Spring naar bijdragen

Unieke actie in samenwerking met onze partner Tombola


Nomore

Aanbevolen berichten

Ik heb me inmiddels aangemeld bij Tombola en de eerste 25 euro (full house) gewonnen. Maar ja, als ik die laat uitbetalen ben ik mijn bonusgeld kwijt.. slim gedaan, want er is nu een hogere drempel om je winst te pakken en een grotere kans dat je je eigen geld gewoon weer gaat verspelen. Hoop wel dat het aanbod wat uitbreidt, want dit gaat snel vervelen. 

Zag trouwens dat Onetime ook erg fanatiek is bij de bingo 😉

  • Like 1
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MrT:
15 uur geleden zei TV78:
Inmiddels al de klantenservice moeten benaderen omdat ik bij een van de (overige) spellen geen bonusgame kreeg, maar er wel recht op had. Ik ben benieuwd hoe snel ze reageren en of ze met een oplossing/tegemoetkoming komen.

Al opgelost

Nee, alleen een mail gekregen dat ze binnen 72 werkuren met een reactie zullen komen. Afwachten maar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me inmiddels aangemeld bij Tombola en de eerste 25 euro (full house) gewonnen. Maar ja, als ik die laat uitbetalen ben ik mijn bonusgeld kwijt.. slim gedaan, want er is nu een hogere drempel om je winst te pakken en een grotere kans dat je je eigen geld gewoon weer gaat verspelen. Hoop wel dat het aanbod wat uitbreidt, want dit gaat snel vervelen. 
Zag trouwens dat Onetime ook erg fanatiek is bij de Bingo

Er zijn veel onetimers echte bingo fans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Budgetvrouw:

Maar wanneer mogen wij nou los? Nog geen berichten in de bingo-app gezien

Het is echt een drama nog (in de zin van de partner link). Als je echt los wilt mag het zeker (stuur me dan even een PM met je spelersnaam en gebruikersnaam) dan neem ik je ergens in mee. 

 

Daarnaast zijn wel goede berichten en mogen we als het goed is binnenkort ook eigen Onetime bingo's organiseren. Goed ik zit nog steeds in de wacht modus en als ik iets hoor laat ik dat meteen in de app groep los en uiteraard hier op de website.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.