Spring naar bijdragen

Batavia, nog nooit meegemaakt..


PietHoane

Aanbevolen berichten

Vandaag eerste storting gedaan van 60. Na Free Games in een spel had ik 75 euro laten uitbetalen. Ik klikte op 'Doorgaan', maar het uitbetalingsscherm kwam weer terug. Ik ging er van uit dat de uitbetaling niet gelukt was, dus nogmaals 75 laten uitbetalen en terug naar het hoofdscherm gegaan. Toen zag ik dat mijn saldo 150 minder was, dus had ik 2x 75 laten uitbetalen. Was niet de bedoeling. Contact opgenomen met de chat en het uitgelegd. Nou, ik ben nog duizelig van 'alles', maar er werden bedragen genoemd die helemaal niet in mijn account voorkomen. En 1 uitbetaling van 75 was idd op mijn verzoek AFGEKEURD, mar het bedrag zag ik niet terug in mijn saldo. Ook waren er 2 uitbetalingen gedaan van 50 (!), terwijl ik 2 van 75 had aangevraagd. Iemand van de chat meldde ook nog dat een STORTING van mij was gecanceld. Huh, nooit van gehoord. Ook niet terug te zien in mijn account, ik heb nog maar 1 storting gedaan bij Batavia. Gelukkig is eea. terug te zien in mijn acount en heb even een schermprintje gemaakt en toegezonden. Maar dit heb ik mijn hele gokcarrière nog niet beleefd. Ik wacht af hoe dit afloopt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei PietHoane:

Vandaag eerste storting gedaan van 60. Na Free Games in een spel had ik 75 euro laten uitbetalen. Ik klikte op 'Doorgaan', maar het uitbetalingsscherm kwam weer terug. Ik ging er van uit dat de uitbetaling niet gelukt was, dus nogmaals 75 laten uitbetalen en terug naar het hoofdscherm gegaan. Toen zag ik dat mijn saldo 150 minder was, dus had ik 2x 75 laten uitbetalen. Was niet de bedoeling. Contact opgenomen met de chat en het uitgelegd. Nou, ik ben nog duizelig van 'alles', maar er werden bedragen genoemd die helemaal niet in mijn account voorkomen. En 1 uitbetaling van 75 was idd op mijn verzoek AFGEKEURD, mar het bedrag zag ik niet terug in mijn saldo. Ook waren er 2 uitbetalingen gedaan van 50 (!), terwijl ik 2 van 75 had aangevraagd. Iemand van de chat meldde ook nog dat een STORTING van mij was gecanceld. Huh, nooit van gehoord. Ook niet terug te zien in mijn account, ik heb nog maar 1 storting gedaan bij Batavia. Gelukkig is eea. terug te zien in mijn acount en heb even een schermprintje gemaakt en toegezonden. Maar dit heb ik mijn hele gokcarrière nog niet beleefd. Ik wacht af hoe dit afloopt...

Erg vreemd allemaal dit..., bij transacties vind je alle mutaties dat zijn of  1) "opwaarderingen" of te wel je IDEAL stortingen, als je tijdens het betalen te snel bent of nog het bedrag wijzigt komt er bij status "geannuleerd" te staan. Daar moet je dus goed op letten. Of  2) "uitbetalingen" (pijltje omlaag/wisselen) staat er bij status als je een uitbetaling op vraagt: in afwachting en als de status op "bevestigd" komt is je uitbetaling verwerkt en staat het bedrag op werkdagen (ma-vr) rond 13.00 de volgende dag op je bankrekening.

Je kan alles goed volgen, ook je limieten die je zelf hebt ingesteld en wat daarvan nog beschikbaar is bij "verantwoord spelen".

Wat er precies is misgegaan in jouw geval weet ik ook niet maar met even geduld op een wat rustig tijdstip wordt je goed geholpen op de live chat is mijn ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.