Spring naar bijdragen

OneTime Betting Streak


Brunsie

Aanbevolen berichten

Helaas, helaas, helaas. 
De betting streak is op dag 2 tot een eind gekomen. 
Go Ahead Eagles bleek te sterk voor Willem II. 
Maar niet getreurd.
Aanstaande woensdag starten we een nieuwe betting streak.
De eerste voorspeller die ik nomineer is [mention=147]Dopey[/mention].
Je hebt een paar dagen de tijd om te bedenken wat je met een inzet van € 5,- gaat doen. 

Helaas maar goed de Eagels zijn in vrom de laatste weken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de voorspelling van [mention=147]Dopey[/mention]is de tweede poging om tot een betting streak van zeven dagen van start gegaan!
De spelregels zijn hetzelfde:

- Single bets only
- Een voorspeller mag slechts één keer per betting streak genomineerd worden
- Af is af. Er wordt niet bijgestort. 
- De voorspellingen en nominaties worden openlijk in dit Forum-topic gedaan. Ik zal dagelijks de voorspelling bevestigen met een screenshot van de bet.

Ik ben benieuwd of we nu wel de week volmaken.
912577692_Screenshot2021-12-0109_57_48.png.a61d6a7b3df4e4be015fa5386e58982f.png

Het moet een keertje lukken toch?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je @Dopey! Het is een dag met weinig aansprekende matches. De ene die er echt uitspringt is uiteraard ManU tegen Arsenal. 

Ik ga, na wat onderzoek gedaan te hebben, voor de X2 bij rust:

image.png.beca7bffb279971a62f3490014e69164.png

Ik twijfel of ze het ook in 90 minuten redden, vandaar deze. Arsenal heeft 4 wedstrijden verloren tegen Liverpool, City, Chelsea en Brentford. De rest is allemaal gewonnen of gelijk gespeeld, maar ze hebben nooit achter gestaan bij de rust behalve deze verliespartijen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Arthur:

Dank je @Dopey! Het is een dag met weinig aansprekende matches. De ene die er echt uitspringt is uiteraard ManU tegen Arsenal. 

Ik ga, na wat onderzoek gedaan te hebben, voor de X2 bij rust:

image.png.beca7bffb279971a62f3490014e69164.png

Ik twijfel of ze het ook in 90 minuten redden, vandaar deze. Arsenal heeft 4 wedstrijden verloren tegen Liverpool, City, Chelsea en Brentford. De rest is allemaal gewonnen of gelijk gespeeld, maar ze hebben nooit achter gestaan bij de rust behalve deze verliespartijen.  

Ik wil je geen extra druk opleggen, maar je begrijpt dat als ie fout is dat ik je niet meer ga nomineren he :D

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai ai ai, de bet op FC Volendam was incorrect. De streak eindigt op Dag 3. 

Maarrrrrr... OneTime zou OneTime niet zijn als er alweer een nieuwe streak gestart is. 
@MF1976NLstelde als verliezende speler direct € 3,33 ter beschikking die dankzij een goede live bet van Thijs al € 5,41 waard is geworden. 
Vandaag bet @Dopey met € 5,41 op wat Dag 2 van de nieuwe streak is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is 15 december en zoals beloofd starten we vandaag een nieuwe betting streak. 
Met de winterstop voor de deur wordt het ook naar andere sporten dan voetbal kijken de komende weken.
We gaan voor een betting streak van 10 dagen. Wellicht kunnen we onszelf een leuk kerstcadeautje geven. 

Ik stel € 5,- op mijn Jacks account ter beschikking en nomineer @Budgetvrouwom er iets nuttigs mee te doen. 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is 15 december en zoals beloofd starten we vandaag een nieuwe betting streak. 
Met de winterstop voor de deur wordt het ook naar andere sporten dan voetbal kijken de komende weken.
We gaan voor een betting streak van 10 dagen. Wellicht kunnen we onszelf een leuk kerstcadeautje geven. 
Ik stel € 5,- op mijn Jacks account ter beschikking en nomineer [mention=4318]Budgetvrouw[/mention]om er iets nuttigs mee te doen.
Ik ga voor Draw No Bet Leicester City morgenavond. Odd op Jacks 1,73.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...