Jump to content

FOUTE BOEL! Bij Fair Play


EEHV040
 Share

Recommended Posts

Kan al sinds vanmiddag niet meer inloggen*, omdat de tijdslimiet voor een dag is verstreken. Dat kan gewoon niet, gisteren aan het eind van de zondagmorgen,  dat account aangemaakt, die limieten ingesteld. Dan zou maandag toch een nieuwe dag -zeg vanaf einde morgen- moeten zijn?

Vanmiddag op de chat met een medewerkster gesproken. Ik zou vanaf 0.00 uur weer toegang hebben tot het account. Zonet ingelogd, niet om te spelen, maar om een uitbetaling klaar te zetten, kon ik nog steeds niet inloggen. Wéér de chat op, onduidelijke reden. Ik zou 48 uur moeten wachten. 'ietsepietsie' later dan 0.00 uur. 'Hoefde me geen zorgen te maken om mijn geld, stond netjes op account'. Ja, zei ik, prima, geloof ik: maar ik kan er niet bij.

En ik ben nog steeds in de chat en er komt geen geloofwaardige, constructieve bijdrage van de chatmedewerker. Het lijkt wel een fout online casino waar we tot 1 oktober op konden spelen.

Dames en heren!, ik zit hier niet te overdrijven, ik heb ook helemaal niks geks of verkeerds gedaan, de registratie werd goed bevonden,  maar dit is of in ieder geval lijkt foute boel.  Zal later vandaag, dinsdag, nog eens kijken of ik kan inloggen. In totaal 50 euro gestort, ben ik die kwijt? Ik had een hoger saldo op het account staan. 

 

*: na een win met Lucky Lady Charm werd mijn account ineens door een tijdslimiet geblokkeerd afgelopen middag, waarvoor helemaal geen reden was. 

Edited by EEHV040
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 minuten geleden zei EEHV040:

Kan al sinds vanmiddag niet meer inloggen*, omdat de tijdslimiet voor een dag is verstreken. Dat kan gewoon niet, gisteren aan het eind van de morgen,  dat account aangemaakt, die limieten ingesteld. Dan zou maandag toch een nieuwe dag -zeg vanaf einde morgen- moeten zijn?

Vanmiddag op de chat met een medewerkster gesproken. Ik zou vanaf 0.00 uur weer toegang hebben tot het account. Zonet ingelogd, niet om te spelen, maar om een uitbetaling klaar te zetten, kon ik nog steeds niet inloggen. Wéér de chat op, onduidelijke reden. Ik zou 48 uur moeten wachten. 'ietsepietsie' later dan 0.00 uur. 'Hoefde me geen zorgen te maken om mijn geld, stond netjes op account'. Ja, zei ik, prima, geloof ik: maar ik kan er niet bij.

En ik ben nog steeds in de chat en er komt geen geloofwaardige, constructieve bijdrage van de chatmedewerker. Het lijkt wel een fout online casino" rel="external">online casino waar we tot 1 oktober op konden spelen.

Dames en heren!, ik zit hier niet te overdrijven, ik heb ook helemaal niks geks gedaan, de registratie werd goed bevonden,  maar dit is of in ieder geval lijkt foute boel. 

 

*: na een win met Lucky Lady Charm werd mijn account ineens door een tijdslimiet geblokkeerd afgelopen middag, waarvoor helemaal geen reden was. 

@FairPlayCasino lezen jullie mee?

Link to comment
Share on other sites

Komt de medewerker aan met een screenshot op de loginpagina van de limieten. Dat limieten vanaf 1:00 zouden worden gereset. Ik dacht, oke, misschien zit ik er dan toch naast. Maar nee hoor, ik kan nog steeds niet inloggen.

De medewerker typte nog of k wel of geen klacht wilde indienen. Ik zei: U kunt beter helemaal niets meer typen en beter gaan slapen.

Oeioei. Een online casino dat door de NL overheid bevoegd is om op deze wijze business te runnen?

Dames en heren, LET OP!!

Edited by EEHV040
Link to comment
Share on other sites

Het komt ongeloofwaardig over wat ik eerder schreef maar de problemen lijken nu niet meer te bestaan. Ik vond het ook al vreemd, dat FP, wat een vergunning heeft gekregen, zo fout kon acteren afgelopen nacht.  Vraag me wel af waarom het zo'n zooitje was. Drukte, motivatie, onwennig?

Wel onduidelijk eerder vandaag mbt uploaden documentatie. Omdat mijn ID-bewijs vaag was door de flits, moest ik dat opnieuw uploaden. Dat kan, maar ik werd van het kastje naar de muur gestuurd (dat kunt u doen per email; ik documenten gemaild; reactie, nee kan niet per email;  via uw account etc). 

(Terwijl ik dit type, worden de uitbetalingsverzoeken met een flinke procedure verwerkt, maar wél binnen 1 uur na indienen! Je krijgt zowel een melding van de in behandeling zijnde verwerking, als de bevestiging hiervan, waarbij men bij het laatste zegt dat het bedrag van die uitbetalingsbevestiging binnen 24 uur op de rekening staat). 

Moderator: je zou bovenstaande berichten van me kunnen verwijderen. Het lijkt nu in orde te zijn.  

Edited by EEHV040
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei EEHV040:

 

Moderator: je zou bovenstaande berichten van me kunnen verwijderen. Het lijkt nu in orde te zijn.  

Lezers pakken nu wel het hele verhaal mee en super dat ze het opgelost hebben. Ze heten niet voor niks Fair Play 🙂

 

Blijf vooral de updates posten, hier leren wij, de casino's en vooral onze lezers van.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

13 minuten geleden zei TheGreatOne:

Lezers pakken nu wel het hele verhaal mee en super dat ze het opgelost hebben. Ze heten niet voor niks Fair Play">Fair Play 🙂

 

Blijf vooral de updates posten, hier leren wij, de casino's en vooral onze lezers van.

Dank. Was even in de chat net, gaat nu beter, maar nu weer ineens uitgelogd. De tijdslimiet is verstreken. Dat kán natuurlijk, maar de manier waarop gaat lomp.  Ik denk dat degenen die zich aanmelden bij Fair Play in acht moeten nemen, dat Fair Play Online, in meest brede zijn (nog) niet soepel werkt en kan zorgen voor flinke irritatie. Ook lijken medewerkers onderling niet goed te weten wat de een doet en de ander wel. Toch zijn 1.5 uur geleden 2 aangevraagde betalingen verwerkt en uitbetaald. Dus dat is wel positief. De bevestigingen met inhoud hiervan, zijn geloofwaardig.

Maar ik kan nu dus wéér niet inloggen, ik denk tot minstens morgenmiddag.  

Edited by EEHV040
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Beetje overtrokken reactie.

als je bang bent voor je geld te verliezen als je iets hebt gewonnen , dan kan je beter niet online spelen.

heb gewoon vertrouwen, wacht eerst even af voordat je een heel Bedrijf met de grond gelijk maakt.

heb je misschien bij jezelf gekeken, als je afsluit moet je wel goed op uitloggen drukken, anders loopt de tijd misschien wel gewoon door.

Gelukkig is nu alles opgelost voor je.

Link to comment
Share on other sites

21 minuten geleden zei rhellevo:

Beetje overtrokken reactie.

als je bang bent voor je geld te verliezen als je iets hebt gewonnen , dan kan je beter niet online spelen.

heb gewoon vertrouwen, wacht eerst even af voordat je een heel Bedrijf met de grond gelijk maakt.

heb je misschien bij jezelf gekeken, als je afsluit moet je wel goed op uitloggen drukken, anders loopt de tijd misschien wel gewoon door.

Gelukkig is nu alles opgelost voor je.

Daarom had ik de moderator ook gevraagd mijn eerdere berichten te verwijderen, maar het was oprecht chaotisch. Ik heb voor heel lange tijd niet kunnen inloggen. Zonet mijn geplaatste uitbetalingen bij Fair Play, aan het begin van deze middag geplaatst, ontvangen op mijn bankrekening. Ongeveer 4.5 uur tussen verzoek en ontvangst. Prima!

Edited by EEHV040
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 minuten geleden zei EEHV040:

Daarom had ik de moderator ook gevraagd mijn eerdere berichten te verwijderen, maar het was oprecht chaotisch. Ik heb voor heel lange tijd niet kunnen inloggen. Zonet mijn geplaatste uitbetalingen bij Fair Play" rel="external">Fair Play, aan het begin van deze middag geplaatst, ontvangen op mijn bankrekening. Ongeveer 4.5 uur tussen verzoek en ontvangst. Prima!

kan je bij Fair Play ook live roulette spelen @EEHV040?

Link to comment
Share on other sites

Nu wel even genoeg berichten geplaatst hier. De aanloopproblemen met Fair Play en HC online voor mezelf zijn nu wel voorbij en de komende tijd ga ik op deze 2 online casino's spelen, de 'oude online casino's'  laat ik vanaf nu links liggen (omdat ze ook niet transparant zijn, de NL-se zullen het niet proberen om dat niet te gaan doen). 

Tot later!

Edited by EEHV040
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

25 minuten geleden zei TheGreatOne:

Yes you can. Niet met Nederlandse croupiers/dealers maar via Evolution Gaming.

Ik begrijp dat je aan één van de medewerkers om een member card moet vragen. Als ik ga kijken bij fairplay.nl/membercard kom ik weer bij hetzelfde you tube filmpje over die card uit. Doe ik iets verkeerd @TheGreatOne? Het zal toch niet de bedoeling zijn dat je daadwerkelijk naar een vestiging toe moet?

Link to comment
Share on other sites

12 minuten geleden zei Solidagio:

Ik begrijp dat je aan één van de medewerkers om een member card moet vragen. Als ik ga kijken bij fairplay.nl/membercard kom ik weer bij hetzelfde you tube filmpje over die card uit. Doe ik iets verkeerd @TheGreatOne? Het zal toch niet de bedoeling zijn dat je daadwerkelijk naar een vestiging toe moet?

https://fairplaycasino.nl Dit is hun online casino. Inderdaad verwarrend, aangezien je bij bijvoorbeeld het Holland Casino normale website wel meteen online kan spelen (optie)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei EEHV040:

Nu wel even genoeg berichten geplaatst hier. De aanloopproblemen met Fair Play" rel="external">Fair Play en HC online voor mezelf zijn nu wel voorbij en de komende tijd ga ik op deze 2 online casino" rel="external">online casino's spelen, de 'oude online casino" rel="external">online casino's'  laat ik vanaf nu links liggen (omdat ze ook niet transparant zijn, de NL-se zullen het niet proberen om dat niet te gaan doen). 

Tot later!

Bij HC word ik er nog voortdurend uitgegooid tijdens het spelen. 

Link to comment
Share on other sites

Toch nog even: alhoewel ik vantevoren wat beter moet nadenken hoe die tijd- en stortingslimieten in te stellen, zodat ik wat minder geremd hoef te spelen, krijg ik opnieuw een keurige bevestiging per email van de 3e uitbetaling die ik nog had gezet afgelopen middag. Weet niet meer hoe laat dat was. Je krijgt een melding dat de uitbetaling is goedgekeurd én vervolgens een melding dat het bedrag onderweg met vermelding van een bepaald transactienummer. Dik in orde dus! 

Bij HC kreeg ik geen bevestiging dat de uitbetalingsverzoeken verwerkt waren. Dat vond ik niet netjes. 

Edited by EEHV040
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...