Spring naar bijdragen

Free spins toernooi + free deposit bonus


Lady_Diamond

Aanbevolen berichten

He allemaal,

Zijn er nog meer mensen die meedoen aan het free spins toernooi van 1 t/m 5 december op Betcity

486431032_freespins3.thumb.png.10b63da4d5657a8a2b13e7b0805cd5d1.png

Je doet al mee als je speelt op de geselecteerde automaten van Gamomat. 

Het gaat erom wie de hoogste x pakt. Dus maakt niet uit welke inzet je speelt. 

De eerste 500 spelers winnen al free spins. 

Daarbij krijg je dit weekend (vrij-zat-zon) ook 30 free spins bij 30,- euro storting. (met een maximum van 90 free spins)

Deze kun je ook spelen op de gamomat automaat die meedoen aan het toernooi. 

743868680_freespins1.thumb.png.c81cc967a3465180f38b853a5d16787c.png

Ik heb het net even gespeeld, maar ik kwam niet hoger dan plek 1300. Andere mensen wat meer geluk?

1561063942_freespins2.thumb.png.1f9c08d523c21d6ddd6a8ca5f6500794.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Lady_Diamond:

He allemaal,

Zijn er nog meer mensen die meedoen aan het free spins toernooi van 1 t/m 5 december op Betcity

 

Je doet al mee als je speelt op de geselecteerde automaten van Gamomat. 

Het gaat erom wie de hoogste x pakt. Dus maakt niet uit welke inzet je speelt. 

De eerste 500 spelers winnen al free spins. 

Daarbij krijg je dit weekend (vrij-zat-zon) ook 30 free spins bij 30,- euro storting. (met een maximum van 90 free spins)

Deze kun je ook spelen op de gamomat automaat die meedoen aan het toernooi. 

 

Ik heb het net even gespeeld, maar ik kwam niet hoger dan plek 1300. Andere mensen wat meer geluk?

 

Yes, uiteraard speel ik de free spin bonus vrij op de kasten die in het toernooi meedoen. Ik sta ergens rond plek 600 nu. Morgen en overmorgen nog een kans. :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi. Ja, leuk toernooi dit. Ik stond zojuist nog op plek 4. Dit dankzij een behoorlijk grote winst met de spins of Amun-re bonus op de Fancy Fruits kast. Mijn inzet was 0,10 cent en op eens win ik een jackpot van ruim 200 euro.

Bij dit toernooi telt enkel de spin die de grootste winst oplevert voor de punten. Andere lagere winsten worden dus niet opgeteld bij het puntentotaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-12-2021 om 22:15 zei Joos-Close:

Zelfs met 3 bonusgames geen grotere winst kunnen pakken. Maar deze kasten kunnen knallen!! Als ze gaan, dan gaan ze door het plafond 🤩

Ja, ik heb al vaak zat op 0,20 mooie prijzen gehad. Afgelopen maandag van mijn 20,- euro 100,- gemaakt en uit laten betalen 🤑

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Email binnen..., eens kijken hoeveel ik met de spins ga winnen. Ik gok rond de 4 eurotjes.

 

Gefeliciteerd, je hebt gewonnen!

Je hebt een mooie score neergezet in het GAMOMAT Free Spins toernooi en daarmee een prijs gewonnen.

Welke prijs dan? Je wint 40 Free Spins* voor Ramses Book - Respins of Amun Re.

Je Free Spins staan voor je klaar in je account. Ga naar je account en claim ze in 'BELONINGEN/PROMO' onder 'BONUS'.

Veel speelplezier met je Free Spins!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.