Spring naar bijdragen

Uitjes in Las Vegas: Route 66


Gertjan_De_Meern

Aanbevolen berichten

De Route 66: ik denk de bekendste route in Amerika. De Route 66 loopt tussen Chicago en Santa Monica en is bijna 4.000 kilometer lang. Op onze weg naar de Grand Canyon (post volgt later) hebben we een klein stukje over deze Route gereden. Als ik later groot ben zou ik graag de hele Route 66 een keer willen rijden.

We hadden een lunch stop in het plaatsje Williams. Dit oude cowboy stadje is de toegangsweg tot de Grand Canyon. Vanuit hier kun je ook de stoomtrein naar de Grand Canyon nemen. In dit plaatsje lijkt het alsof de tijd heeft stil gestaan. Heerlijk relax. Je vraagt je wel af hoe lang de koffie al op het warmhoudplaatje heeft gestaan. Er zijn diverse winkeltjes met Vintage spullen en souveniers. Bij een kleine supermarkt hebben we nog water en lekkere dingen ingeslagen voor onderweg.

IMG_9399.JPG

IMG_9404.JPG

IMG_9405.JPG

bewerkt door Gertjan_De_Meern (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ahh Williams is zo leuk! 

Wel allemaal zelfde soort accommodaties vaak simpele hotel/motels alle bekende ketens.
Maar echt goede plek als stop van hier kun je naar de Grand Canyon, Flintstones, Sedona , Rock slide park,
Meteor crater, Flaggstaff

En op weg naar Seligman of bijv van en naar Las Vegas ROADKILL CAFE!! lekker kleffe burgers maar de slogan is zo leuk
'You kill it We grill it' https://route66seligmanarizona.com/attractions/#roadkill

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.