Spring naar bijdragen

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

  • 7 maanden later...
  • Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Mooi dat iedereen betaald heeft We gaan ervoor !

We gaan vandaag beginnen, vandaag om 16.20 begint de V75 waar we rustig mee beginnen.

Gratis beelden voor vandaag de Zweedse kun je hier vinden (met zweeds commentaar)

http://www.maharajah.se/

(vergroot via dat tv'tje in beeld)

Via Runnerz.nl kun je de beelden krijgen met Engels commentaar, maar dan moet je wel een account hebben en minimaal 5 Euro zelf inzetten./

Mocht iemand daar nog een account willen geef dan je email door, dan stuur ik een uitnodiging dan krijg je nog een 10 Euro stortbonus, en die krijgen wij met onze account dan ook.

Normaal gesproken als je V75 wilt spelen moet je altijd minimaal 2 bankers (vaste winnaars) zoeken om het nog een beetje betaalbaar te houden. Dan kun je de andere koersen er wat meer nemen, en soms alle in heel open koersen..

Ik plaats dadelijk hier onze V75 voor vandaag.

Quote

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste V75 spel is geplaatst

31.10.2015 13:43:13

Bergsaker race 5

Weddenschap: V75

Status: Weddenschap verwerkt

Inleg: € 0,06

Combinaties: 768

Total bedrag: € 46,08

Pos. 1: 1: Unique Julia

2: Ajlexes Cubano

6: Bolt Boko

9: Digital Collection

Pos. 2: 11: Tekno Odin*

Pos. 3: 2: Beau Mec

4: Quid Pro Quo

6: Mind Your Face

7: Rocky Winner

Pos. 4: 5: Be Spontaneous

6: Camilo Boko*

7: Mockingbird Face

8: Balero Mearas

Pos. 5: 3: Just Happy

11: Salong

Pos. 6: 11: Venkatesh

Pos. 7:

2: Voulez Vous

3: Källna Orlando

4: Digital Control

6: King Classic

7: Caspian Doc

10: Caddie Ivory

We hebben dus Bankers in onderdeel 2 en 6, allebei de keren nummer 11.

Tekno Odin de eerste banker is 1 van de beste koudbloed paarden in Zweden en moet dit normaal gesproken winnen, is ook door 75% van de mensen gekozen op het moment.

Venkantesh in onderdeel 6, is een riskantere banker. Het paard is 2 klassen beter dan de rest, maar laat wel eens een steekje vallen, maar met deze rijder zal hij hopelijk de laatste rechte lijn het hele veld gewoon oprollen. Deze staat op 51% dus zeg maar fifty-fifty maar een betere 2e banker was vandaag niet te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook nog een kleine tip, in onderdeel 3 het paard Mind your Face.

Vorige keer toen ik deze hier tipte won deze aan 17-1 ! ;-)

En nu staat hij bij Unibet 17.50 en is de stal ook weer heel positief.

"Outsider: 6 Mind Your Face. Not a banker, you shall also consider 2 Beau Mec and 4 Quid Pro Quo. But the stable is sounding very optimistic about Mind Your Face and the horse is very fast out."

Dus doe ermee wat je wilt, het is een mooie cote.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat begint deze week niet zo lekker, 3 van onze paarden springen en de andere nummer 1 heeft de hele weg de leiding en wordt op de finish geklopt door nummer 8 een outsider van 20-1.

We kunnen hooguit nog 5 en 6 halen.

Volgende hebben we nog een klein triootje was als indekkertje voor de V75.

Inleg: € 0,30

Combinaties: 6

Total bedrag: € 1,80

Pos. 1: 7: Titan Tabac

11: Tekno Odin*

Pos. 2: 7: Titan Tabac

11: Tekno Odin*

Pos. 3: 3: Qravatt

12: Hulte Magnus

14: Norheim Järv*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze Bankers hebben gewonnen vandaag, de andere koersen werden we helaas 2 keer op de finish geklopt waardoor we er 5 goed hebben.

Erg jammer, en met meer inzet had het er wel ingezeten maar we wilden rustig beginnen.

het bracht deze week

7 goed 3851

6 goed 18.80

5 goed 1.90

Toch nog 30.72 terug voor de 5 goed... dus veel heeft het niet gekost.

Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen met de V75.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist heb ik de eerste weddenschap in Frankrijk geplaatst.

Het betreft koers 4 op Vincennes en de start is om 14:50 vanmiddag.

De bet zelf is vrij safe, we nemen 4 paarden ronden op plaatskoppel. Dit ziin 6 combinaties en de inzet is 10 euro, dus in totaal 60 euro.

Voor speluitleg kan je bij Runnerz terecht op: https://www.runnerz.nl/speluitleg

In eerste instantie was ik van plan om als basis nr 3 Nonant Le Pin te kiezen met daar omheen de nr 4 Conrads Fredrik, nr 5 Nuage en Ciel en nr 11 Ulster Perrine. Na overleg met Rico hebben we besloten om deze 4 paarden rond te nemen, want hij zag in deze koers vooral de nr 4 Conrads Fredrik sterk.

Nr 3 Nonant Le Pin, treft hier een koers op maat, de merrie kan snel starten en hier de leiding nemen en afhankelijk van wie er op komt zetten houden (liever niet als ze de gehele weg aanvallen krijgt) of overgeven (en zo een zuinig parcours krijgen) De afstand is perfect, haar goede prestaties over de middenafstand (2100m) hier op Vincennes spreken voor zich. Ze wordt ditmaal gereden door een Franse pikeur ipv door haar Italiaanse trainer. Dit is eerder een voordeel dan een nadeel en deze rijder weet de koersen vaak goed in te delen en ik verwacht dan ook dat hij de merrie een mooi parcours gaat geven. Een plaats in het trio lijkt zeer zeker haalbaar.

Nr 4 Conrads Fredrik valt eigenlijk nooit tegen en kan met een parcours op maat zo in het trio lopen. Wordt gereden door 1 van de grootste rijderstalenten van Frankrijk en heeft bovendien een gunstig startnummer in het 1e gelid achter de auto (gaan er 9 op de 1e rij, de rest zit op de 2e startrij). De eerste startrij is over deze afstand een enorm voordeel.

Nr 5 Nuage en Ciel heeft een tijdje rust gehad, maar heeft al eerder bewezen dat hij er meteen kan staan na een rustpauze, alle ijzers zijn eronder vandaan, een gunstige startpositie en Frank Nivard (top 3 rijder uit Frankrijk) op de kar maakt hem een kanshebber.

Nr 11 Ulster Perrine is een ongelooflijk best paard, misschien wel de beste uit de koers. Heeft de steun van rijder Bazire (kampioen van Frankrijk) maar wil nog wel eens een gallopade maken en moet hier bovendien uit het tweede gelid komen. Toch kan ik niet om zijn klasse heen en dus moet ook deze erbij.

De keuze voor plaatskoppels heb ik gemaakt op basis van het de sterkte van het deelnemersveld, het zijn allemaal paarden die qua klasse niet veel voor elkaar onder doen. Daarnaast kan het koersverloop een grote rol spelen. (wie komt er wel goed in te liggen en wie moet al vroeg in de aanval enz enz)

Ik heb de inzet in de bets op 1 euro gezet en dus handmatig 10 tickets ingevuld, dit om bij een juiste weddenschap met 3 van onze 4 keuzes op het podium de grens van 454 (kansspelbelasting) te ontwijken.

Hier het ticket: (en hier zijn er dus 10 stuks van)

02.11.2015 13:44:23

Paris-Vincennes race 4

Weddenschap: Plaatskoppel

Status: Weddenschap verwerkt

Inleg: € 1,00

Combinaties: 6

Total bedrag: € 6,00

Pos. 1: 3: Nonant Le Pin

4: Conrads Fredrik

5: Nuage En Ciel

11: Ulster Perrine

Pos. 2: 3: Nonant Le Pin

4: Conrads Fredrik

5: Nuage En Ciel

11: Ulster Perrine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.