Spring naar bijdragen

wanneer boeken ?? en bij wie??


delin

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Hallo allemaal

De laatste weken even de prijs in de gaten gehouden. (gaat om reis in Oktober)

het vreemde er van dat volgens mij bij Expedia en bij ebookers de prijs totaal vermeld werd (incl wat je nog aan het hotel moet betalen). De prijs was incl resortfee op 11 december 1253 euro. PP incl vlucht en hotel Monte carlo

Gister keek ik even op de site van Expedia hotel en reis 1091 voor Monte carlo Exclusief 490 dollar resortfee.

Nu net gekeken 1250. EXclusief Resort fee voor 2 pers 490 dollar..

Wat een verschil van prijzen zeg sjeee Nou hopen dat in Januari de prijzen lager zullen zijn..

Hotel los boeken is duurder na losse tickets wel heb ik ticket gezien voor 549 bij Duitse tix site

Oja en heb mn cookies verwijderd hoor dus daar ligt het niet aan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Met Skyscanner.nl kun je ook alerts instellen voor vliegtickets. Je krijgt dan een melding als de vliegticket prijzen wijzigen voor je ingestelde vlucht. Let op dat bij de meer onbekende vliegticket aanbieders die goedkopere prijzen lijken te hebben, de prijs uiteindelijk toch nog hoger wordt in de laatste stappen van het boekingsproces. Mijn ervaring is dat bij Expedia of Ebookers of de website van de airline zelf (bij acties) vaak de laagste prijzen hanteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zeker de https://onetime.nl/forum/profile/16/The_Special_One

zie bovenstaande bericht 490 dollar resortfee voor 14 dagen :(

Tis echt belachelijk hoog zeg pfffffffff....

En heb ff gekeken op de link maar The sale is on from Monday to Friday only. It's good for stays from Monday through May 31, based on availability...

We gaan pas in oktober

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Ja The great One maar die is best duur ik denk dat we voor Of Monte Carlo , Tropicana of excalibur gaan. Ik wacht op een goede prijs van iets minder dan 1000 pp incl vlucht en hotel.. 14 Dagen.

Afgelopen vrijdag zag ik die prijs voorbij komen... Maar omdat we pas in oktober gaan zal de prijzen vast nog zakken... Hoop in Januari..

Heeft iemand daar ervaring mee???? :-bd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Hallo Allemaal

Om het topic netjes aftesluiten

Onlangs hebben we geboekt via ebookers (omdat 150 euro scheelde met Expedia)

ja het koste iets meer dan 2000 voor 2 personen.voor 14 dagen

we gaan naar hotel Tropicana ... Wel Paradise tower room geboekt ..

totale reis tijd 13.uur en 50 min vanaf schiphol naar londen en dan met American Airlines Boeing 747 naar vegas..

Ervaringen met Tropicana hotel zijn welkom <:-P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.