Spring naar bijdragen

SPEEL MEE: OneTime Bet competitie: 16 deelnemers en minimaal 200 euro aan FREEBETS !!!


Dopey

Aanbevolen berichten

Beste Onetimers,

Speel mee aan de OneTime Bet competitie met minimaal 200 euro aan FREEBETS !!!

Meld je aan via een berichtje hier te plaatsen, vermeld dus duidelijk dat je mee wilt doen om misverstanden te voorkomen. Zodra er 16 deelnemers gemeld hebben gaat het spel van start.

VIP Freebets:
Uiteraard doe ik zelf ook mee, maar ding ik niet mee voor de prijzen. Voor elke competitie overwinning die een je maakt op mij ontvang je 2.50 euro aan FREEBET, schakel je mij uit in de beker ontvang je 5 euro aan FREEBET. Eindig je boven mij in de competitie ontvang je 5 euro aan FREEBET


Deelnemers:
1. Dopey
2. @TheGreatOne Ik reserveer alvast een plekje voor The Great One.
3...
4....

Lees hieronder de spelregels door. 

- Je hoeft als deelnemer zelf geen bets te plaatsen, alleen de door jouw gekozen bet door te geven aan mij via de APP of PM.
- Je mag de bet ook op het forum plaatsen, maar hou er rekening mee dat je tegenstander daar van kan profiteren.
- Je mag per speelronde altijd veranderen van bets, ik zal altijd de laatst doorgegeven bet verwerken per speelronde.
- De bets kan je uitkiezen bij Betcity of de TOTO, en moet uiterlijk elke vrijdagavond 23:59 bij mij binnen zijn.

- Hou rekening met wijzigingen van de odds tussen het doorgeven aan de spelleider en de controle daarvan. De odds van de controle is leidend.
- De bet moet een single bet zijn uit een sportwedstrijd die gespeeld wordt op zaterdag of zondag NL tijd. Dat betekent dus dat de uitslag maandag klaar moet zijn voor de controle. Mocht de wedstrijd om welk reden dan ook niet uitgespeeld zijn dan heb je pech en wordt de odds op 1 met verlies gezet.
- Indien je geen bet doorgeeft of online plaatst zal de odds standaard op 1 worden gezet.
- Elke zaterdagochtend plaats ik de bets van alle deelnemers op het forum, en zie je ook pas tegen wie je speelt. Dit om het zo eerlijk mogelijk te houden zodat er zo min mogelijk kans bestaat om vooraf afspraken ondeling af te kunnen spreken.

Punten
Om ervoor te zorgen dat er niet alleen maar lage odds gespeeld gaan worden is onderstaande puntentelling bedacht. Het klinkt misschien ingewikkeld, maar je hoeft niet je eigen punten uit te rekenen, dat wordt voor je gedaan. Een controle is uiteraard van harte welkom, ook ik blijf maar een mens die fouten maakt.

Je ontvangt 0 punten als je de bet fout hebt, ongeacht de odds die je hebt.
Voor een winnend bet tot odds 1.50 krijg je 0.5 punten, odds hoger dan 1.50 is 1 punt. 

Je ontvangt 2 punten als de bet goed is, en je de tegenstander verslagen hebt. 
Je ontvangt 1 punt als de bet goed is, maar verloren hebt van je tegenstander.

Je ontvangt 0.5 bonuspunt extra als de bet goed is, en de odds 2.5 of hoger is.  / Je ontvangt 1.0 bonuspunt extra als de bet goed is, en de odds 3.5 of hoger is.
Je kan dus max per speelronde 4 punten verdienen.

Voorbeeld:
Deelnemer  A speelt wedstrijd odds 1.35 vs deelnemer B odds 2.75, deelnemer A wint.
Punten deelnemer A =  2 punten omdat je je tegenstander verslagen hebt +  0.5 punten (winnend bet tot odds 1.50)
Dus totaal 2.5 punten.

Stel deelnemer B had gewonnen....
Punten deelnemer B =  2 punten omdat je je tegenstander verslagen hebt + 1 punt (winnend bet odds hoger dan 1.50) + 0.5 bonuspunten vanwege odds 2.5 hoger
Dus totaal 3.5 punten.

Dus hoe hoger de odds, hoe meer punten je verdiend, mits de bet wel goed is.

Bekerronde
Ook wordt er een bekerronde gespeeld waarin de winnaar 1x 25 euro Freebet wint, en de 4 halve finalisten een freebet van 5 euro winnen. 
dmv een loting volgen er 4 speelrondes met wedstrijden in speelronde 4, 8, 11 en de finale in spelweek 14.
Hou er rekening mee dat deze wedstrijden in dezelfde spelweek gespeeld worden dan de competitie, en met dezelfde bet gespeeld wordt.

Periode
Verder zijn er zijn ook 3 periodes van 5 wedstrijden, waarin 3x 10 euro Freebet te winnen valt.
Iedereen speelt 15 wedstrijden in de compettiie, deze is verdeeld in 3 periodes van 5 wedstrijden. 

Gelijke stand
Bij gelijke eindstand en/of periode wint diegene met het hoogst gemiddelde winnende odds.
Bij gelijke stand in een bekerronde valt er een herkansing tot er een winnaar uit komt.


Ik hou alles zelf bij via excel, alles gaat dus handmatig. Mocht je dus een foutje zien bij de verwerking, trek dan even aan de bel via een PM berichtje.

1075806698_Competitiestand.thumb.jpeg.b5e366352e8429f692364d8b3ea65eff.jpeg

 

Periodes.thumb.jpeg.e85d87d090dd6f5053fdacadf439fee8.jpegBekerronde.thumb.jpeg.3491b2cbf1e9262ac8fbd52bc759dae9.jpegspeelschema.thumb.jpeg.b919c9d2c2bd860b2cf48a6a941a2747.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deelnemers:
1. Dopey
2. @TheGreatOne
3. @driekwart
4. @rhellevo
5. @Arthur
6. @Brunsie
7. @Reno
8. @Chuckmeister
9. @Jasper0252
10. @Dooker
11. @DeValsspeler
12. @De eenarmige bandiet
13. @Seabert
14.
15.
16.

Dat ging aardig rap, we hebben nog plek voor 3 personen. Hopelijk kunnen we aankomend weekend dan al van start. 


@DennMann , @rbccrazyboy , @LangeRuud , iets voor jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Dooker:

Heel leuk!!

snap het nog niet helemaal maar tof bedacht! Als er nog een plekje is doe ik graag mee :)

Lijkt misschien wat ingewikkeld, maar als je het door hebt is het vrij simpel. Je speelt in een competitieverband en beker, zie bijlages. Enige wat je moet doen is één keer per week een bet uit te kiezen, om vervolgens tegen één van de overige 15 deelnemers te spelen. Tegen wie je speelt bepaald de speelschema op zaterdagochtend. Aanvankelijk van het eindresultaat van je bet ontvang je punten, en die tellen mee met de competitie stand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-11-2021 om 19:19 zei Dooker:

Heel leuk!!

snap het nog niet helemaal maar tof bedacht! Als er nog een plekje is doe ik graag mee :)

Dit idd ☺️

Als ik uitleg mag vragen waar ik kan voorspellen, wil ik het graag proberen

😄

de juiste antwoorden mogen natuurlijk ook altijd worden doorgegeven 😉

bewerkt door Joos-Close (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Joos-Close:

Dit idd ☺️

Als ik uitleg mag vragen waar ik kan voorspellen, wil ik het graag proberen

😄

de juiste antwoorden mogen natuurlijk ook altijd worden doorgegeven 😉

Met jouw erbij als deelnemer 16 zijn we vol. Ik zal de speelschema voor Ronde 1 straks online gooien en een extra korte uitleg erbij geven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...