Spring naar bijdragen

Systeemweddenschappen


TV78

Aanbevolen berichten

Sinds korte tijd begonnen met sportweddenschappen, met name voetbal en F1. Ik probeer me wat te verdiepen in de type weddenschappen die je kunt afsluiten, waaronder de systeemweddenschap. Het principe is me duidelijk, maar wat ik nog zou willen weten is wanneer je op welke combinatie inzet. Waarom zou ik kiezen voor een Treble-systeem als een double me meer winkansen geeft? Levert het meer op? En wanneer kies je voor een Yankee? Is dat (altijd) een slimme keuze?

Ik heb nu, om even te oefenen, vier wedstrijden gekozen en gekozen voor een Yankee. Is dat slim of was het veel slimmer geweest om een ander systeem te kiezen?

695429328_Screenshot_20211106-202237_SamsungInternet.thumb.jpg.47121dca678fdd0d7aa3c0966f1b8aa5.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds korte tijd begonnen met sportweddenschappen, met name voetbal en F1. Ik probeer me wat te verdiepen in de type weddenschappen die je kunt afsluiten, waaronder de systeemweddenschap. Het principe is me duidelijk, maar wat ik nog zou willen weten is wanneer je op welke combinatie inzet. Waarom zou ik kiezen voor een Treble-systeem als een double me meer winkansen geeft? Levert het meer op? En wanneer kies je voor een Yankee? Is dat (altijd) een slimme keuze?
Ik heb nu, om even te oefenen, vier wedstrijden gekozen en gekozen voor een Yankee. Is dat slim of was het veel slimmer geweest om een ander systeem te kiezen?
695429328_Screenshot_20211106-202237_SamsungInternet.thumb.jpg.47121dca678fdd0d7aa3c0966f1b8aa5.jpg
Ik lees mee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Remy de rover:
20 uur geleden zei TV78:
Sinds korte tijd begonnen met sportweddenschappen, met name voetbal en F1. Ik probeer me wat te verdiepen in de type weddenschappen die je kunt afsluiten, waaronder de systeemweddenschap. Het principe is me duidelijk, maar wat ik nog zou willen weten is wanneer je op welke combinatie inzet. Waarom zou ik kiezen voor een Treble-systeem als een double me meer winkansen geeft? Levert het meer op? En wanneer kies je voor een Yankee? Is dat (altijd) een slimme keuze?
Ik heb nu, om even te oefenen, vier wedstrijden gekozen en gekozen voor een Yankee. Is dat slim of was het veel slimmer geweest om een ander systeem te kiezen?
695429328_Screenshot_20211106-202237_SamsungInternet.thumb.jpg.47121dca678fdd0d7aa3c0966f1b8aa5.jpg

Ik lees mee

Hopelijk kunnen bijv.  @Rudi en/ of @Brunsie ons voorzien van wat uitleg en tips. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei TV78:

Hopelijk kunnen bijv.  @Rudi en/ of @Brunsie ons voorzien van wat uitleg en tips. 

In het nieuwe magazine staat een uitgebreid artikel over de basics van systeemwedden. 
Ik zal er de komende tijd op de site en hier ook wat meer aandacht aan besteden. 

De basis is dat door meerdere voorspellingen te combineren de moeilijkheidsgraad van je weddenschap omhoog gaat. Dat maakt het winnen van je weddenschap lastiger. Wat je met systeemwedden goed in de gaten moet houden is dat je bij alle systemen hoger dan een double of treble per weddenschap in moet zetten. Laten we een Trixie als voorbeeld nemen. 

Een Trixie is een systeemweddenschap waarin 4 weddenschappen met elkaar gecombineerd worden. Een Trixie is opgebouwd uit drie doubles en één treble. Laten we voor het gemak zeggen dat we in willekeurige wedstrijden inzetten op winst van Ajax, PSV en Feyenoord. Je Trixie ziet er dan als volgt uit:

Weddenschap 1: Ajax wint en PSV wint
Weddenschap 2: PSV wint en Feyenoord wint
Weddenschap 3: Ajax wint en Feyenoord wint
Weddenschap 4: Ajax, PSV en Feyenoord winnen.

Op elke weddenschap moet je inzet plaatsen. Je inzet is dus in tegenstelling bij een single, double of treble weddenschap niet € 1x, maar € 4x.
Je revenuen zijn navenant. 

Het voordeel van een Trixie en alle hogere systeemweddenschappen ten opzichte van een single, double of treble is dat je een gedeelte van de weddenschap kunt winnen ook als je niet alle voorspellingen goed hebt. Stel nu dat Ajax niet wint, maar gelijk speelt zoals gisteren tegen Go Ahead Eagles. Dan verlies je weddenschappen 1, 3 en 4, maar weddenschap 2 win je. Daardoor krijg je altijd iets van revenu uit je systeem. 

Laten we één stapje hoger gaan. De Patent-weddenschap. Een patent combineert zeven weddenschappen. Alle vier de weddenschappen uit de Trixie plus drie keer een single bet. Een patent zoals in dit voorbeeld ziet er dus als volgt uit: 

Weddenschap 1: Ajax wint en PSV wint
Weddenschap 2: PSV wint en Feyenoord wint
Weddenschap 3: Ajax wint en Feyenoord wint
Weddenschap 4: Ajax, PSV en Feyenoord winnen.
Weddenschap 5: Ajax wint
Weddenschap 6: PSV wint
Weddenschap 7: Feyenoord wint. 

Je inleg is € 7x, maar je potentiële winst is ook groter. Voortbordurend dat Ajax niet wint, verlies nu echter niet 75% van je systeem, maar 57%. Dat betekent dat je 43% van je weddenschap wint, namelijk weddenschappen 2, 6 en 7. De kans op break-even of zelfs een kleine winst is realistisch. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Volgens mij begrijp ik het. Hoe zekerder ik ben van de weddenschappen, hoe meer ik moet gaan voor de combinaties (3+ wedstrijden in één weddenschap bijv.) om een hogere (potentiële) winst te behalen. En bij veel onzekerheid/twijfel kan ik dus beter gaan voor safe en kiezen voor een systeem waarin er meer single bets en doubles zitten. Tenminste, als ik het goed begrepen heb :)

Ik ga er in de toekomst even mee oefenen, door gewoon wat lage bedragen in te zetten op verschillende combinaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TV78:

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Volgens mij begrijp ik het. Hoe zekerder ik ben van de weddenschappen, hoe meer ik moet gaan voor de combinaties (3+ wedstrijden in één weddenschap bijv.) om een hogere (potentiële) winst te behalen. En bij veel onzekerheid/twijfel kan ik dus beter gaan voor safe en kiezen voor een systeem waarin er meer single bets en doubles zitten. Tenminste, als ik het goed begrepen heb :)

Ik ga er in de toekomst even mee oefenen, door gewoon wat lage bedragen in te zetten op verschillende combinaties.

Klopt. Als je niet zeker bent van uitslagen kun je beter voor singles gaan. Dan levert dat je in the end het meest op. Speel je op een aantal sure Bets dan kun je idd het best combineren. 

Je hoeft een systeem overigens niet alleen te spelen met 1X2 weddenschappen. Ook btts, Under/over, handicap en match specials kun je in bepaalde combinaties spelen.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel al heel wat jaren, vanaf 2005 zo’n beetje, voetbalweddenschappen en geloof me combi-weddenschappen hebben mij praktisch nooit iets opgeleverd, uitzondering hierop waren 2 systeemweddenschappen  3 uit 5 3e bundesliga met > 1,5 voor de rust. 9 van de 10 kwamen destijds binnen. Veelal 3 uit 6 gespeeld en krijg je al gauw een gedeelte terug van je inzet als je redelijke odds kiest. Kleine quotes, en dan ook nog vaak als bank, deden combi’s al snel in de prullenbak belanden. Ja, toentertijd hadden we nog van die leuke briefjes en zaten we de hele dag in een wedhal, in Duitsland, voornamelijk. Het levert wel meer spanning en soms ook veel stress als je alles goed hebt en de laatste wedstrijd wordt gespeeld.

In de ruil voor lage quotes in een combi, als je dan al zo zou willen spelen, dan kun je beter een oddsbooster gebruiken, Bingoal heeft leuke in de aanbieding.

Door de opkomst van wedden via internet heb ik de combi’s al snel verlaten en ben enkel en alleen singles gaan spelen. Tegenwoordig zet ik zo’n 100 - 200 wedstrijden per week, allemaal via diverse systemen die praktisch allemaal winstgevend zijn. Tenminste als je consequent blijft spelen, zonder emotie zonder kennis van voetbal. Puur alleen maar op ontwikkelingen van de quotes. Er zijn sites waar je heel wat historische data kunt downloaden en met een beetje creativiteit kun je daar al gauw patronen in ontdekken. 

Als voorbeeld de 2e divisie Zweden op de gasten tippen bij odds tussen de 3,65 en 6,50 zijn uiteindelijk winstgevend, uiteindelijk is dus op de lange termijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei SidViscious:

Ik speel al heel wat jaren, vanaf 2005 zo’n beetje, voetbalweddenschappen en geloof me combi-weddenschappen hebben mij praktisch nooit iets opgeleverd, uitzondering hierop waren 2 systeemweddenschappen  3 uit 5 3e bundesliga met > 1,5 voor de rust. 9 van de 10 kwamen destijds binnen. Veelal 3 uit 6 gespeeld en krijg je al gauw een gedeelte terug van je inzet als je redelijke odds kiest. Kleine quotes, en dan ook nog vaak als bank, deden combi’s al snel in de prullenbak belanden. Ja, toentertijd hadden we nog van die leuke briefjes en zaten we de hele dag in een wedhal, in Duitsland, voornamelijk. Het levert wel meer spanning en soms ook veel stress als je alles goed hebt en de laatste wedstrijd wordt gespeeld.

In de ruil voor lage quotes in een combi, als je dan al zo zou willen spelen, dan kun je beter een oddsbooster gebruiken, bingoal heeft leuke in de aanbieding.

Door de opkomst van wedden via internet heb ik de combi’s al snel verlaten en ben enkel en alleen singles gaan spelen. Tegenwoordig zet ik zo’n 100 - 200 wedstrijden per week, allemaal via diverse systemen die praktisch allemaal winstgevend zijn. Tenminste als je consequent blijft spelen, zonder emotie zonder kennis van voetbal. Puur alleen maar op ontwikkelingen van de quotes. Er zijn sites waar je heel wat historische data kunt downloaden en met een beetje creativiteit kun je daar al gauw patronen in ontdekken. 

Als voorbeeld de 2e divisie Zweden op de gasten tippen bij odds tussen de 3,65 en 6,50 zijn uiteindelijk winstgevend, uiteindelijk is dus op de lange termijn.

Klinkt als een interessante manier van sports betting. 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dopey:

Dus je bent miljonair neem ik aan.

Ja, in mijn dromen. Ik zie het vooral als bezigheidstherapie (10-20uur per week naast mijn fulltime-job). Mijn inzet per match is grotendeels afhankelijk van de resultaten op de speelautomaten. Maak ik leuke winsten dan verdeel ik die, flatstakes over de weddenschappen. Van de opbrengsten ga ik vervolgens weer naar de speelautomaten. Lijkt op een vicieuze cirkel, maar uiteindelijk ga ik nat en kan weer vanaf begin gaan opbouwen. Als ik mij zou beperken tot voetbalweddenschappen dan zou dat wel iets opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Brunsie:

Klinkt als een interessante manier van sports betting. 🙂

Die wedlokalen hingen vol met flatscreens waarop wedstrijden werden uitgezonden. Flesjes bier erbij en toen mocht er nog binnen gerookt worden. Een en al fun dus. Die lokalen zijn er nog steeds, alleen zijn daar ook de regels aangescherpt en het plaatsen van singles buiten de topcompetities is niet mogelijk. Won je een leuk bedrag, dan kon je een stapel aan € 5,- biljetten tegenmoet zien. 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.