Spring naar bijdragen

Bet 365 sportsbetting: Extra - doorlopende promo's op afhandelingsfuncties


Rudi

Aanbevolen berichten

Holla bij het doorspitten van de Bet365 sports site kwam ik al snel het tabje 'extra' tegen.
Buiten de welkomstbonus en speciale promo's (nog geen gezien!) zijn er ook doorlopende kleine extraatjes, op paardensport en op andere sporten.

In deze thread zet ik de extraatjes op andere sporten op een rij, met enige eerste gedachten over die promo's.

Het zijn alle kleine doorlopende extraatjes, zouden geen van alle meer dan een paar procentjes op moeten kunnen leveren,
uiteraard alle afhankelijk van de kleine lettertjes, niet per se geldend voor iedereen en altijd.
Helaas zijn de kleine lettertjes nu even offline, ik moet het doen met wat ik me herinner van wat ik eerder heb gelezen.

Bet365 Extra : afhandelingsfuncties bij sportsbets

Voetbal  Afhandeling bij een doelpuntloos gelijkspel
Teruggave van inzet bij afhandeling voor iedere voetbalwedstrijd die in 0-0 eindigt.
BAM ik begin meteen met een lekkere.
Google zegt dat rond de 8% van voetbal matches in 0-0 eindigt, en je kunt wel een beetje voorspellen dat Bayern Munchen daar niet vaak tussen zit.
Ik denk dat dit significant is en iets om rekening mee te houden in je weddenschappen.
Ik denk dat dit niet geldt voor de 'Verbeterde Kansen' markten die meteen hieronder staan, dus dat is wel jammer.

Voetbal Eindresultaat - Verbeterde kansen
Je krijgt op geselecteerde markten hogere odds als je afziet van early cashout en accumulators.
Wat mij betreft zouden ze eigenlijk altijd dit soort odds als standaard moeten gebruiken...

Verbeterde kansen zijn beschikbaar voor de volgende competities:
UEFA Champions League (alleen voor groeps- en knock-outfases)
UEFA Europa League (alleen voor groeps- en knock-outfases)
Engelse Premier League
Engelse Championship
Engelse FA Cup (vanaf de eerste ronde)
Engelse EFL Cup

Voetbal 2 doelpunten voorsprong - Vroege uitbetaling
Je enkel weddenschappen worden afgehandeld als jouw team met 2 doelpunten verschil voorstaat.
Op zich niet verkeerd, weet er iemand hoe vaak voetbalteams terugkomen van 2 goals achterstand? 
Lijkt me in de orde van grootte van enkele procenten liggen?

Voetbal Each way eerste doelpuntenmakers
Plaats een Each-way weddenschap op 1e doelpuntenmakers op een voetbalwedstrijd.
Als jouw speler op een willekeurig moment van de wedstrijd scoort gedurende de 90 minuten speeltijd, handelen we je weddenschap af tegen 1/3 voor een onbeperkt aantal plaatsen.

Even goed de kleine lettertjes lezen en uitvogelen hoeveel een each-way bet voor onbeperkt aantal plaatsen betaalt (zal niet veel zijn..)
want dit is een heel aardig extraatje als je inzet op 1e goal van bijvoorbeeld Ronaldo, Lukaku of Lewandowski, spelers met een hoog scoorpercentage.

Voetbal afhandeling bij wissel 
Als jouw speler gewisseld wordt voor het fluitsignaal van de rust, geven we je je inzet terug in wedkredieten.
De garantie geldt alleen als de uitkomst nog niet bepaald is.

Mijn eerste gedachte: ziet er leuk uit en aardig als je er een keer toevallig mee te maken krijgt, maar zal niet heel bruikbaar in de praktijk zijn?
Welke voetballer(s) worden er voor de rust gewisseld..?

Tennis - Afhandeling bij terugtrekking
Enkel weddenschap op de Wint de wedstrijd-markt van een ATP-, WTA- of Grand Slam-evenement.
Als de tegenspeler zich terugtrekt vanwege een blessure, handelen we jouw weddenschap af als winnend.
( Je inzet wordt uitbetaald als cash en je winst als wedkredieten. )

Het gaat hier om het geval dat de tegenstander zich terugtrekt wegens blessure vóór de wedstrijd begint, dan telt de weddenschap niet maar krijg je bonuscredits. Volgens kleine lettertjes van bookies krijg je in dergelijke gevallen normaliter niets. Bij terugtrekking wegens blessure tijdens een wedstrijd door tegenstander is je weddenschap gewoon winnend. 
Het mag wel gezegd worden dat de tennisbonden zelf ook regels hebben opgesteld voor blessuretoestanden, maar ik denk dat dit extraatje best waarde heeft, zeker met spelers waarvan we weten dat ze soms half-fit spelen of een toernooi halverwege moeten staken. Dan is het zaak om vroeg in te zetten!

Rugby Extra tijd - Afhandeling
Als je weddenschap na het einde van de reguliere speeltijd niet is afgehandeld, blijft deze actief gedurende de verlenging voor alle rugby-wedstrijden
Ik heb even gegoogled: rugbywedstrijden eindigen rond de  2.5% in een gelijkspel. 

NFL vroege uitbetaling 
Single weddenschappen worden volledig afgehandeld bij een voorsprong van 17 punten
Gegoogled:
https://www.profootballhof.com/football-history/greatest-comebacks-in-nfl-history/
Dit zijn 18 comebacks in 70 seizoenen, een grove schatting is dat dit  1 op 1000 wedstrijden betreft. Klinkt goed maar is zeer zeldzaam.

NHL - Vroege uitbetaling
Voor enkel weddenschappen geldt dat als jouw team met 3 doelpunten verschil voorstaat op welk moment dan ook in de wedstrijd, je weddenschap volledig wordt afgehandeld, ongeacht of de tegenstander uiteindelijk wint. voor de niet-kenners: NHL kent 3-way markten en behoorlijk veel gelijkspelen na reguliere speeltijd. Een achterstand van 3 goals goedmaken naar gelijkspel komt nog best redelijk vaak voor.

Ik had even een pijnlijke flashback naar 13 mei 2020, ik had (volgens mij EUR 100?)  ingezet op de Leafs tegen de Bruins 
https://www.nhl.com/news/this-date-in-nhl-history-may-13/c-280611560 
Met deze promo had ik mijn bet niet verloren, maar gewonnen.

NBA - Vroege uitbetaling
Bij enkel weddenschappen, als jouw team met 20 punten verschil voorstaat op welk moment dan ook in de wedstrijd, je weddenschap volledig wordt afgehandeld.

Toen ik dit las, dacht ik dat comebacks van 20 punten verschil zelden tot nooit voorkomen. Echter, toch een paar procentjes:
https://www.espn.com/nba/story/_/id/26725776/this-season-massive-comeback-nba
 

MLB - Vroege uitbetaling
Je enkel weddenschappen worden afgehandeld als jouw team met 5 runs verschil voorstaat - bij meervoudige weddenschappen wordt de selectie als winnaar aangeduid.

Dit kun je inpluggen in een 'win expectancy finder' app, die aangesloten is op historische gegevens vastgelegd in Retrosheets.
Afhankelijk van in welke inning de voorsprong wordt gerealiseerd, toch gauw een paar procentjes.

Accumulators:
Persoonlijk ben ik van mening dat ik liever de beste odds zie en geen extra's voor acca's hoef te hebben, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
Gegeven de odds die je krijgt, krijg je de volgende accumulator extra's op diverse sporten.

Bij tennis Amerikaanse sporten en Europees basketbal al 5% op 'doubles'. 
Wedden op Amerikaanse sporten doe ik nogal vaak, een extra 5% op doubles ga ik waarschijnlijk in mijn bets meenemen.
(al is het maar door een coinflip te combineren met een 'zekerheidje', 5% is veel te veel om te laten liggen) 

image.thumb.png.1c5824cd8837ff61c0c04f1319fa35e2.png

 

Ik ben benieuwd naar jullie inbreng, toevoegingen en meningen. Shoot!

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zul je altijd zien als je er op gaat letten: LA Lakers verspeelt een 26 punten voorsprong tegen Oklahoma City. Nou waren Lakers vet favoriet voor deze pot en denk ik dat er heel weinig actie op deze game zat vanuit NL, maar toch leuk.

https://sporza.be/nl/2021/10/28/la-lakers-lijden-een-beschamende-nederlaag-bij-kneusje-oklahoma-city~1635396316946/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...