Spring naar bijdragen

Win een FREEBET twv 10 euro: Voorspelling: Besiktas vs Ajax woensdagavond 18:45


Dopey

Aanbevolen berichten

Woensdagavond is de wedstrijd Besiktas vs Ajax om 18:45u. Ajax heeft alle wedstrijden gewonnen en zich dus al gekwalificeerd. De kans is groot dat de trainer wat spelers rust gaat geven en/of wat reserve spelers de mogelijkheid gaat geven om wat CL ervaring op te laten doen. Besiktas daarin tegen staat met 0 punten helemaal onderaan. Al denk ik dat ze hun laatste CL thuiswedstrijd wel de punten willen pakken voor hun thuispubliek. Wat mij betreft kan het alle kanten op. 

Voorspel de uitslag en win 10 euro. Uiteraard kan er maar één de winnaar zijn, ik betaal dit namelijk uit mijn eigen zak, en heb geen sponsors als Toto of Betcity 😃. Dus om  meerdere mensen met dezelfde uitslag iemand te laten winnen, heb ik ook de minuut nodig van de eerste goal. Diegene die daar dan het dichtsbij zit wint de bet. De winnaar mag de Freebet waarde via mij inzetten bij Betcity of Toto.

Dus voorbeeld: Besiktas vs Ajax 1-1 , minuut 28.

Ik trap af en doe mee voor de lol.

Dopey: Besiktas vs Ajax  1-2 , minuut 34

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Dopey changed the title to Win een FREEBET twv 10 euro: Voorspelling: Besiktas vs Ajax woensdagavond 18:45
6 minuten geleden zei DeValsspeler:

Ik vertrouw op jou @Dopey:

Besiktas vs Ajax  1-2 , minuut 35 :)

Heb je nou ook al een boek geschreven die de uitkomsten van sportwedstrijden kunnen voorspellen Peter?😆.Ik lach me stuk als het idd in de 35e minuut gebeurt...dan kan ik misschien ook @Dobbelsteen eindelijk overtuigen van jouw gelijk😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei piet:

Heb je nou ook al een boek geschreven die de uitkomsten van sportwedstrijden kunnen voorspellen Peter?😆.Ik lach me stuk als het idd in de 35e minuut gebeurt...dan kan ik misschien ook @Dobbelsteen eindelijk overtuigen van jouw gelijk😂

Nee, bij deze vertrouw ik juist op de andere kenners. Hoewel ik met de freebet bij het Nederlands elftal erg dicht bij de juiste minuut zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woensdagavond is de wedstrijd Besiktas vs Ajax om 18:45u. Ajax heeft alle wedstrijden gewonnen en zich dus al gekwalificeerd. De kans is groot dat de trainer wat spelers rust gaat geven en/of wat reserve spelers de mogelijkheid gaat geven om wat CL ervaring op te laten doen. Besiktas daarin tegen staat met 0 punten helemaal onderaan. Al denk ik dat ze hun laatste CL thuiswedstrijd wel de punten willen pakken voor hun thuispubliek. Wat mij betreft kan het alle kanten op. 

Voorspel de uitslag en win 10 euro. Uiteraard kan er maar één de winnaar zijn, ik betaal dit namelijk uit mijn eigen zak, en heb geen sponsors als Toto of Betcity . Dus om  meerdere mensen met dezelfde uitslag iemand te laten winnen, heb ik ook de minuut nodig van de eerste goal. Diegene die daar dan het dichtsbij zit wint de bet. De winnaar mag de Freebet waarde via mij inzetten bij Betcity of Toto.

Dus voorbeeld: Besiktas vs Ajax 1-1 , minuut 28.

Ik trap af en doe mee voor de lol.

Dopey: Besiktas vs Ajax  1-2 , minuut 34


1-3 Ajax scoort in de 7 min

Top actie van jou
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dopey: Besiktas vs Ajax  1-2 , minuut 34
Rhellevo: 1-3  22min
DeValspeler: Besiktas vs Ajax  1-2 , minuut 35
Driekwart: 0-3 15e minuut
Arthur 1-1 41e minuut
DennMann 0-2 , 23ste minuut
Reno 1-1      27ste minuut 
RBCCrazyboy 0-4 , min 26
LangeRuud  1-2, minuut 36
Bandiet  2-1 , 24ste minuut
Brunsie 0-1 , 8e minuut
MR T, 1-3 ,  7 min
Oranje, 4-1  , 7ste minuut
Theowkuh 0-3 , minuut 27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...