Spring naar bijdragen

Aankomende promoties bij Tombola


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

De promotie kalender van aankomende periode op Tombola:

 

  • ‘Ontbijtje Bingo’ 08:00 to 10.00 GTD FH50
  • ‘Bammetje Bingo’ 12:00 to 14:00 GTD FH50
  • ‘Black Friday = bingo Friday’ (Friday 26 Nov) 22:00 to 24:00 GTD FH150
  • ‘Cyber Monday = Cyber Bingo’ (Monday 29 Nov) 20:00 to 22:00 GTD FH150
  • ‘Pakjesavond Bingo’ (Sunday 5 Dec) 20:00 to 22:00 GTD FH175

FH= is volle kaart en met minimale garantie prijzen.

image002.jpg

image003.png

image004.png

image005.png

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop écht dat Tombola een bijdrage kan leveren aan de strijd die we voeren tegen eenzaamheid bij ouderen. 

Al héél lang is deze organisatie voortrekker op het gebied van bingo met continu vernieuwingen die in de eerste plaats als doel hebben om spelers te binden, te vermaken. 

Ik ken levend bingo goed als bezoeker, als speler, als ondernemer en als vernieuwer. 

Nu online, Tombola zet de trend, ik ben trots en blij dat OneTime en Tombola elkaar hebben gevonden! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Ja, hoe gaaf is dat?? En kijk die gespierde schouders die ze me hebben gegeven!! Dat mag ook wel, want maandag duik ik weer het ballenbadje in voor extra prijzen voor onze kijkers van de stream! En terwijl ze meekijken, kunnen ze uiteraard ook mee bingoën, om kans te maken op die full-house van €300,- euro iedere ronde en natuurlijk die gegarandeerde klapper van €2000,-!! Hoogste Jackpot ooit bij Tombola NL. 🤑

 

Schermafdruk 2022-04-15 16.33.46.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei TheGallant:

Wat zie ik daar? @Lady_Diamond overtreft de eigen bingo van @TheGreatOne met een spectaculaire prijs! Ga je het live uitzenden lady? 

Meedoen? Schrijf je in bij Tombola en groet alle Onetimers in de chat!

Diamonds_1.png

Als @Lady_Diamond meer spelers haalt dan afgelopen The Great One bingo, zorg ik er persoonlijk voor dat de volgende TGO bingo nog hogere prijzen heeft 😉 Dus doe rustig aan Jaimy 🙂

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
1 uur geleden zei Pimmio:

Ik mis bij Tombola eigenlijk de sortings bonussen. Of net als bij Toto of Betcity de storting i.c.m freespins 

Klopt, deze gaan tzt wel komen maar we willen eerste op eigen kracht dit doen voor de mensen die toch wel spelen en van bingo houden. Zijn geen andere bingo aanbieders momenteel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...