Spring naar bijdragen

tijds limiet en uitbetalen!!


Simon34

Aanbevolen berichten

Zo iets geks mee gemaakt vandaag!! had mijn tijds limiet op batavia er op zitten, ben naar de live chat gegaan!! mevrouw vertelde mijn dat ik nu niet meer kan inloggen!!  ik zeg geen probleem dan wil ik graag uit betalen van mijn tegoed!! vergeet het maar moet nu eerst een mailtje sturen bla bla bla!! 

Advies niet meer daar spelen!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tot op heden nog steeds geen enkele reactie op de mail!! 
 

gaat nergens over en ja ik had de limiet verkeerd ingesteld!! maar ik had t ook direct veranderd, maar volgens de live chat telt dat niet en gaat de nieuwe tijds limiet weer in op de nieuwe maand! dus ik moet tot hallf december wachten tot ik kan uitbetalen of kan spelen! dat spelen kunnen ze wel vergeten!! en dat geld mogen ze ook houden!  niets aan te doen!! Batavia niet best dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog een mailtje gekregen dit scheven ze:

 

Dank voor je mailtje.
Ik zie dat er inmiddels geen balans op je rekening staat, dus we kunnen het helaas niet voor je uitbetalen.
 
Met vriendelijke groet,
Kansino... 

Wat een slechte zaak ik had nog 150 + euro op mijn account en dat is dus plots verdwenen! ik kan dit ook niet controleren want je kan niet op je account komen wat een slechte zaak 
 
 
On Mon, 11/15/2021, 5:37 PM GMT+2 Sam wrote:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

het tijds limiet had ik blijkbaar verkeerd staan op Batavia

tijdens het spelen werd ik er ineens uitgeknikkerd, maar kon ook niet meer inloggen

dan maar de helpdesk inschakelen , kijken wat er aan de hand is

ik kreeg als antwoord, dat mijn tijds limiet was ingesteld op 24 uur per maand, en dat ik pas weer vanaf 15 februari weer kon spelen

het hele verhaal uitgelegd dat het niet de bedoeling was, dat dat meer uren moest wezen per maand

nu mag ik op 26 januari terug komen in de chat, en halen ze de blokkade er vanaf,

ben benieuwd word vervolgd........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei hotshot123:

het tijds limiet had ik blijkbaar verkeerd staan op Batavia

tijdens het spelen werd ik er ineens uitgeknikkerd, maar kon ook niet meer inloggen

dan maar de helpdesk inschakelen , kijken wat er aan de hand is

ik kreeg als antwoord, dat mijn tijds limiet was ingesteld op 24 uur per maand, en dat ik pas weer vanaf 15 februari weer kon spelen

het hele verhaal uitgelegd dat het niet de bedoeling was, dat dat meer uren moest wezen per maand

nu mag ik op 26 januari terug komen in de chat, en halen ze de blokkade er vanaf,

ben benieuwd word vervolgd........

Het is zo in de wet geregeld dat je zeker naar boven mag aanpassen maar daar zit een afkoelperiode op van 7 dagen. Naar beneden een limiet aanpassen wordt meteen doorgevoerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...