Jump to content

Welkomsbonus van Bet365

Seabert

Recommended Posts

Bet365 is live! De welkomsbonus zorgt bij mij wel voor enige onduidelijkheid. 100 euro storten kan 100 euro aan free bets opleveren. Dat lijkt duidelijk, MAAR.....

Moet ik dan in 1 keer 100 euro inzetten of kan ik bij wijze van spreken ook 100 x 1 euro inzetten om een 100 euro free bet te krijgen??? 

To be continued....

Meestal krijg je 100 euro aan bonus money. Dit geld moet een aantal keer rond gespeeld worden. Als dit gebeurd is dan kan je het bonus gedeelte wat overblijft uitbetalen. Indien er eerder geld opgenomen wordt voordat er aan de voorwaarden voldaan is dan vervalt de bonus en bijbehorend het bonusgeld.

Het zijn inderdaad niet heel duidelijke voorwaarden. Maar aan de hand van deze zou je denken dat het gaat om één of meerdere weddenschappen met een totaalwaarde van je storting/bonusbedrag. Dus wil je 100 euro bonus, dan ook minimaal 100 euro storten en minimaal 100 euro totaal inzetten op weddenschappen.

Screenshot_20211026-184529_Samsung Internet.jpg

Als ik het goed zie, moet je eerst het gestorte (en gematchete) bedrag 1 keer rondspelen tegen odds van 1.20 of meer,
en krijg je daarna een 100% match tot EUR 100 in wedkredieten.

De wedkredieten werken als freebets.
Dat brengt het handigste rondspelen in een beetje vreemde paradox: voor het activeren van de bonus kun je mogelijk best heel lage odds pakken zeg 1.20 (maakt eigenlijk niet uit zolang de marge op je bets maar heel laag is) maar voor de wedkredieten moet je zeker heel hoge odds pakken. 
Wel de kleine lettertjes goed lezen want niet alles is toegestaan, waaronder acca's op voetbal en een paar andere sporten en weddenschappen die een winst garanderen voor de klant, ongeacht de uitkomst  ;) 

Ik zet dadelijk een wedstrijd EUR 100 en dan weet ik het en update ik de thread.

image.png.6ae15cf3e1aa51f3016beada6b0d94e7.png

• Like 1

18 uur geleden zei Rudi:

Als ik het goed zie, moet je eerst het gestorte (en gematchete) bedrag 1 keer rondspelen tegen odds van 1.20 of meer,
en krijg je daarna een 100% match tot EUR 100 in wedkredieten.

De wedkredieten werken als freebets.
Dat brengt het handigste rondspelen in een beetje vreemde paradox: voor het activeren van de bonus kun je mogelijk best heel lage odds pakken zeg 1.20 (maakt eigenlijk niet uit zolang de marge op je bets maar heel laag is) maar voor de wedkredieten moet je zeker heel hoge odds pakken. 
Wel de kleine lettertjes goed lezen want niet alles is toegestaan, waaronder acca's op voetbal en een paar andere sporten en weddenschappen die een winst garanderen voor de klant, ongeacht de uitkomst  ;) 

Ik zet dadelijk een wedstrijd EUR 100 en dan weet ik het en update ik de thread.

image.png.6ae15cf3e1aa51f3016beada6b0d94e7.png

En weet je het resultaat al? 

Volgens mij is het zo dat bij de credits wel de uitbetaling krijgt, maar niet de initiële inzet. Dus stel je zet vanuit je wedkrediet 100 op 1.5, dan krijg je uiteindelijk 50 eu ipv  150 eu terug? 

Het is mij inmiddels duidelijk hoe de welkomsbonus bij Bet365 werkt.
Nadat je account gevalideerd is kun je het beste 100 euro storten. Als je gaat storten dan kun je de bonus (100 euro wedkredieten = 100 euro free bets) aanvinken.

Om die 100 euro free bets te verkrijgen moet je binnen 30 dagen minimaal 100 euro inzetten. Deze 100 euro mag verdeeld worden over meerdere weddenschappen. De quotering moet wel steeds minimaal 1,20 zijn. Op het moment dat je dien 100 euro inzet bereikt hebt dan verschijnen de 100 euro aan free bets in je account. Advies bij deze bets is om singles te spelen met een lage quotering (nogmaals wel 1,20 of hoger). Bijvoorbeeld Liverpool wint van Brighton komend weekend...

De 100 euro aan free bets kun je in één keer inzetten, maar kun je ook opdelen. Bij de eventuele winst uit een free bet, wordt de waarde van die freebet van je winbedrag afgetrokken. Voorbeeld: je zet een 10 euro freebet op een quotering van 3,00 en je voorspelling is juist, dan zou je normaal 30 euro terug krijgen, maar in dit geval gaat je inleg van 10 euro er vanaf en krijg je dus maar 20 euro.

Deze welkomsbonus is een prima cadeautje. Hier is zeker geld aan over te houden en daar zijn bezoekers van deze community over het algemeen niet vies van 🙂

Veel plezier met wedden!

• Thanks 1

56 minutes ago, Seabert said:

Om die 100 euro free bets te verkrijgen moet je binnen 30 dagen minimaal 100 euro inzetten. Deze 100 euro mag verdeeld worden over meerdere weddenschappen. De quotering moet wel steeds minimaal 1,20 zijn. Op het moment dat je dien 100 euro inzet bereikt hebt dan verschijnen de 100 euro aan free bets in je account. Advies bij deze bets is om singles te spelen met een lage quotering (nogmaals wel 1,20 of hoger). Bijvoorbeeld Liverpool wint van Brighton komend weekend...
 🙂

Voor de duidelijkheid: bij de inzetten die je moet doen voordat je de free credits krijgt maakt het niet veel uit wat voor odds je pakt zolang ze maar 1.20 of hoger zijn. Zelf had ik 1 bet van 1.28 gepakt. Ruim een uur na settlement van je bet krijg je de EUR aan free credits.

Het is heel onhandig om je free credits in te zetten op lage odds want dan doe je jezelf flink tekort omdat je alleen de winst krijgt en niet de waarde van de free credits zelf. Bij lage odds is de totale waarde van je free credits EUR 15, en bij superhoge odds (100.0) is de waarde van je free credits hoger dan EUR 99. Dit ervan uit gaande dat je Bets vindt zonder marge voor de bookmaker.

In de praktijk is het (voor mij) wel te doen om goede Bets te vinden met odds van 8.00 of hoger.

3 hours ago, Remco86 said:

En weet je het resultaat al? 

Volgens mij is het zo dat bij de credits wel de uitbetaling krijgt, maar niet de initiële inzet. Dus stel je zet vanuit je wedkrediet 100 op 1.5, dan krijg je uiteindelijk 50 eu ipv  150 eu terug? 

Ja dit is correct. Free credits niet op 1.50 inzetten dus 

• 2 weeks later...

De grafiek is goed, maar ik ben het zeker niet eens met de conclusie bets op odds tussen 4 en 6 in te zetten.

Uit de grafiek blijkt duidelijk dat de hoogst verwachte winst wordt gehaald bij inzet tegen de hoogste odds, al neemt de verwachte winst weinig toe bij hoge odds.

Het kan wel zo zijn dat op veel weddenschappen met hoge odds de marges voor de bookmaker hoger zijn. 
Ook kan het zijn dat je als speler waarde hecht aan de frequentie waarmee je gratis weddenschappen verzilvert,
maar dat blijkt niet uit de grafiek en is ook niet relevant voor de Bet365 bonus, omdat je die in stukjes mag opknippen.

Vannacht kwam er voor mij een perfecte bokspartij langs om mijn resterende bonussaldo van EUR 60 in te zetten op rondebetting.
Opgeteld bij een silly bet van een eurootje op een homerun in de WSOB heb ik de EUR 100 bonus geconverteerd naar EUR 94,50 echt geld, mooi volgens verwachting :) 

image.png.c8b7d473897859ea76c4ecf78a419923.png

image.png.ada23e8ad3477132651c2a798363c859.png

Wat suggesties voor wie er mogelijkheden zoekt voor weddenschappen met odds 8 of hoger die regelmatig binnenkomen:
- KO rondebetting boksen bij een grote favoriet
- goals handicap markten bij grote favoriet voetbal
- goalscorers markten diverse sporten
- toernooiwinnaar golfen 
- paardenracen. 
Elke dag wordt er wel ergens geraced, en er komen vaak underdogs als winnnaar over de streep.
Wel oppassen dat je weddenschappen geen 'poolbetting' zijn (draverij)
Daar krijg je superslechte odds en met bonusgeld wedden op poolbetting/tote is niet toegestaan volgens de T&C van de promo.

• Like 1