Spring naar bijdragen

Foto's plaatsen lukt niet meer.


Gertjan_De_Meern

Aanbevolen berichten

Ik heb de afgelopen tijd veel geplaatst over Uitjes in Las Vegas. Ik wilde de post van vandaag plaatsen maar ik kan geen foto's meer uploaden. Nog maar max 385 mb. Dit probleem heb ik niet eerder gehad. Zit ik aan mijn max? @TheGallant

bewerkt door Gertjan_De_Meern (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Gertjan_De_Meern:

Ik heb de afgelopen tijd veel geplaatst over Uitjes in Las Vegas. Ik wilde de post van vandaag plaatsen maar ik kan geen foto's meer uploaden. Nog maar max 385 mb. Dit probleem heb ik niet eerder gehad. Zit ik aan mijn max? @TheGallant

Misschien kan je ze MrT emailen, dan is de cirkel gelijk rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Gertjan_De_Meern:

Ik heb de afgelopen tijd veel geplaatst over Uitjes in Las Vegas. Ik wilde de post van vandaag plaatsen maar ik kan geen foto's meer uploaden. Nog maar max 385 mb. Dit probleem heb ik niet eerder gehad. Zit ik aan mijn max? @TheGallant

Misschien waren ze de foto's beu en hebben ze je max omlaag gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Gertjan_De_Meern:

Waar is het forum dan wel voor nodig?

Denk dat @TheGreatOneer anders over denkt. 

Op zich een goede vraag. Maar dat is maar net hoe je er tegen aankijkt dat is voor ieder anders. The great one zelf zal zeker blij zijn met alle actie op forum op het moment zodat het wat levendig is/lijkt. Dan maakt de invulling op zich niet zoveel uit. Wil niet zeggen dat ik een andere mening kan hebben/ of uitspreek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Gertjan_De_Meern:

Ik heb de afgelopen tijd veel geplaatst over Uitjes in Las Vegas. Ik wilde de post van vandaag plaatsen maar ik kan geen foto's meer uploaden. Nog maar max 385 mb. Dit probleem heb ik niet eerder gehad. Zit ik aan mijn max? @TheGallant

Goeie vraag, we zijn 2 dagen in de studio geweest, Frank kijkt hier morgen even naar, maar denk dat @TheTurtle hier misschien ook het antwoord op weet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei rbccrazyboy:

Op zich een goede vraag. Maar dat is maar net hoe je er tegen aankijkt dat is voor ieder anders. The great one zelf zal zeker blij zijn met alle actie op forum op het moment zodat het wat levendig is/lijkt. Dan maakt de invulling op zich niet zoveel uit. Wil niet zeggen dat ik een andere mening kan hebben/ of uitspreek.

Tuurlijk iedereen zijn eigen mening. Je bent ook niet verplicht om op het forum te kijken. Ik sla ook alle posts over die over sport gaan. En ook de meeste die over online gokken gaan. 
 

in april gaat er een grote groep OneTimers naar Vegas. Sommige zijn er al eerder geweest en voor een deel is het nieuw. Ik denk dat het leuk is dat zij alvast kunnen zien wat je daar nog meer kunt doen. Het is niet alleen maar gokken. En ik heb ook lang niet alles gedaan. Ik wil ook leren van ervaringen van anderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...