Dopey Posted January 28 Author Report Share Posted January 28 Ik mis van een hoop deelnemers de bets voor dit weekend. 𼴠1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De eenarmige bandiet Posted January 28 Report Share Posted January 28 9 minuten geleden zei Dopey: Ik mis van een hoop deelnemers de bets voor dit weekend. 𼴠Je krijgt het van mij vanavond. Heb nog geen tijd gehad om even goed te kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted January 28 Report Share Posted January 28 Ik mis van een hoop deelnemers de bets voor dit weekend. Als mijn tegenstander het maar vergeet :-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted January 29 Author Report Share Posted January 29 (edited) Ik mis er nog 6. Aangezien de eerste wedstrijd van een deelnemer nog niet van start is, geef ik deze 6 nog een laatste poging in te kunnen sturen. Uiterlijk 12:00u moet de bet dan binnen zijn. Anders volgt een automatische 0 punten score voor deze ronde, en bij een gelijkspel vs je tegenstander verlies je ook de wedstrijd. @Dooker, @rhellevo @Joos-Close @DennMann @DeValsspeler @Chuckmeister Edited January 29 by Dopey Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted January 29 Author Report Share Posted January 29 Helaas geen reacties, dus dit is de speelschema met de bets voor dit weekend. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted January 29 Report Share Posted January 29 Oeps, te druk met pokeren gisteren haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted January 30 Report Share Posted January 30 20 uur geleden zei Dopey: Helaas geen reacties, dus dit is de speelschema met de bets voor dit weekend. Â Yes, van de 0 af! đ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted January 31 Author Report Share Posted January 31 @Seabert, gefeliciteerd, jij hebt Periode 1 gewonnen en dus een FREEBET van 10 euro !!! Â Â 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seabert Posted January 31 Report Share Posted January 31 8 uur geleden zei Dopey: @Seabert, gefeliciteerd, jij hebt Periode 1 gewonnen en dus een FREEBET van 10 euro !!!   Top! Mag ik deze free bet (net als de 2,50 freebet uit de testronde) opsparen tot na deze competitie? Hopelijk vult iedere deelnemer voor komend weekend weer een voorspelling inđ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted February 1 Author Report Share Posted February 1 16 uur geleden zei Seabert: Top! Mag ik deze free bet (net als de 2,50 freebet uit de testronde) opsparen tot na deze competitie? Hopelijk vult iedere deelnemer voor komend weekend weer een voorspelling inđ Prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joos-Close Posted February 2 Report Share Posted February 2 Op 29-1-2022 om 10:03 zei Dopey: Ik mis er nog 6. Aangezien de eerste wedstrijd van een deelnemer nog niet van start is, geef ik deze 6 nog een laatste poging in te kunnen sturen. Uiterlijk 12:00u moet de bet dan binnen zijn. Anders volgt een automatische 0 punten score voor deze ronde, en bij een gelijkspel vs je tegenstander verlies je ook de wedstrijd. @Dooker, @rhellevo @Joos-Close @DennMann @DeValsspeler @Chuckmeister Oh no đą helemaal vergeten đąđ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted February 2 Author Report Share Posted February 2 Het speelschema voor speelronde 6 staat online. Jullie mogen insturen, uiterlijk vrijdagavond moet ie binnen zijn, en hou er rekening mee dat het een weddenschap betreft die op zaterdag of zondag gespeeld gaat worden.  @TheGreatOne  @driekwart @rhellevo @Arthur @Brunsie @Reno @Chuckmeister @Jasper0252  @Dooker @DeValsspeler @De eenarmige bandiet @Seabert @DennMann @jkvbets @Joos-Close  2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuckmeister Posted February 2 Report Share Posted February 2 Op 31-1-2022 om 07:27 zei JackPot:   3 uur geleden zei Dopey: Het speelschema voor speelronde 6 staat online. Jullie mogen insturen, uiterlijk vrijdagavond moet ie binnen zijn, en hou er rekening mee dat het een weddenschap betreft die op zaterdag of zondag gespeeld gaat worden.  @TheGreatOne  @driekwart @rhellevo @Arthur @Brunsie @Reno @Chuckmeister @Jasper0252  @Dooker @DeValsspeler @De eenarmige bandiet @Seabert @DennMann @jkvbets @Joos-Close  Ik.had.die van mij al doorgegeven @Dopey Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooker Posted February 2 Report Share Posted February 2 ahh sorry vorige keer vergeten   voor de ze week  Feyenoord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted February 4 Author Report Share Posted February 4  @driekwart @Arthur  @DennMann , denken jullie nog een de bet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted February 4 Author Report Share Posted February 4 30 minuten geleden zei Dopey:  @driekwart @Arthur  @DennMann , denken jullie nog om de bet door te geven.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted February 4 Author Report Share Posted February 4 Aangezien mijn eigen bet morgenvroeg al van start gaat, zal ik hem alvast hier plaatsen. De volledige lijst komt zoals altijd morgenochtend online. de Jong top 3 3km OS 1.55, zaterdag 9:30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted February 5 Author Report Share Posted February 5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reno Posted February 5 Report Share Posted February 5 16 uur geleden zei Dopey: Aangezien mijn eigen bet morgenvroeg al van start gaat, zal ik hem alvast hier plaatsen. De volledige lijst komt zoals altijd morgenochtend online. de Jong top 3 3km OS 1.55, zaterdag 9:30 Tegen mijn 1.5 odd. Kon dat van het schaatsen niet vinden. Mooi odd 1.55. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted February 5 Report Share Posted February 5 1 uur geleden zei Dopey: Hoppa, gratis gewonnen. Vorige week natuurlijk suf verloren omdat mijn vaste weddenschap niet bestond. đ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted February 7 Author Report Share Posted February 7 Maar liefst 9 van de 15 bets waren correct!!!, goed bezig. @Seabert blijft koploper, sterker nog, hij loopt uit. @Arthur en @DeValsspeler hebben hun eerste punten binnen en zijn van de akelige 0 af. @TheGreatOne en @Joos-Close blijven helaas nu nog als enige twee deelnemers op de 0 staan. Jullie mogen weer insturen, uiterlijk vrijdagavond moet ie binnen zijn, en hou er rekening mee dat het een weddenschap betreft die op zaterdag of zondag gespeeld gaat worden. Vermeld bij het doorgeven van de bet zo veel mogelijk info aub, sowieso de odds.  @TheGreatOne  @driekwart @rhellevo @Arthur @Brunsie @Reno @Chuckmeister @Jasper0252  @Dooker @DeValsspeler @De eenarmige bandiet @Seabert @DennMann @jkvbets @Joos-Close  5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joos-Close Posted February 7 Report Share Posted February 7 @TheGreatOne zullen we samen onderaan blijven staan? âşď¸ Zijn wij 1e van onderaf aan geteld đ đĽÂ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 7 Report Share Posted February 7 2 uur geleden zei Joos-Close: @TheGreatOne zullen we samen onderaan blijven staan? âşď¸ Zijn wij 1e van onderaf aan geteld đ đĽÂ Je kan beter onderaan staan (de rode lantaarn dragen zodat mensen je naam weten dan een mooie 3e plek đ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooker Posted February 10 Report Share Posted February 10 @Dopeydoe voor mij PSV deze week Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted February 11 Author Report Share Posted February 11  @driekwart  @Arthur @Brunsie @Reno  1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts