Spring naar bijdragen

Harken bij de BINGO - Tombola actie


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

https://www.onetime.nl/go/tombola  Daar is die hoor. Via deze link account aanmaken bij onze favoriete en enige bingo site van Nederland.

 

Als je daar een storting doet van zeg 10€ of 25€ krijg je 200% bonus. We gaan ook streamen via Twitch deze week (di/wo) en lekker de bingo kamer aanvallen en gezellig praten. Ook komt er een eigen Onetime bingo toernooi!

 

Als je dit gedaan hebt kan je mij privé berichten zodat ik je €5,00 cash back kan geven op je bankrekening (PM me of mail even hierover)

 

bingo time!

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei TheGreatOne:

https://www.onetime.nl/go/tombola  Daar is die hoor. Via deze link account aanmaken bij onze favoriete en enige bingo site van Nederland.

 

Als je daar een storting doet van zeg 10€ of 25€ krijg je 200% bonus. We gaan ook streamen via Twitch deze week (di/wo) en lekker de bingo kamer aanvallen en gezellig praten. Ook komt er een eigen Onetime bingo toernooi!

 

Als je dit gedaan hebt kan je mij privé berichten zodat ik je €5,00 cash back kan geven op je bankrekening (PM me of mail even hierover)

 

bingo time!

Top! Zal straks even een account aanmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Gertjan_De_Meern:

Al een paar keer een bingo gehad. Vanochtend zelfs Twee lijnen en een Full House. Maar het is niet helemaal mijn spel. Het is best een beetje saai. Hopelijk gaan ze nog wat extra's toevoegen.

Haha, het kan mij ook nog niet echt boeien. Ben vaak alweer vergeten dat ik aan het spelen ben omdat ik tussendoor andere dingen ga doen. 
Voel me soms net deze ouwe baas 😂:
https://www.dumpert.nl/item/100014589_2a45eb94

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@DeValsspeler

Vanaf wanneer word het interessant om te gaan spelen?

Jackpot 40 ballen valt 1x op de 1,1 a 1,2 miljoen keren. Een kaartje kost 10 cent.

Als de jackpot op 110K+ wordt het dan pas interessant qua EV?

Tuurlijk speel je het spel voor de fun, maar als de jackpot erg hoog komt te staan dan kan het wel interessanter worden, maar vanaf wanneer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Reno:

@DeValsspeler

Vanaf wanneer word het interessant om te gaan spelen?

Jackpot 40 ballen valt 1x op de 1,1 a 1,2 miljoen keren. Een kaartje kost 10 cent.

Als de jackpot op 110K+ wordt het dan pas interessant qua EV?

Tuurlijk speel je het spel voor de fun, maar als de jackpot erg hoog komt te staan dan kan het wel interessanter worden, maar vanaf wanneer?

Paar details: sowieso natuurlijk 24 kaartjes à €2 kopen, dan kost een kaartje maar 8,33 cent.

En vergeet niet dat je bingo kaartje ook al ev heeft vanuit het spel zelf. 80% van de inleg gaat naar de normale prijzenpot, 5% naar de jackpot. De jackpot hoeft dus maar 20% van je inleg goed te maken, dus snelle schatting zal dan zijn vanaf 20k?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.