Spring naar bijdragen

De grootste bookmaker ter wereld kan niet met een apostrof in de naam omgaan


Wolfie

Aanbevolen berichten

Ben nu een paar dagen bezig om een uitbetaling te krijgen. 

Kreeg steeds een foutmelding dat mijn naam niet overeenkwam met de naam op mijn bankrekeningnummer. 

Een paar uur met de live chat bezig geweest, en wat bleek: het systeem kent de apostrof niet. Een apostrof is zo'n hoog kommaatje, als in van't Schip of van't Regenindedrup.

En laat zo'n apostrof nu ook net in mijn naam zitten. Nu ben ik dat wel gewend, buitenlandse hotelreserveringssystemen, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen: allemaal hebben ze daar moeite mee.

Maar voor een bedrijf dat de Nederlandse markt wil overheersen is het wel erg slordig. 

Enfin, ik kan dus niet uitbetalen.

Live Chat zou er achteraan gaan, dat is nu een paar dagen geleden en nog niks gehoord.

Heb ze nu maar een bericht via mijn account gestuurd, ben benieuwd hoe snel ze reageren.

Ik ben nog niet onder de indruk van de nieuwe partijen op de NL'se markt. Ook Bet365 (even los van dit gedoe) maakt op mij geen spetterende indruk.

Geen super goede quoteringen, een site die uit 2005 lijkt te komen en een casino aanbod wat gewoon ruk is. Live chat lijkt de beste bedoelingen te hebben maar is super traag met reageren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wolfie:

Ben nu een paar dagen bezig om een uitbetaling te krijgen. 

Kreeg steeds een foutmelding dat mijn naam niet overeenkwam met de naam op mijn bankrekeningnummer. 

Een paar uur met de live chat bezig geweest, en wat bleek: het systeem kent de apostrof niet. Een apostrof is zo'n hoog kommaatje, als in van't Schip of van't Regenindedrup.

En laat zo'n apostrof nu ook net in mijn naam zitten. Nu ben ik dat wel gewend, buitenlandse hotelreserveringssystemen, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen: allemaal hebben ze daar moeite mee.

Maar voor een bedrijf dat de Nederlandse markt wil overheersen is het wel erg slordig. 

Enfin, ik kan dus niet uitbetalen.

Live Chat zou er achteraan gaan, dat is nu een paar dagen geleden en nog niks gehoord.

Heb ze nu maar een bericht via mijn account gestuurd, ben benieuwd hoe snel ze reageren.

Ik ben nog niet onder de indruk van de nieuwe partijen op de NL'se markt. Ook Bet365 (even los van dit gedoe) maakt op mij geen spetterende indruk.

Geen super goede quoteringen, een site die uit 2005 lijkt te komen en een casino aanbod wat gewoon ruk is. Live chat lijkt de beste bedoelingen te hebben maar is super traag met reageren. 

van de regen in de drup,maar ik begrijp je.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een week verder, nog niks opgelost.

Opnieuw gevraagd of het nog opgelost kan worden, krijg ik een bericht van de helpdesk waaruit blijkt dat ze nog helemaal nul komma nul aan het probleem hebben gedaan. 

Wat een sof, zeg. 

Moet nu een foto opsturen van mijn bankpas, geen idee waar naar toe. Dat vertellen ze dus niet. 

Maar ze wensen mij wel een schitterende dag toe. Heb liever dat ze het oplossen, wat een gezeik.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het begint nu lachwekkend te worden.

Net bericht ontvangen dat alles is nagekeken en ik vanaf nu kan laten uitbetalen.

Wat denk je: nog steeds niet mogelijk. 

Twee en een half week verder en zoiets simpels is nog niet opgelost. 

Ik weet niet hoor, maar vroegah had ik dit soort gedoe nooit, bij LeoVegas, Unibet en Kroon.  

Het jammere is, stel dat het mij nu lukt om eindelijk die miezerige paar honderd euro naar mijn bankrekening te laten storten, dan weet ik 1 ding zeker: nooit meer Bet365. 

Hun klantenservice (iets waar ze zelf enorm trots op zijn) is werkelijk om te huilen. Krijg steeds pas na een dag of anderhalf antwoord en dan nog zijn het steeds standaard antwoorden, niks persoonlijke top service. 

bewerkt door Wolfie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallelujah! Het is, na ruim drie weken gedoe, wachten, rondjes draaien, nietszeggende antwoorden en van het kastje naar de muur gestuurd te worden dan eindelijk gelukt: ik kan uitbetalen. 

Wel erg jammer dat ik eerst moest dreigen met een klacht bij de KSA voordat ze pas echt in actie kwamen. 

Maar goed, mijn geld is uitbetaald en ze zien mij er nooit meer terug. 

Ik had zoveel meer van Bet365 verwacht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-12-2021 om 20:19 zei Wolfie:

Hallelujah! Het is, na ruim drie weken gedoe, wachten, rondjes draaien, nietszeggende antwoorden en van het kastje naar de muur gestuurd te worden dan eindelijk gelukt: ik kan uitbetalen. 

Wel erg jammer dat ik eerst moest dreigen met een klacht bij de KSA voordat ze pas echt in actie kwamen. 

Maar goed, mijn geld is uitbetaald en ze zien mij er nooit meer terug. 

Ik had zoveel meer van Bet365 verwacht. 

Helaas, iets te vroeg gejuicht. 

Op 23-12 laten uitbetalen, op 28-12-2021 nog niets op mijn rekening gekregen. 

Ben dus al 6 dagen aan het wachten op mijn geld, wat het totaal bijna op een maand brengt. 

Wat een klojo's. 

Er zal wel weer wat fout zijn gegaan, dus ik ga maar weer aan de bel trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En....

Je gelooft dit toch niet? 

Een hele maand later, ongeveer 10 mail wisselingen en diverse uren durende live chats en dan krijg je dit op de mail:

"Ik neem contact met u op in verband met uw geldopname via bankoverschrijving voor een bedrag van 250.00 EUR die op 23/12/2021 werd aangevraagd.

Helaas is het bedrag van de overschrijving teruggestort naar bet365. Het bedrag staat nu weer op uw accountsaldo

Gelieve na te kijken of de bankgegevens die u bij ons geregistreerd heeft correct zijn. Log in op uw account, ga naar het Accountmenu, selecteer Bankieren en kies Opnemen. Controleer uw bankgegevens via internetbankieren, aan de hand van een bankafschrift of door contact op te nemen met uw bank. Indien de gegevens die u bij bet365 geregistreerd heeft wel correct zijn, kunt u contact opnemen met uw bank om erachter te komen waarom de gelden teruggestort zijn. 

Zodra het probleem is opgelost, kunt u een nieuwe geldopname aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Het bet365 team"

Ik heb potverdorie gewoon geld gestort en op hetzelfde rekeningnummer wil ik mijn uitbetaling krijgen. 

Het lukt ze niet. Wat een kansloze prutsers.

Nu kan ik dus weer helemaal opnieuw beginnen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappige is dat ik hier een klacht over in wil dienen bij de KSA. Dat kan via de site van de KSA.

Maar op de site van de KSA staat: "De Kansspelautoriteit kan uw probleem niet oplossen en wij kunnen niet persoonlijk bemiddelen."

Dus als ik mijn geld niet krijg, dan kan ik nergens naar toe, blijkbaar. Wat een farce.

Maar ik ga hoe dan ook een melding maken. Bij LeoVegas en Unibet had ik altijd binnen een uur mijn geld. Zal ik ook wel bij de KSA melden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfft wat een sof. 

Voor de volledigheid: heb je de klachtenprocedure van Bet365 doorlopen? 
Gezien de tekst van hun klachtenprocedure, zou ik niet verwachten dat berichten  met 'Het Bet365 team' ondertekend worden aangezien 
B365 aangeeft dat je klacht door één medewerker of manager behandeld wordt.

De genoemde escalatiemogelijkheden eCogra, ODR en KansspelAutoriteit zijn alle drie vrij stroperig.

image.thumb.png.26dbc21e7c34e9f416cc9a82515f0d2f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks, Rudi. 

 

Ik heb de naam van de medewerker weggehaald, vond ik niet zo chique. Maar tot nu toe ben ik, in tegenstelling tot wat ze zelf zeggen bij "wat kunt u van ons verwachten?", steeds weer door een verschillende medewerker "geholpen", die keurig duizend keer excuses maakt, het trots belooft op te lossen, mij een schitterende dag wenst, om vervolgens, net als alle voorgangers te falen.

Waarna een nieuwe medewerker het weer oppakt en het hele circus opnieuw begint.

Je zou toch verwachten dat er ergens in het interne systeem een belletje gaat rinkelen als er na een maand tijd nog steeds klachten/meldingen van dezelfde speler binnenkomen?

  • Thanks 1
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruim een maand na de eerste poging tot uitbetalen is het eindelijk gelukt: ik heb mijn 250 euro gekregen van Bet365.

En nu komt het leukste: ik heb uit eigen beweging zelf mijn gegevens (achternaam) veranderd, waarna ik van de helpdesk (echt, je verzint het niet) een beetje op mijn donder kreeg. 

Want zij hadden het eindelijk goed erin staan (voor de tiende keer) en nu was alles goed gegaan, als ik er niet aan gekomen was. 

Maar goed, het is dus, dankzij mij, wel gelukt. 

Grootste leermoment voor mij: de grootste bookmaker ter wereld heeft zijn klantenservice absoluut niet voor elkaar.

Mijn klacht is 10 keer behandeld, door 10 verschillende mensen. 

Wil je aan de live chat geholpen worden met een probleem dat verder gaat dan een simpele vraag? Gaat een paar uur duren, als je eerst 8 of 9 wachtenden voor je hebt weggewerkt. 

Dan maar over de mail met elkaar in gesprek? Iedere mail wordt pas na anderhalf tot twee dagen beantwoord en dan word je alsnog van het kastje naar de muur gestuurd.  

En iedere keer buigt een nieuw persoon zich over het probleem, met zijn of haar eigen oplossing, wat vervolgens verkeerd gaat.

Als je dat meldt, krijg je weer een nieuwe medewerker toegewezen en begint de cyclus opnieuw.

Gesprekken worden steevast afgesloten met een uiterst positieve toon: "Ik wens je een fantastische dag!" en "Heb een waanzinnig weekend!". Goed bedoeld, maar dat wordt heel snel heel vervelend als jij nog steeds met een groot probleem achterblijft. 

Ik kom niet meer terug bij Bet365. 

  • Like 2
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een ongelofelijk bijzonder verhaal. Het zal te maken hebben met de onervarenheid en te snel online en vooral het opbouwen van een team. Het is gewoon een sketch. Fijn dat het gelukt is en snap dat je nooit meer teruggaat, zo iets simpels en er zo lang er over doen en vooral op de manier hoe. Wel prachtig om te lezen om een inkijkje te krijgen bij de support bij Bet365. Dank voor het delen Wolfie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel aardig om zoiets te lezen, zulke dingen kunnen overal fout gaan.

Als Bet365 zich nou aan de eigen klachtprocedure had gehouden, was dit nooit zo lang fout gegaan.

Ik heb zelf ook zeker een handvol langdradige kwesties met online casino's meegemaakt.

Voor wat betreft het wegblijven bij B365, soms loont het om niet principieel te zijn!

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.