Spring naar bijdragen

Pokerdagje 19-12


DennMann

Aanbevolen berichten

De vrouw heeft avonddienst, dus mooi tijd om een potje te kaarten vandaag! Ik ga spelen op GG poker en heb de afgelopen dagen wat leuke (kleine) resultaten behaald zoals een 1ste plek, 2de plek en een 4de plek. Vandaag ga ik veel toernooien spelen (hopelijk weinig en een paar finaletafels ;)) Buy-ins varieren van $1-$10 denk ik. Ga ook wat satellites spelen voor grotere toernooien vanavond zoals de $50 Global Millions.

Ook moet ik nog 200 handjes Rush & Cash spelen vandaag voor de Honeymoon challenge. Wish me luck!

Oja, de eerste 5 die dit bericht liken en me enórm veel succes wensen krijgen 1% in mijn winnings als er iets overblijft vandaag!

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei DennMann:

De vrouw heeft avonddienst, dus mooi tijd om een potje te kaarten vandaag! Ik ga spelen op GG poker en heb de afgelopen dagen wat leuke (kleine) resultaten behaald zoals een 1ste plek, 2de plek en een 4de plek. Vandaag ga ik veel toernooien spelen (hopelijk weinig en een paar finaletafels ;)) Buy-ins varieren van $1-$10 denk ik. Ga ook wat satellites spelen voor grotere toernooien vanavond zoals de $50 Global Millions.

Ook moet ik nog 200 handjes Rush & Cash spelen vandaag voor de Honeymoon challenge. Wish me luck!

Oja, de eerste 5 die dit bericht liken en me enórm veel succes wensen krijgen 1% in mijn winnings als er iets overblijft vandaag!

H33L V33L SUCC3S D3NN1S !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vrouw heeft avonddienst, dus mooi tijd om een potje te kaarten vandaag! Ik ga spelen op GG Poker en heb de afgelopen dagen wat leuke (kleine) resultaten behaald zoals een 1ste plek, 2de plek en een 4de plek. Vandaag ga ik veel toernooien spelen (hopelijk weinig en een paar finaletafels ;)) Buy-ins varieren van $1-$10 denk ik. Ga ook wat satellites spelen voor grotere toernooien vanavond zoals de $50 Global Millions.
Ook moet ik nog 200 handjes Rush & Cash spelen vandaag voor de Honeymoon challenge. Wish me luck!
Oja, de eerste 5 die dit bericht liken en me enórm veel succes wensen krijgen 1% in mijn winnings als er iets overblijft vandaag!
Succes man en gelikt uiteraard!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...