Spring naar bijdragen

Crazy Time promotie bij Bingoal


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

Afgelopen dinsdag de Crazy Time promotie gespeeld, maar na afloop geen €15 bonus ontvangen. Na contact met support bleek dat de minimum inzet €1 is. Of dat per bonusgame is of totale inzet heb ik nog nagevraagd. Wel netjes is dat ze me toch de €15 gaan geven, omdat de voorwaarden niet duidelijk stonden aangegeven. Heb ze meteen laten weten dat ook de voorwaarden van de blackjack promotie nergens zijn te vinden.

Bovenstaande waarde van de promotie klopt daarom ook niet. Moet je in totaal €1 inzetten, dan is het nog zo'n €7 waard. Moet je €1 op de specifieke bonus game inzetten, dan is het nog zo'n €1,50 waard als je alleen Coin Flip speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benieuwd naar je ervaringen van gisteren. Ik heb even gespeeld, drie bonusgames gehad. Totaal €1 per ronde ingezet. De laatste bonusgame leverde me €25 op dus ik heb die winst gepakt en wacht op de €3 die ik zou moeten krijgen. Bij mij is die niet bijgeschreven. Dus ben benieuwd hoe het bij jou staat na gisteren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei luckylady:

Benieuwd naar je ervaringen van gisteren. Ik heb even gespeeld, drie bonusgames gehad. Totaal €1 per ronde ingezet. De laatste bonusgame leverde me €25 op dus ik heb die winst gepakt en wacht op de €3 die ik zou moeten krijgen. Bij mij is die niet bijgeschreven. Dus ben benieuwd hoe het bij jou staat na gisteren!

Dan had je een goede bonus game te pakken. Ik heb 15 bonus games gehad en ook de bonus nog niet. Volgens mij kwam dat vorige keer ook pas in de avond. Ik zou ook de €15 van vorige keer nog krijgen en die heb ik volgens mij ook nog niet gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nog onduidelijk wat betreft deze promotie, hieronder twee reacties vanuit support:

Citaat

De minimale inzet van €1 is van toepassing op de spelronde en hoeft dus niet op een bonusspel te zijn.
We nemen uw feedback alvast mee en trachten de voorwaarden beter en duidelijker te communiceren in de toekomst.

Citaat

Bij elke winnend bonusspel ontvangt u €1 en dit tot 15 keer (max €15).
De minimum inzet op het winnend bonusspel is €1. (en dus niet €1 in totaal maar minimum €1 op het winnende bonusspel).

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei luckylady:

Heb je inmiddels al een uitbetaling? Want die paar euro die ik zou moeten krijgen heb ik nog niet gezien.

Nee, nog niet ontvangen. Weet wel dat het vorige keer ook laat op de dag was. Uitbetalingen van toernooiwinsten gaan overigens prima. Keurig de volgende dag bij inloggen een melding dat het is bijgeschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De toernooien gaan idd goed, van het weekend een gelukje met 1200x inzet dus eerste in het dagtoernooi, de volgende dag bijgeschreven.

Ik heb reactie op die van vrijdag: geldt pas vanaf 18u. Klopt dat? Heb jij de voorwaarden nog ergens? Want volgens mij was jij tegelijk met mij aan het spelen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei luckylady:

De toernooien gaan idd goed, van het weekend een gelukje met 1200x inzet dus eerste in het dagtoernooi, de volgende dag bijgeschreven.

Ik heb reactie op die van vrijdag: geldt pas vanaf 18u. Klopt dat? Heb jij de voorwaarden nog ergens? Want volgens mij was jij tegelijk met mij aan het spelen
 

Stond er niet bij dat het vanaf 18.00 was, heb ik specifiek op gelet. Ik ga ze ook even berichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 hours ago, luckylady said:

Over de crazy time actie krijg ik nu te horen dat je per bonusspel €1 moet inzetten emoji21.png
Gaat lekker daar met die acties


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik kreeg vandaag dit antwoord, wel bijzonder dat de voorwaarden nergens te vinden zijn en het blijkbaar per medewerker er vanaf hangt wat de voorwaarden zijn.

Quote

Een Bingoal medewerker antwoordde op uw vraag. Hieronder vindt u het volledige overzicht van alle berichten. Aarzel niet om ons te contacteren indien u nog vragen heeft!
 

Beste,

De minimuminzet is 1 euro en u hoeft niet op de bonus ingezet te hebben om 1 euro te ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Bingoal

Bingoal medewerker op 30/11/2021 om 09:12

Waar kan ik de voorwaarden voor de crazy time promotie op dinsdag vinden?

De inzet is minimaal €1, maar geldt dit per individueel bonus spel of kan je het ook verdelen over de 4 bonus spellen?

Edit: ik zie  nu op de site wel staan dat het €1 per bonus inzet is, dus dat zal wel kloppen dan.

bewerkt door FreebetFreddie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...