Spring naar bijdragen

Lessen pokerstudie.nl?


Budgetvrouw

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei JackPot:

Voelt weer als een van de zovele websites die dit hebben geprobeerd. Maar de hype is voorbij en makkelijk winnen is ook niet meer mogelijk. Mijn inziens kansloos project, maar hoop voor de boys dat ik t bij het verkeerde eind heb!

Wat mij betreft een spot on analyse; al hoop ik het van harte niet voor de mannen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zag dit ook voorbij komen. Ik zie dat je met een gratis account kan beginnen, dus je kunt altijd eerst even kijken of het wat tractie krijgt. Als je gewoon wat echte basis theorie wilt leren is er volgens mij wel genoeg gratis content te vinden. Wellicht wel handig als je het Engels niet genoeg machtig bent en liever in het Nederlands informatie tot je neemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Budgetvrouw:

 

Zijn er toevallig al Onetimers die al zijn aangemeld op het platform Pokerstudie.nl? Staat er nuttige informatie op of zijn het toch meer de "basics" van poker?

Voordat ik mee wil doen met potjes op GGPoker moet ik nog wat meer kennis hebben over poker denk ik.

 

als je wat pokerlessen wilt, geef maar een gil he? 😎 haha..kijk mijn pokervlogs anders even..misschien helpt dat :P 

Pokervlog 1: 

Pokervlog 2: 

pokervlog 3: 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei JackPot:

Voelt weer als een van de zovele websites die dit hebben geprobeerd. Maar de hype is voorbij en makkelijk winnen is ook niet meer mogelijk. Mijn inziens kansloos project, maar hoop voor de boys dat ik t bij het verkeerde eind heb!

Ik ben er ook bang voor. 10 jaar te laat ben ik bang. Het fanatieke online spelen is voorbij. Meeste mensen spelen nu nog voor fun voor weinig. Of ze spelen onkp etc. Gezellig avondje kaarten voor weinig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...