Spring naar bijdragen

Voorspellen en verslaan van Premier league wedstrijden


JackPot

Aanbevolen berichten

Via via zijn we in contact gekomen met een voorspeller van voetbalwedstrijden. Dit gebeurt op basis van alle publiek bekende statistieken en volledig door een computer model. 

Afgelopen jaar zijn ze live gegaan en bekijken en voorspellen ze alle wedstrijden uit de Premier League. Hierbij zijn er 5 opties:

  • Winst (1)
  • Winst/Gelijkspel (1X)
  • Gelijkspel (X)
  • Verlies/Gelijkspel (X2)
  • Verlies (2)

Vorig jaar hebben ze 32 speelrondes meegespeeld en 188 wedstrijden uitgezocht van de 311 beschikbare wedstrijden.

Bij een inzet van 100 euro per wedstrijden = 18.800 euro aan inzetten, zorgde voor een winst van 4.168 euro. 

Ik ga ze volgen en de meeste quoteringen liggen tussen de 1.5 en 6. Weddenschappen van 1.1 en dergelijke worden niet gebruikt.

Men geeft zelf aan dat ze ongeveer 35% van de voorspellingen juist hebben, maar door de hogere quoteringen resulteert dit op lange termijn in winst. 

Onderstaand de inzetten van dit weekend, waar ik elke weddenschap 10 euro op heb ingezet. Let op, GEEN ENKELE GARANTIE OP SUCCES!

 

Screenshot 2021-10-22 at 09.18.20.png

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Chelsea - Norwich, dubbele kans op Norwich wel heel erg optimistisch gedacht. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen en hoe lang je met deze tips gaat meespelen. Ik zou bijna de uitdaging willen aangaan dat je van mij ook elk weekend tips krijgt en die ook speelt. Dan kijken we aan het einde van de rit bij welke tipper je het meeste succes had...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik volg dit topic ook met interesse.

Totaal geen verstand van voetbal natuurlijk, maar ik krijg wel eens iets mee over sportweddenschappen.

Volgens mij heb ik uit behoorlijk betrouwbare bron, ik dacht Trademade sports dat is een professionele handicapper en abonnementen service voor sportwedders, dat de ROI op Premier League voor professionals op 2 a 3% ligt.

Ook heb ik zeker een tiental academische rapporten gelezen van wetenschappers die allen de EPL hebben gemodelleerd en voorspeld.

Er staat me iets van bij dat ze het in Finland erg goed deden (?) maar ik kon de details niet terug vinden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-10-2021 om 09:28 zei JackPot:

Dat is 100 procent een mooie uitdaging. Lets do it :)

Helaas heeft JackPot niet meer gereageerd op mijn vragen over deze challenge. Hieronder mijn eerste 5 bets. Ik kies voor de eredivisie en zal dezelfde weddenschaptypes gebruiken als de tipper die JackPot heeft gevonden (1, X, 2 of dubbele kans) De odds zijn afkomstig van Betcity

1. SC Heerenveen - Vitesse X (gelijkspel) voor een quote van 3,60
2. Heracles - Ajax 1X voor een quote van 4,90
3. RKC - Cambuur X2 voor een quote van 1,53
4. Eagles - Fortuna X2 voor een quote van 1,90
5. Sparta - Feyenoord X voor een quote van 4,45

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 10/24/2021 at 11:25 AM, Seabert said:

Prima. Wat zijn de spelregels? 5 tips per weekend? Moet het Premier League zijn of mag het ook eredivisie zijn? Welke weddenschappen mogen wel, welke niet? Allemaal singles neem ik aan. Ik plaats hier voorafgaand aan elk weekend de tips. 

Laat het maar weten....de Challenge is on😁👍

Excuus helemaal gemist verder. Maar laten we inderdaad dit doen. 
Vanaf deze week eerste week!

Ps. het zijn dus niet mijn voorspellingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-11-2021 om 08:04 zei JackPot:

Lijstje van deze week is weer geplaatst

 

Screenshot 2021-11-03 at 08.04.03.png

Ik heb deze PL ronde eens meegedaan en ben niet ontevreden met het resultaat. Ik haakte zaterdag pas aan dus ik heb southampthon gemist. Dus had 5 wedstrijden waar ik 5 euro single op had ingezet. Totaal dus 35 euro ingezet en 60 euro gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
2 uur geleden zei JackPot:

De nieuwe lijst van dit weekend!

Iedereen die ook op Betcity 6 wedstrijden uit de premier league (minimaal 2 euro per bet) voorspelt en beter presteert dan mijn bets krijg een tien euro freebet.

Leuk!,
Heb wel nog wat vragen. Moet dat persee een 1X2 voorspelling zijn? en wil je de fotos van inleg of gewoon hier los ook prima?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei JackPot:

De nieuwe lijst van dit weekend!

@Seabert durf je nog?

Iedereen die ook op Betcity 6 wedstrijden uit de premier league (minimaal 2 euro per bet) voorspelt en beter presteert dan mijn bets krijg een tien euro freebet.

Screenshot 2021-11-18 at 15.30.49.png

Er staan een paar hele gedurfde keuzes in deze lijst. Aston Villa voor het eerst met Steven Gerrard op de bank. Tegen Liverpool betten.... Je durft wel 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Brunsie:

Er staan een paar hele gedurfde keuzes in deze lijst. Aston Villa voor het eerst met Steven Gerrard op de bank. Tegen Liverpool betten.... Je durft wel 😉

Haha, dat was mijn eerste gedachten ook inderdaad.
Maar uiteraard gewoon weer meegedaan, aangezien het vorige keer ook succes opleverde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...