Simon34 Geplaatst november 13, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst november 13, 2021 Zo iets geks mee gemaakt vandaag!! had mijn tijds limiet op batavia er op zitten, ben naar de live chat gegaan!! mevrouw vertelde mijn dat ik nu niet meer kan inloggen!! ik zeg geen probleem dan wil ik graag uit betalen van mijn tegoed!! vergeet het maar moet nu eerst een mailtje sturen bla bla bla!! Advies niet meer daar spelen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V_Koning Geplaatst november 13, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst november 13, 2021 En wachten tot de volgende periode is geen optie? Tijdslimiet heb je zelf in gesteld toch!? Dan moet je niet het systeem de schuld geven dat je niet meer kan inloggen. Geduld 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
quincy075 Geplaatst november 14, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst november 14, 2021 Dat je na je ingestelde tijdslimiet niet meer kunt gokken begrijp ik, maar uitcashen zou imo wel tot de opties dienen te behoren. Belachelijk inderdaad. Hopelijk lossen ze dit snel op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simon34 Geplaatst november 14, 2021 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst november 14, 2021 tot op heden nog steeds geen enkele reactie op de mail!! gaat nergens over en ja ik had de limiet verkeerd ingesteld!! maar ik had t ook direct veranderd, maar volgens de live chat telt dat niet en gaat de nieuwe tijds limiet weer in op de nieuwe maand! dus ik moet tot hallf december wachten tot ik kan uitbetalen of kan spelen! dat spelen kunnen ze wel vergeten!! en dat geld mogen ze ook houden! niets aan te doen!! Batavia niet best dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simon34 Geplaatst november 15, 2021 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst november 15, 2021 Toch nog een mailtje gekregen dit scheven ze: Dank voor je mailtje. Ik zie dat er inmiddels geen balans op je rekening staat, dus we kunnen het helaas niet voor je uitbetalen. Met vriendelijke groet, Kansino... Wat een slechte zaak ik had nog 150 + euro op mijn account en dat is dus plots verdwenen! ik kan dit ook niet controleren want je kan niet op je account komen wat een slechte zaak On Mon, 11/15/2021, 5:37 PM GMT+2 Sam wrote: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGreatOne Geplaatst november 15, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst november 15, 2021 Ja, ze moeten die reclame ergens van betalen 😇 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrT Geplaatst november 16, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst november 16, 2021 Ja, ze moeten die reclame ergens van betalen Zal allemaal best maar niet van mijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hotshot123 Geplaatst januari 21, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 21, 2022 het tijds limiet had ik blijkbaar verkeerd staan op Batavia tijdens het spelen werd ik er ineens uitgeknikkerd, maar kon ook niet meer inloggen dan maar de helpdesk inschakelen , kijken wat er aan de hand is ik kreeg als antwoord, dat mijn tijds limiet was ingesteld op 24 uur per maand, en dat ik pas weer vanaf 15 februari weer kon spelen het hele verhaal uitgelegd dat het niet de bedoeling was, dat dat meer uren moest wezen per maand nu mag ik op 26 januari terug komen in de chat, en halen ze de blokkade er vanaf, ben benieuwd word vervolgd........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGreatOne Geplaatst januari 21, 2022 Rapporteren Delen Geplaatst januari 21, 2022 1 uur geleden zei hotshot123: het tijds limiet had ik blijkbaar verkeerd staan op Batavia tijdens het spelen werd ik er ineens uitgeknikkerd, maar kon ook niet meer inloggen dan maar de helpdesk inschakelen , kijken wat er aan de hand is ik kreeg als antwoord, dat mijn tijds limiet was ingesteld op 24 uur per maand, en dat ik pas weer vanaf 15 februari weer kon spelen het hele verhaal uitgelegd dat het niet de bedoeling was, dat dat meer uren moest wezen per maand nu mag ik op 26 januari terug komen in de chat, en halen ze de blokkade er vanaf, ben benieuwd word vervolgd........ Het is zo in de wet geregeld dat je zeker naar boven mag aanpassen maar daar zit een afkoelperiode op van 7 dagen. Naar beneden een limiet aanpassen wordt meteen doorgevoerd. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.