Jump to content

Klanten service reageert niet


Recommended Posts

We hebben van de week een rondje gemaakt bij de klantenservice van alle online casino's die nu legaal en operationeel zijn. Aankomende periode gaan we dit vaker doen en hier ook een uitgebreid artikel over schrijven.

 

Fair Play casino online kon mijn vragen niet beantwoorden aan de telefoon en zou mij verder informeren via de e-mail. Na 2 dagen geen reactie helemaal niks is wel dramatisch. Maar goed het kan nog slechter (HC duurde 3 weken) En er was een klantenservice die we niet eens verstonden.

 

Wat zijn jullie ervaringen bij het Fair Play online casino m.b.t. de klantenservice?

Link to comment
Share on other sites

[mention=2804]Saskia2502[/mention]bij jou al opgelost?
 
Het lijkt wel een klucht, ik heb gewoon niks meer gehoord, gezien, gelezen van support. Ze hadden beloofd om te mailen omdat ze het antwoord niet wisten telefonisch. Ik wacht nog steeds, bijna 2 weken geleden. 

Nee! Exact hetzelfde hier.
Ik ook mails gestuurd op de chat aantal x daar ook gezegd dat er meer spelers eigenlijk steeds maar worden afgewimpeld met het slappe excuus dat ze er zo druk mee zijn…
Het is echt ongelofelijk ze zijn met de spel provider in overleg ja prachtig allemaal maar bedenk even een oplossing zo moeilijk kan het niet zijn… ik stond in de 3 vrije spin van dag 1 op 4 euro nog wat nog 19 fs tegoed in de bonus en 19 van de verdere 20 en dan dus die 4 dagen 20f
Dus ik zou zeggen compenseren en andere provider of weet ik wat maar dit is echt te schandalig voor woorden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik kreeg vlotte respons op de livechat maar de reactie was nu niet echt je van het.. 

 

Afgelopen vrijdag een uitbetaling ingeschoten , deze werd zaterdag goedgekeurd maar staat nu nog altijd op bevestigd...

Iban transacties zijn toch echt instant tegenwoordig..

Reactie op de chat ; duurt langer ivm het weekend.. 🙄

 

Gezien de andere ellende die ik hier lees denk ik dat ik FP geen business meer ga geven verder..

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het gevoel dat de casino's een beetje onderschat hebben hoeveel contacten je krijgt.

Toen ik nog bij de support van een groen casino werkte zaten we voor NL altijd met minimaal 15-20 mensen en dan hadden we non stop een queue. (terwijl we 4 chats tegelijk deden) daarbij was er ook altijd een lijst van 200 emails die beantwoord moesten worden.

Om een goede support te hebben moet je dus echt wel 20-25 mensen constant aan het werk hebben. zeker nu er maar een paar aanbieders zijn voor heel NL

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

22 uur geleden zei TheGreatOne:

Daar zitten ook 30 man op de klantenservice @LuukFOD  Ik denk dat de andere online casino" rel="external">online casino's hier nog totaal niet aankomen die in Nederland opereren m.b.t. de klantenservice.

Ik had in t begin wachtrijen met 25 man voor me.

Groot voordeel is natuurlijk dat ze eenvoudig een blik uitzendkrachten kunnen opentrekken. Op Malta is dat stukken lastiger. Ik zou de Unibets en Oranje casinos van deze wereld ook aanraden, zodra ze de licentie hebben, een dependance te maken in de randstad. Nooit een tekort aan potentiele werknemers.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...