Spring naar bijdragen

Hoelang duurt een uitbetaling bij Betcity


babbelaar

Aanbevolen berichten

Is er al iemand die heeft uitbetaald bij Betcity? En hoelang duurde het voordat het bedrag daadwerkelijk op je rekening stond? Ik heb 10 oktober (gisteren) om 19.06 een uitbetaling gedaan, toen kreeg ik direct een mail dat mijn uitbetaling was goedgekeurd dus ik had eigenlijk wel verwacht dat het bedrag vandaag binnen zou zijn. Dit was niet het geval. 

05D199D4-09F1-4A28-A87C-D8C9F6A83967.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei babbelaar:

Is er al iemand die heeft uitbetaald bij Betcity? En hoelang duurde het voordat het bedrag daadwerkelijk op je rekening stond? Ik heb 10 oktober (gisteren) om 19.06 een uitbetaling gedaan, toen kreeg ik direct een mail dat mijn uitbetaling was goedgekeurd dus ik had eigenlijk wel verwacht dat het bedrag vandaag binnen zou zijn. Dit was niet het geval. 

05D199D4-09F1-4A28-A87C-D8C9F6A83967.png

Bij mij de volgende dag, gaat iedere keer goed. Bijstorten ook trouwens! 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei babbelaar:

Is er al iemand die heeft uitbetaald bij Betcity? En hoelang duurde het voordat het bedrag daadwerkelijk op je rekening stond? Ik heb 10 oktober (gisteren) om 19.06 een uitbetaling gedaan, toen kreeg ik direct een mail dat mijn uitbetaling was goedgekeurd dus ik had eigenlijk wel verwacht dat het bedrag vandaag binnen zou zijn. Dit was niet het geval. 

05D199D4-09F1-4A28-A87C-D8C9F6A83967.png

Mijn verwachting is dat je het morgen hebt. Gezien de eerdere ervaringen die we allemaal hebben. De Nederlandse markt is wat traag met de uitbetaling. Ik verwacht wel dat dit nog versneld. Gewoon geduld houden, het komt vanzelf. Het is een goede partij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-10-2021 om 09:42 zei babbelaar:

Ik heb het bedrag nog niet ontvangen. Ik mis Unibet en Leo nu al. 
 

ps.
Die chat bij Betcity is ook echt altijd onderbemand lijkt het...altijd een behoorlijke wachtrij, op welk tijdstip dan ook.

Zag dat ze al heel wat nieuwe mensen aan het recruteren zijn. Kwestie van tijd dat het sneller gaat lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-10-2021 om 09:42 zei babbelaar:

Ik heb het bedrag nog niet ontvangen. Ik mis Unibet en Leo nu al. 
 

ps.
Die chat bij Betcity is ook echt altijd onderbemand lijkt het...altijd een behoorlijke wachtrij, op welk tijdstip dan ook.

Ik had er ook last van in de chat, en ook gevraagd wat de reden is.

het blijkt dat ze zowel de chat in de gaten moeten houden en de telefoontjes die ze krijgen.

dus stel dat je net in de live chat zit en er wordt gebeld dan kan je wat langer wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-10-2021 om 12:51 zei babbelaar:

Ik heb het bedrag zojuist om 12:45 ontvangen op mijn rekening. (BUNQ)

conclusie:

Zondag om 19.06 uitbetaald en direct de goedkeuring via de mail ontvangen en Dinsdag 12:45 het geld ontvangen. 
 

 

Ik heb mijn bedrag zaterdag nacht laten uitbetalen zou ik het dan maandag of dinsdag moeten ontvangen? 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 12-10-2021 om 17:31 zei rhellevo:

Ik had er ook last van in de chat, en ook gevraagd wat de reden is.

het blijkt dat ze zowel de chat in de gaten moeten houden en de telefoontjes die ze krijgen.

dus stel dat je net in de live chat zit en er wordt gebeld dan kan je wat langer wachten.

Wij hadden bij U 4 live chats open en telefoon tegelijk. (bijna niemand belt) Het zal voornamelijk zijn dat het gross van de mensen nog niet zo ervaren is. Komt vanzelf wel. De teamleader heeft iig genoeg ervaring en is een topper!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.