Spring naar bijdragen

Verificatie lukt niet...


DennMann

Aanbevolen berichten

Een maat van mij heeft zich gisteren gekwalificeerd voor een $500 bounty toernooi morgen op GG poker. Hij heeft zich net $5 gekwalificeerd voor een $55 sat. en daar dus een ticket mee gewonnen, knappe prestatie!

Via ggpoker kun je automatisch procenten verkopen en dus ook via de software laten verlopen. Ik heb 10% genomen en dacht ik ga alvast een account aanmaken. Bij het verifieren kreeg ik deze melding: 

Daarna geprobeerd om via mijn telefoon een foto te maken van mijn paspoort, maar de link die verstuurt wordt als SMS werkt niet. Heb maar een mailtje gestuurd naar de helpdesk, ben benieuwd hoe snel ze dit oplossen.

Hebben meer mensen hier last van gehad?

WhatsApp Image 2021-12-04 at 19.13.28.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een maat van mij heeft zich gisteren gekwalificeerd voor een $500 bounty toernooi morgen op GG poker. Hij heeft zich net $5 gekwalificeerd voor een $55 sat. en daar dus een ticket mee gewonnen, knappe prestatie!
Via GGpoker kun je automatisch procenten verkopen en dus ook via de software laten verlopen. Ik heb 10% genomen en dacht ik ga alvast een account aanmaken. Bij het verifieren kreeg ik deze melding: 
Daarna geprobeerd om via mijn telefoon een foto te maken van mijn paspoort, maar de link die verstuurt wordt als SMS werkt niet. Heb maar een mailtje gestuurd naar de helpdesk, ben benieuwd hoe snel ze dit oplossen.
Hebben meer mensen hier last van gehad?
365047316_WhatsAppImage2021-12-04at19_13_28.jpeg.e345bb08894727a40046dab780860191.jpeg
Ik volg even heb nog geen GG account
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnen 40 minuten reactie:

allo Dennis,

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met ggpoker.

Excuses voor het wachten! Ons technisch team werkt nog steeds hard om de problemen op onze site op te lossen.

Om je verder te helpen hebben we een tijdelijke oplossing, hiervoor hebben we nog de volgende documenten nodig om je account te kunnen instellen, om te kunnen storten.

- Telefoonnummer
- uw BSN nummer (mocht dit niet zichtbaar zijn op het ID bewijs) + Nationaliteit

Gelieve ook het volgende mee te sturen:
- een foto van de voor en achterkant van je ID bewijs
- een foto van uw bankkaart + Swift code

- bewijs van adres
Dit dient een foto te zijn van een brief die je per post hebt ontvangen of als online document hebt ontvangen.
Dit mag niet ouder zijn dan 3 maanden en wij dienen alle 4 de hoeken van het document te kunnen zien.
Hier dient je naam, adres en de datum op vermeld te staan en let erop dat wij geen mobiele rekeningen,loonstrookjes of verzekerings/pensioen papieren aan nemen.

Dit kan bijvoorbeeld een brief zijn van de bank, gemeente, belastingdienst, een bank afschrifte of een energie rekening die je online hebt ontvangen.

Zodra het bovenstaande is ingediend, kunnen we je accountverificatie van onze kant handmatig voltooien.

Excuses voor het ongemak tot nu toe,

Mocht je ons toch nog willen helpen, om de verificatie proces te verbeteren, gelieve ons dan te voorzien van de volgende informatie:

Toen het probleem ontstond:

  1. In welke stap van het registratie en/of verificatieproces was dit?
  2. Welk type mobiel, tablet of desktop gebruikte u?
  3. Waar probeerde u te registreren / verifiëren? Mobiele app - Desktop app - Website
  4. Als dit op de website was, welke browser gebruikte u? Chrome/Safari/Edge/Anders, namelijk..

(mocht het mogelijk zijn wat screenshots mee te sturen)

Dit zou ons heel wat helpen!

Bij voorbaat dank,
ggpoker NL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...