Spring naar bijdragen

Uitbetalen bij Bet365


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Op 20-12-2021 om 18:15 zei Wolfie:

Heb exact hetzelfde probleem. En ze weigeren het op te lossen, word steeds van het kastje naar de muur gestuurd.

Iedere keer krijg ik een nieuwe medewerker toegewezen, die het "zo snel mogelijk gaat oplossen".

Vervolgens hoor je twee dagen niks, en dan krijg je de melding dat alles nu toch echt opgelost is.

Probeer je uit te betalen, dan blijkt het nog steeds niet te kunnen en mag je weer helemaal opnieuw beginnen.

Ben inmiddels aan mijn zesde probleemoplosser bij de helpdesk toe en ruim drie weken verder.

Op mijn verzoek om nu toch echt wat haast te maken, kwamen ze met de briljante oplossing om de live chat te contacten...die mij ook niet kunnen helpen en na 2-3 uur over en weer tot de conclusie komen dat ze mijn probleem maar door gaan schuiven naar de afdeling techniek. 

Daar zit ik toch helemaal niet op te wachten?

Helemaal klaar met deze poppenkast. Als ze het nu niet binnen twee dagen geregeld hebben, stap ik naar de KSA. Eens kijken wat die te zeggen hebben over een vergunde bookmaker die blijkbaar niet in staat is om gewonnen gelden uit te betalen.

Ja, dit is vervelend. Vooral ook dat je je moet verifiëren door middel van een storting terwijl die storten niet kan! En als je dan gestort hebt (op een gegeven moment is dat opeens mogelijk) werkt het niet en krijg je te horen dat ze het allemaal handmatig moeten invoeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...
2 uur geleden zei Timmy31:

Zojuist mijn 1e opname gedaan, na de naam en adresgegevens van mij bank te moeten invullen.

Ik heb nog?, geen bevestiging mail gekregen, benieuwd hoelang het gaat duren.

Van hun krijg je nooit een email, maar ze betalen wel uit. Je kan het wel zien in je transacties/opnames. Als je bankgegevens èènmaal correct zijn betalen ze ongeveer in 24 uur of minder uit (afhankelijk van je bank).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 hours ago, Arthur said:

Van hun krijg je nooit een email, maar ze betalen wel uit. Je kan het wel zien in je transacties/opnames. Als je bankgegevens èènmaal correct zijn betalen ze ongeveer in 24 uur of minder uit (afhankelijk van je bank).

Het staat er inderdaad al netjes bijgeschreven

bewerkt door Timmy31 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Ik heb ook altijd binnen 24 uur en meestal binnen 2-3 uurtjes mijn opnames op mijn rekening. Deze verschillen tot nu toe van 2k t/m 14k. Afgelopen woensdag mijn grootste opname tot nu toe gedaan van 20k, maar nog steeds niets op mijn rekening, erg jammer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, Santi said:

Vandaag een mailtje gehad mbt “Aanvullende Verificatie Documenten”. Mijn opname is nog steeds niet bevestigd, sinds woensdag. 

Dit is nogal eens het begin van het einde bij Bet365.

Je kan te maken krijgen met diverse indringende telefoongesprekken, invullen van vragenlijsten en het moeten opsturen van allerlei documenten waaronder bankafschriften en loonstroken.

In meerdere rondes totdat je het zelf genoeg vindt en uiteindelijk je account gesloten wordt wegens gebrek aan medewerking.

Je openstaande bets worden nog wel afgehandeld als er verder niks aan de hand is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Santi:

Vandaag een mailtje gehad mbt “Aanvullende Verificatie Documenten”. Mijn opname is nog steeds niet bevestigd, sinds woensdag. 

Dat betekent dat je inkomsten/vermogensbron wordt onderzocht en dat kan zomaar enkele weken duren. Als daar niks vreemds uitkomt en je volledig meewerkt zal je m.i. gewoon worden uitbetaald na afronding van de aanvullende verificatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rudi:

Dit is nogal eens het begin van het einde bij Bet365.

Je kan te maken krijgen met diverse indringende telefoongesprekken, invullen van vragenlijsten en het moeten opsturen van allerlei documenten waaronder bankafschriften en loonstroken.

In meerdere rondes totdat je het zelf genoeg vindt en uiteindelijk je account gesloten wordt wegens gebrek aan medewerking.

Je openstaande bets worden nog wel afgehandeld als er verder niks aan de hand is.

Ik denk dat het een stuk maatwerk is, en als dit jouw ervaring is vind ik dat enorm teleurstellend, speel er juist wat meer dan voorheen na uitbreiding van slots. Heb deze ervaring (nog) niet met Bet365. Eén salarisstrook was voldoende tot nu toe...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bellagiogast:

Ik denk dat het een stuk maatwerk is, en als dit jouw ervaring is vind ik dat enorm teleurstellend, speel er juist wat meer dan voorheen na uitbreiding van slots. Heb deze ervaring (nog) niet met Bet365. Eén salarisstrook was voldoende tot nu toe...

Ik kan Rudi zijn verhaal bevestigen. Bijna een uur aan de telefoon gezeten met Bob. Daarna kreeg ik nog een e-mail of ik 3 maanden aan transacties van mijn bankrekening wilde delen. Daar werk ik uiteraard niet aan mee, gaat mij veel te ver. Een maand later was mijn account gesloten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei D00PIE:

Ik kan Rudi zijn verhaal bevestigen. Bijna een uur aan de telefoon gezeten met Bob. Daarna kreeg ik nog een e-mail of ik 3 maanden aan transacties van mijn bankrekening wilde delen. Daar werk ik uiteraard niet aan mee, gaat mij veel te ver. Een maand later was mijn account gesloten. 

Bedankt dan bereid ik mezelf alvast voor op Bet365 😁  En @Santi  bereid jij je dan ook maar voor op Leo Vegas want als vrije jonge aanbieder zullen ook zij als je vaker en veel speelt gegarandeerd je het hemd van je lijf gaan vragen over je inkomstenbronnen. En dat ging tergend langzaam met veel vertragingselementen en uiteindelijk kun je wellicht je account daar behouden maar krijg je mijns inziens een te laag netto stortingslimiet (= verlieslimiet) per maand alleen gebaseerd op je netto maandinkomen en niet op basis van vermogen en/of spaargelden. En helemaal niet op gokwinsten bij andere online casino's. Het lijkt er op dat de opkomende verandering in speellimieten al is ingezet, sommige aanbieders willen nu al voorbeelddossiers dat ze goed hun werk doen v.w.b. verantwoord spelen richting de KSA. Telefonisch was en is Leo Vegas onbereikbaar , het gehele verhoogde verificatieproces duurde maar liefst 4 weken en ik werd door live chat aan het lijntje gehouden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei D00PIE:

Ik kan Rudi zijn verhaal bevestigen. Bijna een uur aan de telefoon gezeten met Bob. Daarna kreeg ik nog een e-mail of ik 3 maanden aan transacties van mijn bankrekening wilde delen. Daar werk ik uiteraard niet aan mee, gaat mij veel te ver. Een maand later was mijn account gesloten. 

Per definitie is het toch zo dat die aanvullende verificatie eigenlijk alleen gevraagd wordt als je het casino een poot draait. 

Ze zoeken naar een reden om je als klant te weigeren. Geldt ook voor de andere grote namen in de biz. HC maakte het ook geen reet uit dat iemand 100k per dag kon storten, tot zo iemand winst gaat trekken. Ben in Malta ook wel eens geblokkeerd nadat ik in 3 dagen 18k in transacties van 400 EUR had uitgecashed. 4e dag wilde ze opeens alles hebben.

Gelukkig had ik mn geld al (weet precies hoe transactie fiat werkt door mn professionele ervaring).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei lord_cake:

Per definitie is het toch zo dat die aanvullende verificatie eigenlijk alleen gevraagd wordt als je het casino een poot draait. 

Ze zoeken naar een reden om je als klant te weigeren. Geldt ook voor de andere grote namen in de biz. HC maakte het ook geen reet uit dat iemand 100k per dag kon storten, tot zo iemand winst gaat trekken. Ben in Malta ook wel eens geblokkeerd nadat ik in 3 dagen 18k in transacties van 400 EUR had uitgecashed. 4e dag wilde ze opeens alles hebben.

Gelukkig had ik mn geld al (weet precies hoe transactie fiat werkt door mn professionele ervaring).

Aanvullende verificatie is geen probleem. Loonstrook had ik al aangeleverd. Bewijs van vermogen ook geen probleem. Maar 3 maanden aan transacties gaat ze niks aan. Dat is voor mij over de grens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 Dagen verder en nog steeds mijn geld niet ontvangen. De chat geeft telkens aan dat het wat langer duurt vanwege de hoogte van het bedrag en dat de desbetreffende afdeling ermee bezig is. Erg slechte zaak dit en voor mij ook de laatste keer bet365. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De officiële regels zijn onlangs door de KSA nog eens aangehaald :

"Over de regel dat uitbetalingen niet vertraagd mogen worden stelt de Kansspeelautoriteit dat deze niet zijn toegestaan, mits er sprake is van een aantal uitzonderingen zoals een (1) onderzoek in het kader van de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft) of (2) een vermoeden van fraude"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...