het geverifieerd is (mail nooit gehad, paar weken verder);
  • poging twee in chat, medewerker:  wis cookies, cache en alles (gedaan en werkt niet)
  • poging drie, medewerker: stuur kopie bankpas en kopie bankrekening 

Daarbij kreeg ik in de chat het gevoel niet welkom te zijn. Kreeg zelfs de opmerking 'ligt toch echt aan jou deze fout, niet bij ons!'

Laatste optie (bankpas kopie) niet gedaan vooralsnog, want daar heb ik helemaal geen trek in.

Wat een prutsers daar bij HC. Zoveel meer van dit product verwacht. 

 

Dit had ik dus ook. Ik heb al een aantal keer gestort en uitbetaald. Ook ij de chat gezeten en op een gegeven moment gezegd zoek het maar uit. Ik speel er niet meer. We hebben tenslotte meer keus waar het wel allemaal goed op orde is. Wat eenprutsers bij die HC

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...