Arthur Geplaatst december 22, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst december 22, 2021 Op 20-12-2021 om 18:15 zei Wolfie: Heb exact hetzelfde probleem. En ze weigeren het op te lossen, word steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer krijg ik een nieuwe medewerker toegewezen, die het "zo snel mogelijk gaat oplossen". Vervolgens hoor je twee dagen niks, en dan krijg je de melding dat alles nu toch echt opgelost is. Probeer je uit te betalen, dan blijkt het nog steeds niet te kunnen en mag je weer helemaal opnieuw beginnen. Ben inmiddels aan mijn zesde probleemoplosser bij de helpdesk toe en ruim drie weken verder. Op mijn verzoek om nu toch echt wat haast te maken, kwamen ze met de briljante oplossing om de live chat te contacten...die mij ook niet kunnen helpen en na 2-3 uur over en weer tot de conclusie komen dat ze mijn probleem maar door gaan schuiven naar de afdeling techniek. Daar zit ik toch helemaal niet op te wachten? Helemaal klaar met deze poppenkast. Als ze het nu niet binnen twee dagen geregeld hebben, stap ik naar de KSA. Eens kijken wat die te zeggen hebben over een vergunde bookmaker die blijkbaar niet in staat is om gewonnen gelden uit te betalen. Ja, dit is vervelend. Vooral ook dat je je moet verifiëren door middel van een storting terwijl die storten niet kan! En als je dan gestort hebt (op een gegeven moment is dat opeens mogelijk) werkt het niet en krijg je te horen dat ze het allemaal handmatig moeten invoeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Timmy31 Geplaatst maart 31, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst maart 31, 2022 (bewerkt) Zojuist mijn 1e opname gedaan, na de naam en adresgegevens van mij bank te moeten invullen. Ik heb nog?, geen bevestiging mail gekregen, benieuwd hoelang het gaat duren. maart 31, 2022 bewerkt door Timmy31 (bekijk bewerkingshistorie) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arthur Geplaatst maart 31, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst maart 31, 2022 2 uur geleden zei Timmy31: Zojuist mijn 1e opname gedaan, na de naam en adresgegevens van mij bank te moeten invullen. Ik heb nog?, geen bevestiging mail gekregen, benieuwd hoelang het gaat duren. Van hun krijg je nooit een email, maar ze betalen wel uit. Je kan het wel zien in je transacties/opnames. Als je bankgegevens èènmaal correct zijn betalen ze ongeveer in 24 uur of minder uit (afhankelijk van je bank). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
casinoluis Geplaatst maart 31, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst maart 31, 2022 21 minutes ago, Arthur said: Van hun krijg je nooit een email, maar ze betalen wel uit. Je kan het wel zien in je transacties/opnames. Als je bankgegevens èènmaal correct zijn betalen ze ongeveer in 24 uur of minder uit (afhankelijk van je bank). Klopt helemaal. Ik krijg alles binnen 24 uur betaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Timmy31 Geplaatst april 1, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst april 1, 2022 (bewerkt) 18 hours ago, Arthur said: Van hun krijg je nooit een email, maar ze betalen wel uit. Je kan het wel zien in je transacties/opnames. Als je bankgegevens èènmaal correct zijn betalen ze ongeveer in 24 uur of minder uit (afhankelijk van je bank). Het staat er inderdaad al netjes bijgeschreven april 1, 2022 bewerkt door Timmy31 (bekijk bewerkingshistorie) 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Santi Geplaatst maart 9 Rapporteren Delen Geplaatst maart 9 Ik heb ook altijd binnen 24 uur en meestal binnen 2-3 uurtjes mijn opnames op mijn rekening. Deze verschillen tot nu toe van 2k t/m 14k. Afgelopen woensdag mijn grootste opname tot nu toe gedaan van 20k, maar nog steeds niets op mijn rekening, erg jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Santi Geplaatst maart 11 Rapporteren Delen Geplaatst maart 11 Vandaag een mailtje gehad mbt “Aanvullende Verificatie Documenten”. Mijn opname is nog steeds niet bevestigd, sinds woensdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudi Geplaatst maart 11 Rapporteren Delen Geplaatst maart 11 2 minutes ago, Santi said: Vandaag een mailtje gehad mbt “Aanvullende Verificatie Documenten”. Mijn opname is nog steeds niet bevestigd, sinds woensdag. Dit is nogal eens het begin van het einde bij Bet365. Je kan te maken krijgen met diverse indringende telefoongesprekken, invullen van vragenlijsten en het moeten opsturen van allerlei documenten waaronder bankafschriften en loonstroken. In meerdere rondes totdat je het zelf genoeg vindt en uiteindelijk je account gesloten wordt wegens gebrek aan medewerking. Je openstaande bets worden nog wel afgehandeld als er verder niks aan de hand is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bellagiogast Geplaatst maart 11 Rapporteren Delen Geplaatst maart 11 5 minuten geleden zei Santi: Vandaag een mailtje gehad mbt “Aanvullende Verificatie Documenten”. Mijn opname is nog steeds niet bevestigd, sinds woensdag. Dat betekent dat je inkomsten/vermogensbron wordt onderzocht en dat kan zomaar enkele weken duren. Als daar niks vreemds uitkomt en je volledig meewerkt zal je m.i. gewoon worden uitbetaald na afronding van de aanvullende verificatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bellagiogast Geplaatst maart 11 Rapporteren Delen Geplaatst maart 11 4 minuten geleden zei Rudi: Dit is nogal eens het begin van het einde bij Bet365. Je kan te maken krijgen met diverse indringende telefoongesprekken, invullen van vragenlijsten en het moeten opsturen van allerlei documenten waaronder bankafschriften en loonstroken. In meerdere rondes totdat je het zelf genoeg vindt en uiteindelijk je account gesloten wordt wegens gebrek aan medewerking. Je openstaande bets worden nog wel afgehandeld als er verder niks aan de hand is. Ik denk dat het een stuk maatwerk is, en als dit jouw ervaring is vind ik dat enorm teleurstellend, speel er juist wat meer dan voorheen na uitbreiding van slots. Heb deze ervaring (nog) niet met Bet365. Eén salarisstrook was voldoende tot nu toe... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudi Geplaatst maart 11 Rapporteren Delen Geplaatst maart 11 Verhoogde verificatie is zeker maatwerk. De KSA heeft richtlijnen voor Wwft checks gepubliceerd voor de online casino's, maar Bet365 gaat qua controle daar ver aan voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Santi Geplaatst maart 11 Rapporteren Delen Geplaatst maart 11 (bewerkt) Ik heb direct mijn loonstrook en bankafschriften gestuurd, ik heb niets te verbergen. Sta ook zwaar plus op bet365, dus de meeste gelden zijn afkomstig van hen. Hopelijk zsm mijn geld binnen. maart 11 bewerkt door Santi (bekijk bewerkingshistorie) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D00PIE Geplaatst maart 11 Rapporteren Delen Geplaatst maart 11 2 uur geleden zei Bellagiogast: Ik denk dat het een stuk maatwerk is, en als dit jouw ervaring is vind ik dat enorm teleurstellend, speel er juist wat meer dan voorheen na uitbreiding van slots. Heb deze ervaring (nog) niet met Bet365. Eén salarisstrook was voldoende tot nu toe... Ik kan Rudi zijn verhaal bevestigen. Bijna een uur aan de telefoon gezeten met Bob. Daarna kreeg ik nog een e-mail of ik 3 maanden aan transacties van mijn bankrekening wilde delen. Daar werk ik uiteraard niet aan mee, gaat mij veel te ver. Een maand later was mijn account gesloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Santi Geplaatst maart 11 Rapporteren Delen Geplaatst maart 11 Sluiting van mijn account vind ik geen probleem, er zijn genoeg aanbieders. Waarvan tot nu toe LeoVegas mijn favoriet is. Maar ik vind het gewoonweg te lang duren mijn opname. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bellagiogast Geplaatst maart 11 Rapporteren Delen Geplaatst maart 11 4 minuten geleden zei D00PIE: Ik kan Rudi zijn verhaal bevestigen. Bijna een uur aan de telefoon gezeten met Bob. Daarna kreeg ik nog een e-mail of ik 3 maanden aan transacties van mijn bankrekening wilde delen. Daar werk ik uiteraard niet aan mee, gaat mij veel te ver. Een maand later was mijn account gesloten. Bedankt dan bereid ik mezelf alvast voor op Bet365 😁 En @Santi bereid jij je dan ook maar voor op Leo Vegas want als vrije jonge aanbieder zullen ook zij als je vaker en veel speelt gegarandeerd je het hemd van je lijf gaan vragen over je inkomstenbronnen. En dat ging tergend langzaam met veel vertragingselementen en uiteindelijk kun je wellicht je account daar behouden maar krijg je mijns inziens een te laag netto stortingslimiet (= verlieslimiet) per maand alleen gebaseerd op je netto maandinkomen en niet op basis van vermogen en/of spaargelden. En helemaal niet op gokwinsten bij andere online casino's. Het lijkt er op dat de opkomende verandering in speellimieten al is ingezet, sommige aanbieders willen nu al voorbeelddossiers dat ze goed hun werk doen v.w.b. verantwoord spelen richting de KSA. Telefonisch was en is Leo Vegas onbereikbaar , het gehele verhoogde verificatieproces duurde maar liefst 4 weken en ik werd door live chat aan het lijntje gehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lord_cake Geplaatst maart 11 Rapporteren Delen Geplaatst maart 11 1 uur geleden zei D00PIE: Ik kan Rudi zijn verhaal bevestigen. Bijna een uur aan de telefoon gezeten met Bob. Daarna kreeg ik nog een e-mail of ik 3 maanden aan transacties van mijn bankrekening wilde delen. Daar werk ik uiteraard niet aan mee, gaat mij veel te ver. Een maand later was mijn account gesloten. Per definitie is het toch zo dat die aanvullende verificatie eigenlijk alleen gevraagd wordt als je het casino een poot draait. Ze zoeken naar een reden om je als klant te weigeren. Geldt ook voor de andere grote namen in de biz. HC maakte het ook geen reet uit dat iemand 100k per dag kon storten, tot zo iemand winst gaat trekken. Ben in Malta ook wel eens geblokkeerd nadat ik in 3 dagen 18k in transacties van 400 EUR had uitgecashed. 4e dag wilde ze opeens alles hebben. Gelukkig had ik mn geld al (weet precies hoe transactie fiat werkt door mn professionele ervaring). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Santi Geplaatst maart 12 Rapporteren Delen Geplaatst maart 12 Het geld is een uurtje geleden gestort….. Valt nog allemaal best mee dus. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D00PIE Geplaatst maart 12 Rapporteren Delen Geplaatst maart 12 11 uur geleden zei lord_cake: Per definitie is het toch zo dat die aanvullende verificatie eigenlijk alleen gevraagd wordt als je het casino een poot draait. Ze zoeken naar een reden om je als klant te weigeren. Geldt ook voor de andere grote namen in de biz. HC maakte het ook geen reet uit dat iemand 100k per dag kon storten, tot zo iemand winst gaat trekken. Ben in Malta ook wel eens geblokkeerd nadat ik in 3 dagen 18k in transacties van 400 EUR had uitgecashed. 4e dag wilde ze opeens alles hebben. Gelukkig had ik mn geld al (weet precies hoe transactie fiat werkt door mn professionele ervaring). Aanvullende verificatie is geen probleem. Loonstrook had ik al aangeleverd. Bewijs van vermogen ook geen probleem. Maar 3 maanden aan transacties gaat ze niks aan. Dat is voor mij over de grens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Santi Geplaatst maart 18 Rapporteren Delen Geplaatst maart 18 En alweer sinds vorige week maandag (11-03) aan het wachten op een opname… betreft 14k. In de tussentijd wel al 5k gestort en verloren. In de chat wordt aangegeven “geduld”. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Santi Geplaatst maart 20 Rapporteren Delen Geplaatst maart 20 9 Dagen verder en nog steeds mijn geld niet ontvangen. De chat geeft telkens aan dat het wat langer duurt vanwege de hoogte van het bedrag en dat de desbetreffende afdeling ermee bezig is. Erg slechte zaak dit en voor mij ook de laatste keer bet365. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudi Geplaatst maart 20 Rapporteren Delen Geplaatst maart 20 ^^ ik zou mijn uit betaalverzoek richten aan Ross of Stephen L. van [email protected] korte toelichting dat het via chat en reguliere support allemaal niet opschiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudi Geplaatst maart 20 Rapporteren Delen Geplaatst maart 20 ^^ dat is wel heel apart dat een serieuze reactie approved moet worden door een moderator, in aanmerking genomen wat voor posts wel gepubliceerd worden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady_Diamond Geplaatst maart 20 Rapporteren Delen Geplaatst maart 20 4 minuten geleden zei Rudi: ^^ dat is wel heel apart dat een serieuze reactie approved moet worden door een moderator, in aanmerking genomen wat voor posts wel Komt waarschijnlijk door het emailadres, zelfde verhaal met linkjes volgens mij..maar hij is goedgekeurd hoor 😉 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Santi Geplaatst maart 20 Rapporteren Delen Geplaatst maart 20 Ik heb een mailtje gestuurd, afwachten maar weer… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bellagiogast Geplaatst maart 20 Rapporteren Delen Geplaatst maart 20 De officiële regels zijn onlangs door de KSA nog eens aangehaald : "Over de regel dat uitbetalingen niet vertraagd mogen worden stelt de Kansspeelautoriteit dat deze niet zijn toegestaan, mits er sprake is van een aantal uitzonderingen zoals een (1) onderzoek in het kader van de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft) of (2) een vermoeden van fraude" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.