Jump to content

Onetime Fluisterclub

piet

Recommended Posts

Ik vroeg mezelf af of de bekende Onetime Fluisterclub nog actief is ofwel het speciale gedeelte(zeg maar de highroller area van het forum😆) waarin info gedeeld wordt door mensen die lang op het forum zitten of die heel veel posts gedaan hebben gedurende langere tijd...in de Fluisterclub was vaak waardevolle info te vinden over automaten...zijn er geen automaten meer waar "een foutje inzit"waarmee iemand zijn/haar voordeel mee kan doen bijv🤔.Dat afgeschermde gedeelte van het forum voor alleen zeg maar de  Onetime VIP's mis ik een beetje😁

• Like 2

Ik vroeg mezelf af of de bekende Onetime Fluisterclub nog actief is ofwel het speciale gedeelte(zeg maar de highroller area van het forum) waarin info gedeeld wordt door mensen die lang op het forum zitten of die heel veel posts gedaan hebben gedurende langere tijd...in de Fluisterclub was vaak waardevolle info te vinden over automaten...zijn er geen automaten meer waar "een foutje inzit"waarmee iemand zijn/haar voordeel mee kan doen bijv.Dat afgeschermde gedeelte van het forum voor alleen zeg maar de  Onetime VIP's mis ik een beetje

Hij is er nog steeds het is er ook idd niet druk
  • Like 1