Spring naar bijdragen

Verdwijnende bonussen


FreebetFreddie

Aanbevolen berichten

Hallo Onetimers,

Ik heb al meerdere keren gehad dat een bonus na het activeren niet in "actief"  komt te staan, maar gewoon weg is na het accepteren van de voorwaarden.

Ik neem aan dat meer mensen hier problemen mee hebben omdat ik ook al een paar keer een test voorbij heb zien komen in de bonus tab. 

Sowieso zijn de bonussen vrij slecht in vergelijking met andere sites naar mijn idee en de odds ook minder dan elders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FreebetFreddie:

Hallo Onetimers,

Ik heb al meerdere keren gehad dat een bonus na het activeren niet in "actief"  komt te staan, maar gewoon weg is na het accepteren van de voorwaarden.

Ik neem aan dat meer mensen hier problemen mee hebben omdat ik ook al een paar keer een test voorbij heb zien komen in de bonus tab. 

Sowieso zijn de bonussen vrij slecht in vergelijking met andere sites naar mijn idee en de odds ook minder dan elders.

Klopt, heb ik ook last van. Soms staat hij wel nog bij verlopen, maar volgens mij niet eens altijd. Die 'Test'-bonus heb ik ook een tijdje bij mijn lopende bonussen gehad. Ik hou persoonlijk vrij secuur bij in een excel bestand waar ik op wed, welke freebets/spins ik waar nog krijg en aan welke voorwaarden ik nog moet doen om een bepaalde bonus rond te spelen. Anders dan dat ook doen nadat je een actie activeert, helaas geen andere oplossing voorlopig denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...