Spring naar bijdragen

Woohoo! Mijn eerste toernooi op GG Poker gewonnen!


DennMann

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
17 minuten geleden zei Aerschtuner:

Lekker bezig! Hebben jullie altijd op andere sites gespeeld en zo ja: wat vinden jullie van de GG software?

Normaliter heb ik altijd op PokerStars gespeeld. 

GG werkt prima maar ik vind een aantal zaken wel echt vervelend:

  • Achterlijke all-in muziek die je niet uit kan zetten (wel al het geluid uitzetten, maar vind actiegeluiden wel fijn)
  • Domme dansende Neagranu of Elky op je tafel
  • Enorme emoticons om emotie te uitten
  • Geen normale sit and go's. Het is All in or Fold sit and go of van spin and Gold sit and go's. All in or Fold SNG zijn trouwens niet toegestaan.

Een prima room om te kaarten, maar stiekem mis ik PokerStars wel.

HC heb ik een keer opgestart maar de navigatie daar is al helemaal verschrikkelijk. Ik wil gewoon een tafel uit kunnen kiezen etc, dat is daar volgens mij allemaal niet mogelijk. 

Positief: Hun welkomstbonus is prima, veel leuke challenges, elke dag een gratis sit and go en de Honeymoon quest van 30 dagen is ook tof. Volgens mij moet je bij 1 van de dagen wel een toernooi winnen dus dat wordt lastig.

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minutes ago, DennMann said:

 

Positief: Hun welkomstbonus is prima, veel leuke challenges, elke dag een gratis sit and go en de Honeymoon quest van 30 dagen is ook tof. Volgens mij moet je bij 1 van de dagen wel een toernooi winnen dus dat wordt lastig.

Er zitten een paar moeilijke tussen maar 25 van die challenges completen is prima te doen en levert behoorlijk wat op samen met de andere bonussen. 

Ik vind vooral spelen op de telefoon soms lastig, als ik meerdere tafels speel en er komt zo'n dansende Neagreanu voorbij, dan time ik soms out op andere tafels bijvoorbeeld. 

Ik denk dat al die animatie troep (samen met de vele promoties) wel meer recreatieve spelers aantrekt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei TheGreatOne:

Lekker bezig Dennis, ik heb zelf ook wat tijd over om lekker te gaan spelen, ik ga het ook rustig oppakken, nog ideeën wat voor leuke toernooien ik kan spelen bij GG poker?

Er zijn toernooien genoeg, speel nu vaak in de erg vroege ochtend voor ik ga werken en dan meestal een turbo en dan ben je met 2/3 uurtjes klaar. Ze hebben ook erg veel sats. voor grotere toernooien. Genoeg te vinden! Vind het nu wel leuk want heb meen ik iets van $25 gestort en nu rond de $150 in mijn account. 

 

@FreebetFreddie Telefoon heb ik nog niet geprobeerd. Ook als je bij de bubble bent dan is die bubbel net zo groot als de hele tafel en zie je ook je kaarten een paar seconden niet. Denk inderdaad wel dat dit meer recreatieve spelers aantrekt.

Niveau komt erg laag over, maar heb niet hoger gespeeld dan een $10 MTT so far.

Oja @TheGreatOne de Short Deck toernooien kunnen erg tricky zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf nu ook aantal weken op GG. Voorheen veel op Party / Bwin gespeeld. Daar had ik mijn “vaste” toernooitjes die ik speelde (Max $10 en veel bounty).

Heb nog wel moeite om hier de juiste toernooien te vinden, enerlei lijkt het of ze wel op de iets hogere markt richten. 

Het percentage dat ITM komt is volgens mij lager maar daardoor ook een hogere min cash🤗

Van de bonus heb ik geen drol begrepen want die 100% verdubbeling heb ik nooit gehad of heb de kleine lettertjes niet gelezen. 
Mook al een keer onterecht geblokkeerd geweest wat wel in hield dat ik een dag niet kon spelen en dat net op een dag dat ik tijd had🙈

Wel een T$10 giveaway gewonnen met Sinterklaas. Deze is nu nog niet op mijn account gekomen. Wel al contact en reactie gehad van GG Nederland dat dit eigenlijk al wel had moeten gebeuren maar ook daarna nog niet ontvangen. 

Al met al een stroeve start maar idd zeker vele malen beter als HC en ik zal mijn weg vanzelf vinden en dan hopelijk een Bankroll opbouwen om de hogere buy ins ook te kunnen spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.