Spring naar bijdragen

NetEnt kasten bij Betcity


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Netent is echt heel erg over the hill voor mij. Speel ze eigenlijk nog amper. Was vooral dol op South Park, die was echt briljant en speelde vroeger ook vaak Gonzo's Quest, Jack and the Beanstalk en Twin Spin. De klassiekers, dus.

Helaas is Netent al lang geen trendsetter meer en zijn ze op alle fronten ingehaald door providers als Relax Gaming, Play'n GO en Nolimit City. 

Kan niet zomaar een recente (jonger dan een jaar oud) toptitel van Netent voor de geest halen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 hours ago, Wolfie said:

Kan niet zomaar een recente (jonger dan een jaar oud) toptitel van Netent voor de geest halen.

4 hours ago, JackPot said:

Helemaal eens met Wolfie. Overname red tiger helpt nog beetje maar netent is t aan t verliezen. Ze proberen nog mee te gaan in de megaways met oa gonzo maar ze zullen aan bonus buys moeten en hier iets vooruitstrevends in maken

^^Starburst XXXtreme: echt een heel slim uitgedachte vervolgtitel op een van de meest succesvolle slots ooit. 
Met vooruitstrevende 'bonusbuy' achtige features die beter jurisdiction-proof zijn dan de klassieke bonus buys.

Een ietsje oudere toptitel: (anderhalf jaar)  Dead or Alive 2 
Hier is Netent er in geslaagd om een vervolgtitel op een succesvolle slot uit te brengen die zelfs superieur is. 
Ogenschijnlijk zit DOA1 in DOA2 opgesloten (niet helemaal zeker van het math model) , en dan nog twee andere bonus modes en bonus buys toegevoegd.
DOA2 is dé slot die het vaakst huge wins oplevert van 100.000x of meer.

In de complete catalogus van Netent games zitten verrassend veel titels die speelbaar blijven.
Uit de Betcity catalogus : GunsNRoses, Narcos, Steam Tower, Reel Rush.

Overig:
Secret of the Stones Max, Jimy Hendrix, Narcos, Arcane Reel Chaos, Wild Worlds, Wild Bazar, Vikings, Lost Relics, Warlords, Drive, Wish Master, Street Fighter II.

Laat Netent maar schuiven, al brengen ze niet zo vaak goede titels meer uit, het telt alles bij elkaar wel op.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rudi:

^^Starburst XXXtreme: echt een heel slim uitgedachte vervolgtitel op een van de meest succesvolle slots ooit. 
Met vooruitstrevende 'bonusbuy' achtige features die beter jurisdiction-proof zijn dan de klassieke bonus buys

Van de week gespeeld. Best wel aardig, maar haalt het niet bij de regular bonus buy slots. Slimme zet: dat wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rudi, Netent is zeker nog steeds een grote speler, maar de urgentie zijn ze al lang kwijt. Vroeger zat je echt uit te kijken naar een nieuwe Netent release, benieuwd als je was met voor moois ze nu weer aan zouden komen. Ze waren echte game changers, ware leiders in het slots segment.

Dat gevoel is al heel lang verdwenen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Wolfie:

 

Dat gevoel is al heel lang verdwenen. 

Ben ik ook met je eens, ik weet nog een paar jaar geleden op de ICE in Londen dat ze kwamen met VR Gonzo's Quest, spraakmakend. 

Zie net dat ze op de shortlist staan voor ontwikkelaar van Slots 2021 Award. Wie zou jij op die plek 1 zetten @Wolfie als winnaar?

Schermafbeelding 2021-10-18 om 12.10.23.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, rhellevo said:

Waar vind ik de RTP van deze kasten ?

Op het vraagtekentje linksonder in het speelscherm clicken, en dan naar beneden scrollen.
Voor Steamtower op Betcity 95,07% ik zoek even op of dat dat een nieuwe, extra lage RTP is..

[edit] zo te zien wel, hoogste RTP setting voor Steam Tower is zo te zien 97.04%? 


image.thumb.png.762127c17a3c16446c80c3c77af3d951.png

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-10-2021 om 12:40 zei JackPot:

Weer eens met Wolfie. De aanbieders die hij noemt zijn de nieuwe orde. Blueprint Gaming zou er ook nog bij kunnen.

Vergeet niet dat in Nederland de oude simpele kasten nog steeds erg populair zijn bij veel spelers. Unibet heeft niet voor niets een groot assortiment klassiekers (wild wild wild etc) en Starburst is al jaren een top slot.

Voor mij staat Reactoonz op 1. En daarna verschillende bonus buy kasten van Pragmatic Play (The dog house megaways als favoriet) die hebben overigens wel het nadeel een max van 5000x te hebben. Maar sinds ik daar nog niet aan geraakt ben nog niets om me druk over te maken.

Nolimit heeft ook een aantal goede waarbij punkrocker mijn favo is.

Overigens vind ik af en toe Safari Gold Megaways en Kong Megaways ook nog best lekker.

 

Tldr: Ik hou van Slots maar Reactoonz is mijn favo!

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-10-2021 om 09:10 zei LuukFOD:

Vergeet niet dat in Nederland de oude simpele kasten nog steeds erg populair zijn bij veel spelers. Unibet heeft niet voor niets een groot assortiment klassiekers (wild wild wild etc) en Starburst is al jaren een top slot

Denk dat de Greentube slots van deze wereld nog weleens verrassend populair kunnen zijn bij NL spelers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...