Spring naar bijdragen

Promoties Toto


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

Er staan 2 free spin promoties op TOTO. De eerste is alleen vandaag geldig dus daar moet je nog even snel voor zijn: Stort minimaal €60 en je krijgt 60 free spins á €0,20 op Tropicool. Deze actie is ongeveer €11 waard.

Voor de tweede actie moet je €50 op Lightning roulette spelen en dan krijg je 10 free spins á €1 op Wild Toro 2. Deze actie is ongeveer €8 waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze actie met de 60 gratis spins bracht me wel wat in de war.

In de bonusvoorwaarden stond namelijk: . Het bedrag dat wordt gestort ten behoeve van deze Actie dient minimaal één keer rondgespeeld te worden.
 

Dus ik was braaf de bonus aan het rondspelen en ik wilde na een tijdje even kijken hoeveel ik nog moest en toen stond de bonus al als verlopen, en had ik niet het idee dat ik überhaupt de bonus had hoeven rond te spelen. Uiteindelijk daardoor de gewonnen 12 euro uit de free spins verloren door het rondspelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Deze actie met de 60 gratis spins bracht me wel wat in de war.

In de bonusvoorwaarden stond namelijk: . Het bedrag dat wordt gestort ten behoeve van deze Actie dient minimaal één keer rondgespeeld te worden.
 

Dus ik was braaf de bonus aan het rondspelen en ik wilde na een tijdje even kijken hoeveel ik nog moest en toen stond de bonus al als verlopen, en had ik niet het idee dat ik überhaupt de bonus had hoeven rond te spelen. Uiteindelijk daardoor de gewonnen 12 euro uit de free spins verloren door het rondspelen.

Lukte idd zonder rondspelen een withdrawal te doen, van het hele bedrag. Dit ‘foutje’ al bij meerdere sites tegengekomen bij de eerste bonusacties ☺️ Voor nu het proberen waard 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Joos-Close:

Lukte idd zonder rondspelen een withdrawal te doen, van het hele bedrag. Dit ‘foutje’ al bij meerdere sites tegengekomen bij de eerste bonusacties ☺️ Voor nu het proberen waard 😃

Ik had over die voorwaarde heen gelezen, maar kon niet uitbetalen, dus dacht dat het misschien hier aan lag. Had natuurlijk al €50 rondgespeeld voor de andere actie, dus nog even een tientje extra rondgespeeld, maar kan nog steeds niet uitbetalen. Dat zal wel ergens anders aan liggen dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei DeValsspeler:

Ik had over die voorwaarde heen gelezen, maar kon niet uitbetalen, dus dacht dat het misschien hier aan lag. Had natuurlijk al €50 rondgespeeld voor de andere actie, dus nog even een tientje extra rondgespeeld, maar kan nog steeds niet uitbetalen. Dat zal wel ergens anders aan liggen dan.

Op het moment is er een storing bij TOTO. Mijn storting is nu niet aangekomen.. hopelijk straks wel 😅

mss hangt er nog een andere transactie bij jou in de lucht, Peter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Joos-Close:

Op het moment is er een storing bij Toto. Mijn storting is nu niet aangekomen.. hopelijk straks wel 😅

mss hangt er nog een andere transactie bij jou in de lucht, Peter?

Zal met de storing te maken hebben gehad. Kan nu wel uitbetalen.

Overigens staat er bij mij nog wel: 'je bonus zal vervallen als je geld uitbetaalt'. Volgens mij heb ik de bonus rondgespeeld. Bij bonus staan alleen acties onder verlopen, niet onder actief. Staat dit er standaard bij of weet iemand waar je kan zien hoeveel je nog moet rondspelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei DeValsspeler:

Zal met de storing te maken hebben gehad. Kan nu wel uitbetalen.

Overigens staat er bij mij nog wel: 'je bonus zal vervallen als je geld uitbetaalt'. Volgens mij heb ik de bonus rondgespeeld. Bij bonus staan alleen acties onder verlopen, niet onder actief. Staat dit er standaard bij of weet iemand waar je kan zien hoeveel je nog moet rondspelen?

Zie post hierboven 🙈

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

27 minuten geleden zei De eenarmige bandiet:

Ik als roulette leek. Wat is 25/25 op roulette?

25 op rood en 25 op zwart.

39 minuten geleden zei Dopey:

Grappig, ik had 9.20 gewonnen. Easy 25/25 op roulette en spelen maar. Al ga je natuurlijk keihard nat als je de 0 hit.

Voor je uiteindelijke verwachtingswaarde maakt het niet waar je op inzet en een bonus vrijspelen door op rood en zwart in te zetten is nog wel eens tegen de voorwaarden in, dus ik zet meestal gewoon maar wat nummertjes. Het mooie is dan dat je toch het gevoel hebt dat je aan het gokken bent, zonder dat dat echt het geval is.

Overigens had ik een mooie 200x op de lightning roulette, dus ik heb een mooi winstje aan deze promo over gehouden.

39 minuten geleden zei Joos-Close:

Staat allemaal op verlopen inderdaad 🤷🏻‍♀️ Maar is toch te spelen. Opnemen gelukt zonder rondspelen en geen bonus vervallen, dus 🤫😉

Mooi, ga ik morgen proberen. Heb me eerst weer laten verleiden door hun Serie A promo. Zet €5 in op een serie A wedstrijd (voor 18:30) met minimale odds van 1.5 en krijg 1 free spin voor elk doelpunt dat er in de serie A gescoord wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-11-2021 om 10:50 zei DeValsspeler:

Mooi, ga ik morgen proberen. Heb me eerst weer laten verleiden door hun Serie A promo. Zet €5 in op een serie A wedstrijd (voor 18:30) met minimale odds van 1.5 en krijg 1 free spin voor elk doelpunt dat er in de serie A gescoord wordt.

TOTO heeft vandaag weer een zelfde promo, dit maal met de Premier League met maar liefst 6 wedstrijden. Moet gedaan zijn voor 20:30.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minutes ago, jkvbets said:

Toto heeft vandaag weer een zelfde promo, dit maal met de Premier League met maar liefst 6 wedstrijden. Moet gedaan zijn voor 20:30.

Net de bonus geactiveerd en zoals gewoonlijk nergens meer te zien daarna. Ik heb €5 ingezet, hopelijk gaat dit goed en vallen er wat doelpunten vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Gisteren had ik deze actie gedaan met italiaans voetbal. Ook vervolgens nergens meer te actie kunnen zien bij bonussen.
Maar vandaag keurig 10 gratis spins ontvangen. Dus het werkt gelukkig wel. 
Toch keurig 20 cent gewonnen in deze 10 spins 😆

Ik zie hem ook nergens meer terug. Ben benieuwd of ik morgen ergens free spins kan terugvinden. Wéér gemeld bij de klantenservice, maar heb nog niet eens reactie op mijn berichten van begin oktober. Als er een prijs zou zijn voor slechtste klantenservice dat staat TOTO met stip op 1. Wat een verschil vergeleken met Betcity of Jacks.

Veel plezier met je 20 cent 😂 hopelijk had je de weddenschap wel gewonnen.

bewerkt door TV78 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Gisteren had ik deze actie gedaan met italiaans voetbal. Ook vervolgens nergens meer te actie kunnen zien bij bonussen.
Maar vandaag keurig 10 gratis spins ontvangen. Dus het werkt gelukkig wel. 
Toch keurig 20 cent gewonnen in deze 10 spins 😆

Op welke slot waren de free spins ook al weer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei TV78:

Ik zag deze promo voorbij komen. Weet iemand hoe ik dit moet spelen? Via een systeem en dan alleen inzetten op de treble? 

 

Screenshot_20211203-101101_Samsung Internet.jpg

Dat klopt. Inzetten op een treble. Je totale quotering moet 1,50 of hoger zijn. Verlies je de weddenschap dan krijg je een free bet ter waarde van je inzet (maximaal 20 euro).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...