Spring naar bijdragen

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)


Nomore

Aanbevolen berichten

  • Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Hallo,

Ik volg het hier een beetje maar ik heb 1 BELANGRIJKE tip voor degene die het speel inlevert voor de

V-spelletjes in Zweden.

ZO LAAT MOGELIJK INVULLEN!!! Liefst na de eerste warming-ups.

Waarom?

Dan weet je hoe de baan is (spelletje begint pas om 16.20u dus er kan veel veranderen tussen aanvang 1ste koers en de V75. Vind zelf 13.43u is een beetje vroeg)

Tussen de andere koersen komt er (misschien) nog wat extra informatie Vrij.

Bekijk de bekende sites allemaal na,misschien zie je dan nog wat wat je vergeten was/interessant is.

Aftonbladet.se,Expressen.se,Axevalla.se,Ebbes-travstudio.se,Travpunkten.se. Die zullen wel al bekeken worden maar nu zeker.

En speel paarden die jezelf ziet! Kijk daarbij niet naar de cote of %

Ik zal afentoe mijn suggestie hier neerzetten.

Voor komende zaterdag,deel7...

Adielson won de laatste keer makkelijk met nr5:Neon Face. Een paard van Stig H waar hij 1ste rijder is.

Toch kiest Adielson voor een paard van Bath met een veel slechter nr,Global Racecourse met nr11.

Een hint?!

En voor zondag,deel7

Nuncio. Kijk uit met deze! Heeft een lang en zwaar seizoen in de beentjes. En misschien had ie flinke

off-day en wint ie gewoon weer zoals we gewend van hem waren maar ik ga voor meerdere in deze koers.

Een vriendelijk groet,

The Joker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik volg het hier een beetje maar ik heb 1 BELANGRIJKE tip voor degene die het speel inlevert voor de

V-spelletjes in Zweden.

ZO LAAT MOGELIJK INVULLEN!!! Liefst na de eerste warming-ups.

Waarom?

Dan weet je hoe de baan is (spelletje begint pas om 16.20u dus er kan veel veranderen tussen aanvang 1ste koers en de V75. Vind zelf 13.43u is een beetje vroeg)

Tussen de andere koersen komt er (misschien) nog wat extra informatie Vrij.

Bekijk de bekende sites allemaal na,misschien zie je dan nog wat wat je vergeten was/interessant is.

Aftonbladet.se,Expressen.se,Axevalla.se,Ebbes-travstudio.se,Travpunkten.se. Die zullen wel al bekeken worden maar nu zeker.

En speel paarden die jezelf ziet! Kijk daarbij niet naar de cote of %

Ik zal afentoe mijn suggestie hier neerzetten.

Voor komende zaterdag,deel7...

Adielson won de laatste keer makkelijk met nr5:Neon Face. Een paard van Stig H waar hij 1ste rijder is.

Toch kiest Adielson voor een paard van Bath met een veel slechter nr,Global Racecourse met nr11.

Een hint?!

En voor zondag,deel7

Nuncio. Kijk uit met deze! Heeft een lang en zwaar seizoen in de beentjes. En misschien had ie flinke

off-day de laatste keer en wint ie gewoon weer zoals we gewend van hem waren maar ik ga voor meerdere in deze koers.

Een vriendelijk groet,

The Joker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jouw toelichting en meedenken @Thejoker

Kan over mijzelf zeggen dat ik al die sites bekijk (en weet dat de anderen dat ook doen), en ook de laatste interviews ook nog meeneem.

Hooguit de warming ups zie ik niet allemaal, wat ze laten zien daarvan zijn ook maar flitsen dus daar kan je heel weinig van zeggen naar mijn mening. Dan moet je de hele opwarming van een paard zien, als ik op de baan zelf ben doe ik dat dus wel.

En persoonlijk speel ik juist de paarden (erbij) die ik zie, dat is juist de manier om ook de onetimer (of hele mooie uitbetaling) te gaan hitten , dat wij straks misschien 1 of 2 outsiders zien winnen wie heel weinig mensen zien winnen...de gespeelde % hoop je dan natuurlijk juist dat die heel laag is B-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nuncio ben ik het wel mee eens dat het seizoen wel erg lang is geweest en het scherpe er een beetje af is, al ligt het ook aan Stefan Melander zelf de keren dat hij niet won, de elitlopp finale was wel het grootste voorbeeld ervan.

Global Racecourse won afgelopen weekend met nummer 10 na hele koers 2e en ook 3e spoor te hebben gelopen, was een erg sterke prestatie, Neon face was ook erg goed maar wordt heel vaak door Ville Karhulahti gereden vandaar denk ik nu ook deze rijder keuzes.

Het gebeurt tegenwoordig regelmatig dat Erik een paard van Bath rijdt terwijl er ook 1 van Stig H in staat.

In dit geval zou ik ze allebei nemen in de V75.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Die korte warming-up beelden laten weinig zien maar,je kan wel de toestand van het paard zie.

Is ie scherp,alert? Zweterig? Die kleine dingetjes kunnen net genoeg zijn.

Karhulathi heeft 3x achter Neon Face gezeten. 1x1 1x0 1x5. Adielson 7x waarvan 4x winst.

Achter Global Racecourse heeft Adielson maar 4x gezeten. 2x1 1x2 1x5.

Ik weet dat Adielson vaker paarden voor Bath rijdt ook al heeft Stig een paard in diezelfde koers. Die van Bath is dan ook vaak voor die van Stig.

Nr5 tegen Nr11,merrie tegen hengst,ik denk dat Adielson meer kansen ziet voor GR en vandaar zijn keuze. En is ook mijn banker.

Vergeet niet dat er ook prijzen hangen voor de pikeurs in de V75. Degene met de meeste V75 winnaars krijgt altijd een mooie prijs aangeboden.

Zondag in het laatste deel,vergeet niet de 7 erbij te zetten. Is naar deze koers toegewerkt en Ulf Olhsson voor de 1x erop.

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Die korte warming-up beelden laten weinig zien maar,je kan wel de toestand van het paard zie.

Is ie scherp,alert? Zweterig? Die kleine dingetjes kunnen net genoeg zijn.

Karhulathi heeft 3x achter Neon Face gezeten. 1x1 1x0 1x5. Adielson 7x waarvan 4x winst.

Achter Global Racecourse heeft Adielson maar 4x gezeten. 2x1 1x2 1x5.

Ik weet dat Adielson vaker paarden voor Bath rijdt ook al heeft Stig een paard in diezelfde koers. Die van Bath is dan ook vaak voor die van Stig.

Nr5 tegen Nr11,ik denk dat Adielson meer kansen ziet voor GR en vandaar zijn keuze. En is ook mijn banker.

Vergeet niet dat er ook prijzen hangen voor de pikeurs in de V75. Degene met de meeste V75 winnaars krijgt altijd een mooie prijs aangeboden.

Zondag in het laatste deel,vergeet niet de 7 erbij te zetten. Is naar deze koers toegewerkt en Ulf Olhsson voor de 1x erop.

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Mons,is dat wat 4 Koers de 13,,6 Koers de 6,10 Koers de 12 en de 5,en als grote oudsider 11 Koers de 10 en 5 Koers de 1 en de 10,dit zijn mijn tips mister T.S One.(mijn Visie).

Outsider 11 snap ik nog, naar wat daarna staat snap ik niet.... Kan je het iets duidelijker neer zetten?

Staat niet welke koers het zijn toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben vanmiddag goed vergaderd in onze ivoren toren en er is witte rook.

Vanavond gaan we 3 koersen op Mons spelen waar we kansen zien.

De eerste koers begint om 16,55

We spelen daar de 10 Aas Twietel met jos verbeeck achter de kar.

Die staat volgens ons te hoog aan de qoute en komt in korte koersen zoals deze 1750 meter goed tot zijn recht.

ons spel in deze koers 1

de 10 10 euro winnend en 25 euro plaats

koppel 1 3 10 rond voor 5 euro

pk 1 met de 3 en de 10 erachter voor 10 euro

http://www.geny.com/partants-pmu/2015-11-03-mons-pmu-prix-varenne_c761752

volgende koers is koers 3 voor ons waar we het paard Aircraft spelen.

Het paard staat heel hoog aan qoute en is zeker een outsider maar wij denken dat hij een kans heeft in dit veld als hij niet galoppeerd vandaag.

ons spel in koers 3

paard nummer 1 10 euro winnend 20 euro plaats

plaatskoppel 6/ 5 1 voor 10 euro

http://www.geny.com/partants-pmu/2015-11-03-mons-pmu-prix-varenne_c761752

we gaan in de 6e koers het paard Your Love Lois nummer 6

Wij denken dat hij het beste paard in die koers is en zijn concurent in deze koers tiger wood as wordt klaar gemaakt voor andere koersen in frankrijk.

en dus niet volluit zal gaan.

ons spel is

de 6 25 winnend

trio 6/8/8/1 3 4 voor 2 euro

http://www.geny.com/partants-pmu/2015-11-03-mons-pmu-prix-kesaco-phedo_c761759

ik hoop dat het duidelijk is en veel suc 6 allenmaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.