Spring naar bijdragen

BLUNDER!!


Solidagio

Aanbevolen berichten

Ter waarschuwing doe ik even mijn verhaal. Voor de verandering ging ik op een Turkse live roulette spelen. Ik meende 1 euro inzet aangeklikt te hebben, bleek helaas 100 euro te zijn! Voordat ik op annuleren kon drukken draaide het balletje al. Je raadt 't al, te laat. En natuurlijk níet op één van mijn 3 nummers.
Dus, goed kijken welke eenheid je aan klikt, en waar de annuleringsknop zit. Heel mijn winst van online spelen foetsie. Dure les.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Solidagio:

Ter waarschuwing doe ik even mijn verhaal. Voor de verandering ging ik op een Turkse live roulette spelen. Ik meende 1 euro inzet aangeklikt te hebben, bleek helaas 100 euro te zijn! Voordat ik op annuleren kon drukken draaide het balletje al. Je raadt 't al, te laat. En natuurlijk níet op één van mijn 3 nummers.
Dus, goed kijken welke eenheid je aan klikt, en waar de annuleringsknop zit. Heel mijn winst van online spelen foetsie. Dure les.

auw, zeker dure les! Ik heb het ook altijd met slots die ik nog niet eerder heb gespeeld. De inzet staat altijd standaard hoog, 2 euro ofzo! En daar kom ik dan pas 10 draaien later achter! Dan de volgende keer als je weer komt spelen, onthoudt hij vaak de inzet waarmee je gestopt was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Lady_Diamond:

auw, zeker dure les! Ik heb het ook altijd met slots die ik nog niet eerder heb gespeeld. De inzet staat altijd standaard hoog, 2 euro ofzo! En daar kom ik dan pas 10 draaien later achter! Dan de volgende keer als je weer komt spelen, onthoudt hij vaak de inzet waarmee je gestopt was. 

Bij sommige slots is het ook even puzzelen hoe de inzet werkt. Is 't te gecompliceerd, ben ik gelijk weg. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Unibet hadden we dit soort gevallen ook wel eens. Als we dan konden zien dat iemand altijd 1 euro inzette en duidelijk door een fout zijner kant 100 euro had ingezet dan wouden we dat bedrag, of een gedeelte, nog wel eens als bonus geld geven. Zeg maar als geste naar de klant.

Was het iemand die regelmatig ook 10-100 inzette en dan beweerde dat het een fout was dan had ie pech. Want dan was het duidelijk iemand die gratis geld wou.

Je kunt dus eens klantensupport aanspreken, nooit geschoten altijd mis!

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-10-2021 om 15:07 zei LuukFOD:

Bij Unibet hadden we dit soort gevallen ook wel eens. Als we dan konden zien dat iemand altijd 1 euro inzette en duidelijk door een fout zijner kant 100 euro had ingezet dan wouden we dat bedrag, of een gedeelte, nog wel eens als bonus geld geven. Zeg maar als geste naar de klant.

Was het iemand die regelmatig ook 10-100 inzette en dan beweerde dat het een fout was dan had ie pech. Want dan was het duidelijk iemand die gratis geld wou.

Je kunt dus eens klantensupport aanspreken, nooit geschoten altijd mis!

Ik ga het proberen, thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-10-2021 om 15:07 zei LuukFOD:

Bij Unibet hadden we dit soort gevallen ook wel eens. Als we dan konden zien dat iemand altijd 1 euro inzette en duidelijk door een fout zijner kant 100 euro had ingezet dan wouden we dat bedrag, of een gedeelte, nog wel eens als bonus geld geven. Zeg maar als geste naar de klant.

Was het iemand die regelmatig ook 10-100 inzette en dan beweerde dat het een fout was dan had ie pech. Want dan was het duidelijk iemand die gratis geld wou.

Je kunt dus eens klantensupport aanspreken, nooit geschoten altijd mis!

Helaas, niet gelukt. Bij Fair Play hebben ze blijkbaar geen limiet per sessie per inzet. Bij de andere sites word ik er telkens uitgeknikkerd om deze reden. Dan worden alle inzetjes bij elkaar opgeteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.