Spring naar bijdragen

Afwezigheid van AOF Sit and Go?


mslangen777

Aanbevolen berichten

Hoi,

Graag wil ik het volgende onder de aandacht brengen en ik ben benieuwd of anderen onderstaande ook hebben gemerkt.

Naast de stortingsbonus bij GG Poker zijn er voor nieuwe spelers de Huwelijksreis missies. Nadat je een bepaald aantal missies hebt volbracht krijg je een beloning. Deze beloningen lopen steeds op in waarde. Waarschijnlijk zullen de missies ook steeds meer play vereisen. OK, tot zover prima. De eerste missie hiervan heb ik niet kunnen volbrengen, omdat ik nergens deze AOF Sit and Go's kan vinden. Vervolgens heb ik tot nu toe wel alle andere missies kunnen volbrengen en heb ik inmiddels twee beloningen ontvangen. De eerste beloning die ik kreeg zijn twee tickets voor AOF sit and go's. De volgende beloning die ik kan krijgen zijn 10 tickets voor deze AOF Sit and Go's. Tot nu toe zie ik nog steeds geen mogelijkheid om deze zogenaamde sit and go's te spelen. Ik kan de tickets dus niet verzilveren en deze vervallen binnen 7 dagen.

Daarnaast nog het volgende. Er zijn in totaal 30 missies voor de eerste 30 dagen na aanmelding. Als je alle 30 missies hebt volbracht krijg je een behoorlijke bonus, meer dan $100. Doordat ik de eerste missie niet heb kunnen doen, kan deze laatste missie dus niet meer behaald worden. Ik weet overigens niet wat latere missies vragen qua spel en of ik daar uberhaupt aan kan voldoen, maar stel dat dit wel lukt, kan ik dus fluiten naar deze promotie. Dat vind ik niet echt fair.

Wat de reden ook moge zijn, het klopt in mijn ogen niet, als deze zogenaamde AOF sit and go's niet worden aangeboden voor bijv. de Nederlandse markt, dan zou men daar ook geen missies aan moeten verbinden lijkt mij.  Ik ga dit verhaal ook nog bij GG poker navragen, maar wellicht dat iemand hier al meer weet hoe het zit?

Groeten, Marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Marcel,

ik weet niet precies hoe het zit. Ik heb zelf voor de bonus in de vorm van Tickets gekozen, allemaal dus AOF Sit and Go's. De eerste paar dagen heb ik die nog gebruiken (en ook nog winstgevend), sinds gisteren mis ik eveneens de toernooien. Dus al 2 dagen de tickets niet kunnen gebruiken en die verlopen gewoon. Zelfde probleem ook ervaren met de "Honeymoon", 1e ronde dus ook niet kunnen spelen. Ik heb de volgende missies wel ondertussen al gespeeld en voltooid, maar ze worden steeds zwaarder. Daarna heb ik alle promo's maar aangevinkt, sommige blijven voor mij nog steeds een raadsel. Veel extra's bij GG, maar een uitdaging ok dit allemaal te kunnen bevatten en monitoren uiteindelijk. het spelen op zich bevalt me overigens wel heel goed daar, dit in tegenstelling tot poker via HC. Bij GG begonnen met ca. 21 dollar, en zit toch ondertussen al op 58 dollar, en alleen maar kleine tafels Hold'em gspeeld.

Gr. Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad. Er is heel wat poespas aanwezig. Verder gaat het pokeren me daar goed af, sta nog steeds in de plus. Wat ik vooral kan waarderen bij GG poker is dat ze het ook interessant houden voor de zogenaamde "lowroller", waar ik mij zelf toe reken. Je krijgt hier al snel aardig wat rakeback. Bij Stars duurde dat in mijn herinnering veel langer. Je moest daar ook eerst naar een hoger niveau om bepaalde items in de shop te komen. Een klein, maar irritant minpuntje vind ik steeds die melding over een all-in verzekering, die ik toch nooit neem. Dat zou ik graag uit willen zetten.

Daarnaast mis ik de standaard Sit and Go's, waar je gewoon begint met een stack van 1500 en de blinds per 10 minuten of zo omhoog gaan. Maar goed, dat zal wel ouderwets zijn, net als het ontbreken van full ring cash games, maar dat mis ik niet zo. Die AOF sit and go's, die we dus niet zien, zou ik zelf ook verder niet spelen, al is het enkel maar voor die promotie. Wist je trouwens dat je ook dagelijks een gratis spin and gold van 0,25 kan spelen? Als je wint heb je toch gratis een dollar of zo, soms meer, verdient. 

Al met al dus best wel positief tot nu toe. Op het ontbreken van die AOF SNGs die nodig zijn voor de promotie (Huwelijksreis) na dan. We zullen wel geen compensatie krijgen verwacht ik, maar het zou ze sieren als ze dat wel doen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is wel een manier om ze te spelen op pc: zowel AoF sit &go als Battle Royal

1.niet inloggen,

2.naar Aof toernooien gaan,niet join maar daar naast op het toernooi  klikken zodat lobby opent  van Aof  

3. dan reggen vraagt dan om login en dan pakt die tickets wel, na

bij uitschakeling toernooi  play again  dan pakt die het volgende ticket

bewerkt door oranje (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leek te mooi om waar te zijn : methode van Oranje uitgeprobeerd, waarvoor dank. Vervolgens verschijnt de melding dat ze deze niet aanbieden in onze regio.

Vreemd !!!!

Ik heb ondertussen al een mail gestuurd naar de Helpdesk, en wacht op respons. Zo snel als die tot op heden reageren zullen al mijn tickets wel verlopen zijn🤢

Hier laat ik het nog niet bij zitten, valse promoties en daarvoor hebben we toch de KSA, of?

Voorlopig moeten we het maar doen met de dagelijkse beloning, van de 0,25 spin ticket, en op zaterdag 1,- spin ticket. Verder kijken hoever we in de Honeymoon komen.

Vandaag was een mindere dag, dankzij de verassing op de River, altijd die vervloekte laatste kaart. Maar, er komen nog genoeg dagen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei SidViscious:

Leek te mooi om waar te zijn : methode van Oranje uitgeprobeerd, waarvoor dank. Vervolgens verschijnt de melding dat ze deze niet aanbieden in onze regio.

Vreemd !!!!

Ik heb ondertussen al een mail gestuurd naar de Helpdesk, en wacht op respons. Zo snel als die tot op heden reageren zullen al mijn tickets wel verlopen zijn🤢

Hier laat ik het nog niet bij zitten, valse promoties en daarvoor hebben we toch de KSA, of?

Voorlopig moeten we het maar doen met de dagelijkse beloning, van de 0,25 spin ticket, en op zaterdag 1,- spin ticket. Verder kijken hoever we in de Honeymoon komen.

Vandaag was een mindere dag, dankzij de verassing op de River, altijd die vervloekte laatste kaart. Maar, er komen nog genoeg dagen ...

Zojuist een e-mail gestuurd naar [email protected] In het Nederlands, vanwege het domein ga ik ervan uit dat dit account bij een Nederlandse support komt.  Als er een reactie komt zal ik die hier delen voor de geïnteresseerden. Ben trouwens benieuwd of ze vanuit GG poker ook dit forum lezen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei mslangen777:

Allemaal leuk en aardig dat het via een omweg lukt, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Hoe kan ik dat weten, het is dat ik het hier lees. Ik ben toch wel benieuwd naar hun reactie hierop.

Helemaal mee eens, ben ook nog steeds benieuwd naar hun reactie. Daarnaast is het me nog steeds niet gelukt om deel te nemen. Zoals eerder gesteld : de ene keer verschijnt een melding dat het spel niet wordt aangeboden in onze regio, en de andere keer niet. Hetzelfde als ik op de promo's klik voor nadere informatie verschijnt de ene keer de melding "Page not found" en de andere keer kan ik het wel gewoon raadplegen. Zullen wel nog de kinderziektes zijn, maar ondertussen wel al meer dan $ 20,- tickets niet kunnen inzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sindsdien nog geen reactie ontvangen van GG poker. Ook geen e-mail dat het is ontvangen. Ondertussen ga ik wat minder waarde hechten aan die Huweljiksreis. Met de missie van vandaag is het op eens een loterij geworden. Het doel is een Spin and gold te spelen met een 5x Multiplier voor de 3-max en 10x voor de 6-max, maar de kans dat je die krijgt is echt super klein. Heb er al 10+ gespeeld. Grote kans dat ik deze missie niet ga halen. Ach ja. $150 dollar gaan ze natuurlijk ook niet zomaar weggeven. Ik bekijk gewoon of het doel haalbaar is en anders laat ik het links liggen. Misschien lukt het nog om de $20  te bemachtigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zonet ook een mail ontvangen : niet gebruikte tickets worden in cash uitgekeerd voor 23 oktober. Had de Honeymoon vandaag tot net links laten liggen. De bonus van de dag, de gratis spin, heeft me echter weer verder op weg geholpen. Dus bij de 1e en tevens laatste poging was het gelijk 5x bij de 3-tafel. Missie volbracht maar spel verloren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteindelijk heb ik toch ook de missie kunnen volbrengen. Alleen. Wat moet ik nu met de beloning van 10 AOF Sit and go tickets???

Naar welk e-mail adres hebben jullie een mail gestuurd? Ik naar [email protected], maar volgens mij wordt of dat account genegeerd, of het is zo druk dat ik nog steeds in de wacht sta om beantwoord te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei jerommke:

weet iemand waarom  de sit en go op alle poker aanbieders voor nederland blijkbaar verboden zijn

Zijn er bij HC dan ook geen Sit and Go's?

Bij GG heb je wel die spin and golds. Wel grappig om te spelen voor een lage buy in, maar het is toch meer gokken dan echt pokeren naar mijn idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei mslangen777:

Uiteindelijk heb ik toch ook de missie kunnen volbrengen. Alleen. Wat moet ik nu met de beloning van 10 AOF Sit and go tickets???

Naar welk e-mail adres hebben jullie een mail gestuurd? Ik naar [email protected], maar volgens mij wordt of dat account genegeerd, of het is zo druk dat ik nog steeds in de wacht sta om beantwoord te worden.

hoi je krijgt voor 23 oktober  al je tickets die je niet kon spelen om gezet in c cash heb vandaag de eerste 2 tickets al in ontvangen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vandaag gezien dat de 2 tickets van de Honeymoon omgezet waren. Missie vervolgens weer voltooid en de volgende 10 x 0.5 Tickets ontvangen. Deze zullen als het goed is ook nog worden omgezet, net als de tickets van de welkomstbonus (vóór 23 oktober). 

Dus Mslangen777 gewoon tickets ophalen, zal wel uiteindelijk goed komen. Mail wordt niet al te snel beantwoord, maar uiteindelijk komt het wel goed 🥳

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...