Spring naar bijdragen

Wedstrijd gestaakt


Theowkuh

Aanbevolen berichten

Voor afhandeling van de weddenschap gelden de regels van Bet 365, die kun je helemaal onder aan hun webpagina opzoeken, dan navigeren naar voetbal.

image.png.a61bedb8fc853a529654efa233212774.png

 

10 hours ago, Theowkuh said:

Weet iemand binnen hoeveel tijd de wedstrijd hervat moet worden en of hoelang de bookmaker daarop wacht ?

Hervatting van de wedstrijd is naar ik aanneem een zaak tussen voetbalbond en de twee deelnemende voetbalteams, ik weet niet goed hoe dat werkt.


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-11-2021 om 22:06 zei Theowkuh:

Ik heb 14 wedstrijden uitgezocht waarvan ik dacht daar worden meer dan 2.5 doelpunten gescoord. Nu zijn er 13 goed en 1 wedstrijd is gestaakt bij een stand van 0-1. Nu is de cash out uiteraard geblokkeerd. Weet iemand binnen hoeveel tijd de wedstrijd hervat moet worden en of hoelang de bookmaker daarop wacht ?

Dit is super knap, is dit een tacktiek wat je vaker gedaan hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Theowkuh:

Zou mooi zijn als we in Nederland ook weer op corners en kaarten mogen wedden.

Dat kan je helaas vergeten. Overigens baal ik daar ook enorm om aangezien corners en gele kaarten een groot onderdeel was van mijn speelbets. Dus nu ben ik corners en kaarten noodgedwongen gaan spelen bij "straatbookies", is de enige manier om nog hierop te kunnen spelen als ik vol voor een wedstrijd wil gaan.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...