Spring naar bijdragen

Promoties Fair Play Online


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

Nice!

Ik wilde zojuist kijken, maar krijg de melding dat ik niet kan storten omdat ik nog niet volledig geverifieerd ben. Dat ben ik uiteraard wel, want al stortingen gedaan en zelfs een goedgekeurde uitbetaling, maar goed. Klik ik op Doorgaan met verificatie, dan krijg ik weer de melding dat ik volledig ben geverifieerd. Maar kan dan nog steeds niet storten. Support zegt dat ze meerdere spelers met dat probleem hebben, dus hopelijk wordt het snel opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei DeValsspeler:

Nice!

Ik wilde zojuist kijken, maar krijg de melding dat ik niet kan storten omdat ik nog niet volledig geverifieerd ben. Dat ben ik uiteraard wel, want al stortingen gedaan en zelfs een goedgekeurde uitbetaling, maar goed. Klik ik op Doorgaan met verificatie, dan krijg ik weer de melding dat ik volledig ben geverifieerd. Maar kan dan nog steeds niet storten. Support zegt dat ze meerdere spelers met dat probleem hebben, dus hopelijk wordt het snel opgelost.

Ik denk na 5 december opgelost dan is de Sinterklaas bonus ook voorbij 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DeValsspeler:

Nice!

Ik wilde zojuist kijken, maar krijg de melding dat ik niet kan storten omdat ik nog niet volledig geverifieerd ben. Dat ben ik uiteraard wel, want al stortingen gedaan en zelfs een goedgekeurde uitbetaling, maar goed. Klik ik op Doorgaan met verificatie, dan krijg ik weer de melding dat ik volledig ben geverifieerd. Maar kan dan nog steeds niet storten. Support zegt dat ze meerdere spelers met dat probleem hebben, dus hopelijk wordt het snel opgelost.

Ik had dit ook, ben uitgelogd en via een andere browser ingelogd en toen kon ik verder, wellicht lukt dat jou ook. Hopelijk heb jij meer succes met rondspelen, ik al twee keer langzaam maar zeker zonder plusje richting nul. Hoort er ook bij hè. Wellicht vandaag nog maar eens proberen, het is wel gok weer😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 hours ago, DeValsspeler said:

Nice!

Ik wilde zojuist kijken, maar krijg de melding dat ik niet kan storten omdat ik nog niet volledig geverifieerd ben. Dat ben ik uiteraard wel, want al stortingen gedaan en zelfs een goedgekeurde uitbetaling, maar goed. Klik ik op Doorgaan met verificatie, dan krijg ik weer de melding dat ik volledig ben geverifieerd. Maar kan dan nog steeds niet storten. Support zegt dat ze meerdere spelers met dat probleem hebben, dus hopelijk wordt het snel opgelost.

Cookie geschiedenis deleten of inloggen op private tab werkte voor mij.

Iemand al een opname gedaan? Ik ben benieuwd hoe lang het duurt.

Edit: netjes binnen 24uur afgehandeld, ik neem aan dat het maandag op de rekening staat.

 

bewerkt door FreebetFreddie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei FreebetFreddie:

Cookie geschiedenis deleten of inloggen op private tab werkte voor mij.

Iemand al een opname gedaan? Ik ben benieuwd hoe lang het duurt.

Edit: netjes binnen 24uur afgehandeld, ik neem aan dat het maandag op de rekening staat.

 

Ik krijg nu onderstaande als ik op private tab inlog:

fairplay.jpg.5148b764a3e2aed6293d89d41b3f369d.jpg

Lijkt ok, maar ik meen me te herinneren dat er de keer dat ik de bonus wel kreeg €500 stond bij 'Je krijgt'. Was het bij jou ook zo?

Misschien komt het omdat ik nu nog een opname heb open staan? Opname van gister wel keurig snel goedgekeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DeValsspeler:

Ik krijg nu onderstaande als ik op private tab inlog:

fairplay.jpg.5148b764a3e2aed6293d89d41b3f369d.jpg

Lijkt ok, maar ik meen me te herinneren dat er de keer dat ik de bonus wel kreeg €500 stond bij 'Je krijgt'. Was het bij jou ook zo?

Misschien komt het omdat ik nu nog een opname heb open staan? Opname van gister wel keurig snel goedgekeurd.

Je krijgt 500e moet er staan. Ik heb ook een opname (goedgekeurd) maar ik zie dus wel de bonusgeld erbij staan. Misschien even bellen met ze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DeValsspeler:

Ik krijg nu onderstaande als ik op private tab inlog:

fairplay.jpg.5148b764a3e2aed6293d89d41b3f369d.jpg

Lijkt ok, maar ik meen me te herinneren dat er de keer dat ik de bonus wel kreeg €500 stond bij 'Je krijgt'. Was het bij jou ook zo?

Misschien komt het omdat ik nu nog een opname heb open staan? Opname van gister wel keurig snel goedgekeurd.

Ik zag gisteren hetzelfde. En kreeg de bonus gewoon.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Weet iemand ook of je de free spins die bij welkomstbonus horen kunt opsparen? 

Ik ben niet zo'n fan van bonusgeld en tig keer rondspelen, dus m'n plan is om alleen gebruik te maken van de free spins, de winst één keer rond te spelen en dan hopelijk wat winst uit de keren.. moet lukken als ik de voorwaarden lees, maar misschien te naïef/makkelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-12-2021 om 19:33 zei TV78:

Weet iemand ook of je de free spins die bij welkomstbonus horen kunt opsparen? 

Ik ben niet zo'n fan van bonusgeld en tig keer rondspelen, dus m'n plan is om alleen gebruik te maken van de free spins, de winst één keer rond te spelen en dan hopelijk wat winst uit de keren.. moet lukken als ik de voorwaarden lees, maar misschien te naïef/makkelijk?

In tegenstelling tot wat de klantenservice mij vertelde, werkt dit dus niet. Je winst vanuit free spins wordt bij het bonusgeld opgeteld en komt pas vrij op het moment dat je aan de 25x rondspelen hebt voldaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...