JackPot Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 Vanaf nu bij bingoal, maak een account aan via Onetime Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De eenarmige bandiet Posted November 3, 2021 Report Share Posted November 3, 2021 Zag het toernooi inderdaad voorkomen ja. Ben jij er mee aan de slag gegaan Jackpot? Ik vond persoonlijk dat de looptijd van het toernooi het voor mij niet heel interessant maakte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SidViscious Posted November 10, 2021 Report Share Posted November 10, 2021 Zou leuk zijn als we hier ook een leaderbord kunnen krijgen met een wekelijkse beloning in de vorm van een Freebet. Ze hebben inmiddels het assortiment toch al stevig uitgebreid v.w.b. het aanbod aan gokkasten. Een poging ondernemen kan geen kwaad : niet geschoten is altijd mis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted November 17, 2021 Report Share Posted November 17, 2021 Gister 5e geworden in het dagelijkse toernooi. En ook vandaag zal er wel een prijsje voor me inzetten met een hit van 2092x (is er op bingoal geen Onetime actie voor biggest win @JackPot? ). 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De eenarmige bandiet Posted November 18, 2021 Report Share Posted November 18, 2021 Dat is een hele mooie win. Kan niet anders dan je dagwinnaar hebben gemaakt toch? Voor mij is die berekening een beetje vaag. Het resultaat over 20 spins. Kijken ze gewoon steeds naar de totale wins van spin 1 t/m 20? Spin 21 wordt een nieuwe ronde? Of als jij bijvoorbeeld bij spin 15 en spin 33 2 mooie wins hebt gepakt, dan pakken ze het totaal aantal wins over spin 15 t/m spin 35? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted November 18, 2021 Report Share Posted November 18, 2021 1 uur geleden zei De eenarmige bandiet: Dat is een hele mooie win. Kan niet anders dan je dagwinnaar hebben gemaakt toch? Voor mij is die berekening een beetje vaag. Het resultaat over 20 spins. Kijken ze gewoon steeds naar de totale wins van spin 1 t/m 20? Spin 21 wordt een nieuwe ronde? Of als jij bijvoorbeeld bij spin 15 en spin 33 2 mooie wins hebt gepakt, dan pakken ze het totaal aantal wins over spin 15 t/m spin 35? Ja, dagwinnaar inderdaad. 🥳 Ik snap de berekening ook niet helemaal. Ruim 2000x win, maar ik had ruim 10.000 punten. Daarnaast heb ik in het maand toernooi ook al een paar keer gehad dat ik op een bepaald aantal punten stond en even later op minder punten. Het lijkt alsof ze opnieuw gaan tellen als je een andere slot speelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts