Spring naar bijdragen

OneTimers United (crowd betting)


Brunsie

Aanbevolen berichten

De stemmen zijn geteld. 
Er is vijf keer gestemd op Atalanta en Barcelona.
Er is drie keer gestemd op Rangers FC en Olympique Lyon.
Er is twee keer gestemd op Sporting Braga en West Ham United
Er is nul keer gestemd op Eintracht Frankfurt en RB Leipzig.

Het winnende rijtje is dus: Atalanta, Barcelona, Rangers FC en Olympique Lyon

Dit is gelijk aan het advies van @SmartAceen @FreebetFreddie.

Een rondje langs de vergunde bookmakers levert de volgende odds voor deze voorspelling op:
Circus: 8.97
Jacks: 8.34
Toto: 8.23

Ik heb de weddenschap geplaatst bij Circus. Bij winst verdelen we de opbrengst minus de inleg.

Screenshot 2022-04-14 09.28.41.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Crowdbet Europa Conference League

We spelen het deze keer als volgt:
Ik stel € 5,- ter beschikking. We gaan inzetten op welke vier teams zich plaatsen voor de halve finale van de Europa Conference League.
Je kunt tot 18.00u vanavond mee doen.  

Hoe doe je mee?
Geef hieronder in de reacties door welke vier teams er volgens jou doorgaan naar de halve finales in de Europa League. De vier teams die het vaakst genoemd worden in de reacties zijn de teams waarop ik in ga zetten. Halen die vier teams daadwerkelijk de halve finale en zijn dit ook de vier teams die jij getipt hebt, dan deel ik de winst met jou!

Laat die tips maar komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Aanstaande woensdag staat de finale van Europa League op het programma. Ik denk dat Eintracht Frankfurt gaat winnen (https://www.onetime.nl/wedden-op-sport-nieuws/voorbeschouwing-finale-europa-league-21-22), maar laat me graag overtuigen van een andere mening. BIj deze schrijf ik een Crowd bet uit op de weddenschap: Wie wint de Europa League? 
Eintracht Frankfurt heeft odds van 1.67, Rangers staat op 2,08 bij TOTO
Stuur je voorspelling en het bedrag dat je inlegt per DM of reageer onder deze post. 
Uiteindelijk wordt de totale inleg ingezet op het team dat vanuit de crowd het vaakst genoemd wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.