Spring naar bijdragen

MetaHero en andere metaverse cryptocoins


Lady_Diamond

Aanbevolen berichten

Metaverse coins zijn hot op dit moment. Wat mij betreft de toekomst voor o.a online gaming en social media. Facebook heeft niet voor niks zijn naam veranderd. 

Een wat onbekendere metaverse coin is Metahero. Een bedrijf dat fysieke dingen, spullen, mensen ect scant en in de metaverse wereld zet. Super gaaf natuurlijk.

https://metahero.io/

Ik heb hem via pancakeswap aangeschaft. 

Andere onbekendere metaverse coins met een goede fundamentele basis zijn: Arcadenetwork (net uit) en Multiverse. 

De bekendere die ook op bitvavo te koop zijn: Enjin, mana, Sand, Axie Infinity,  Render Token.

Nog meer fans van metaverse crypto's? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei TheGallant:


Vriend van me draait Gala Nodes. Zieke gains laatste weken. Paar maanden terug 4 gekocht toen ze nog 10k ps waren. Nu onbetaalbaar

Ja, mooie verhalen. Ik was bezig met Kadena mining toen die op 0.60 cent stond. Nu staan ze rondom de $20 p.s. Crypto is de manier om nu zoveel mogelijk geld te verdienen. Als je deze trein je voorbij laat gaan, ga je daar geheid spijt van krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, mooie verhalen. Ik was bezig met Kadena mining toen die op 0.60 cent stond. Nu staan ze rondom de $20 p.s. Crypto is de manier om nu zoveel mogelijk geld te verdienen. Als je deze trein je voorbij laat gaan, ga je daar geheid spijt van krijgen. 

En een beetje mazzel hebben. En tijdig verkopen. Heleboel mensen die veel verliezen.

Maar kansen genoeg idd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met name handelaren verliezen continue geld. Als markten omhoog gaan is het voor elke hodler makkelijk geld verdienen. Praktijk leert dat dit te weinig mensen zijn. Ondanks koersen rond all time highs heeft helft van crypto bezitters gewoon verlies. 
metaverse geloof ik zeker in, maar het is wel een extreme hype. Waarderingen zijn insane en er komen dagelijks nieuwe projecten en coins bij. 
waar geloof ik in? Nakamoto games. Mining ook super interessant , ik doe dat via belangen in hut8 en marathon holdings. 
 

tot slot zijn de venture Capital fondsen de way to go om tegen goede prijzen veelbelovende projecten aan te kopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei JackPot:

Met name handelaren verliezen continue geld. Als markten omhoog gaan is het voor elke hodler makkelijk geld verdienen. Praktijk leert dat dit te weinig mensen zijn. Ondanks koersen rond all time highs heeft helft van crypto bezitters gewoon verlies. 
metaverse geloof ik zeker in, maar het is wel een extreme hype. Waarderingen zijn insane en er komen dagelijks nieuwe projecten en coins bij. 
waar geloof ik in? Nakamoto games. Mining ook super interessant , ik doe dat via belangen in hut8 en marathon holdings. 
 

tot slot zijn de venture Capital fondsen de way to go om tegen goede prijzen veelbelovende projecten aan te kopen. 

Ja, handelaren die met futures en leverage traden kunnen behoorlijk nat gaan. Ik doe vooral DCA en kopen in de dip. 

Nakamoto games? 

Venture capital fondsen? Neem aan een redelijke bedrag in beginnende projecten investeren? Dan moet je ook geluk hebben dat zo'n project inderdaad van de grond komt en de meeste moet je toch weer snel verkopen, zodra ze net live zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastige bij kopen van de dip is dat je nooit weet hoe groot de dip is + je er van uit gaat dat we uiteindelijk altijd nieuwe highs neer gaan zetten. 
Ik denk overigens dat handelaren zonder leverage ook meer dan de helft verliesgevend zijn. 

VC is voor de lange termijn (>5 jaar) en geef je inderdaad je geld uit handen voor minimaal die termijn. De fondsen kopen/verkopen wanneer het hen goed acht, maar hebben wel de mogelijkheid en kennis om als eerste ergens bij te zijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...