Spring naar bijdragen

Cointiply


Johnny078

Aanbevolen berichten

Ik krijg het maar niet echt goed onder de knie om te werken met Trust Wallet, en neem aan dat er meerdere zijn die elke keer de boot missen met de volgende crypto hit zoals Safemoon, Shiba etc Is het een idee dat OneTime een Poule opzet waarin we met een klein bedrag p.p gokken op de volgende Safemoon of Shiba?  Iemand die dat goed beheert en mee overweg kan, van mij part een percentage van de wallet krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Dopey:

Ik krijg het maar niet echt goed onder de knie om te werken met Trust Wallet, en neem aan dat er meerdere zijn die elke keer de boot missen met de volgende crypto hit zoals Safemoon, Shiba etc Is het een idee dat OneTime een Poule opzet waarin we met een klein bedrag p.p gokken op de volgende Safemoon of Shiba?  Iemand die dat goed beheert en mee overweg kan, van mij part een percentage van de wallet krijgt.

Ik heb geen oog voor nieuwe hype muntjes. Denk dat vrijwel niemand dit goed kan voorspellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben dit gedaan destijds met de cryptopool. Heel veel tijd in gestoken, maar helaas weinig animo behalve geld storten en verder niet meer naar omkijken.

Daarnaast ben ik zelf zo actief in de crypto, dat ik niet voor anderen dit wil doen. 
Mocht iemand anders dit op een goede manier op willen zetten wil ik wel meedoen met iets tussen 1-10k :)

Ps, ik gebruik Metamask voor private sales etc. Werkt uitstekend, hoewel op Ethereum netwerk de fees enorm zijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei JackPot:

We hebben dit gedaan destijds met de cryptopool. Heel veel tijd in gestoken, maar helaas weinig animo behalve geld storten en verder niet meer naar omkijken.

Daarnaast ben ik zelf zo actief in de crypto, dat ik niet voor anderen dit wil doen. 
Mocht iemand anders dit op een goede manier op willen zetten wil ik wel meedoen met iets tussen 1-10k :)

Ps, ik gebruik Metamask voor private sales etc. Werkt uitstekend, hoewel op Ethereum netwerk de fees enorm zijn.

 

Wel wat aan verdiend einde van de rit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.