Spring naar bijdragen

Brunsie's Sports Bar


Brunsie

Aanbevolen berichten

42 minutes ago, DeValsspeler said:

Als ik onder het kopje Doelpuntenmaker kijk, dan zie ik bij Speler scoort - inclusief extra tijd odds van 3.65.

Kijk ik onder het kopje Punten speler, dan staat Tom Wilson met scoort minstens 1 punt inclusief extra tijd op 1.84.

Kun je vertellen wat het verschil tussen deze twee is?

Een goal telt als 1 punt maar een assist telt ook als 1 punt. 

Er worden soms wel 2 assists aan een goal toegekend, en een buitenspeler als Tom Wilson geeft veel meer assists dan dat hij goals scoort.

Wiki assist (hockey)
https://en.wikipedia.org/wiki/Assist_(ice_hockey)#:~:text=In ice hockey%2C an assist,of two assists per goal.

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Brunsie:

Wedtipje:
Borussia Dortmund verloor de eerste wedstrijd van de Rangers met 4-2. Rangers voor eigen publiek zeker niet kansloos voor nog een overwinning. Als het met 1-0 voorkomt, kan BVB het weleens laten lopen. 

Celtic verloor met 1-3 thuis van Bodo/Glimmt tot tevredenheid van @De eenarmige bandiet. Celtic door naar de volgende ronde staat tegen odds van 5.00. Te mooi om te laten liggen. 

Screenshot 2022-02-24 11.39.21.png

Valt me van je tegen Hans. Dankzij het grote succes van Bodo vorige week een mooie bet gewonnen en nu alweer al je vertrouwen kwijt in hun ;) 

Bodo/ Glimmt is duidelijk on fire, dus die gaan celtic daar in het hoge noorden natuurlijk niet laten winnen 😝

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, De eenarmige bandiet said:

Valt me van je tegen Hans. Dankzij het grote succes van Bodo vorige week een mooie bet gewonnen en nu alweer al je vertrouwen kwijt in hun ;) 

Bodo/ Glimmt is duidelijk on fire, dus die gaan celtic daar in het hoge noorden natuurlijk niet laten winnen 😝

Nu al weer spijt van deze bet. Bodo gaat ze weer van het matje spelen vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-2-2022 om 11:51 zei Brunsie:

Geen beter moment dan een regenachtige zondagochtend om de balans van ons OS pooltje te maken.
Conclusie: we hadden bijna allemaal gelijk, alleen sommigen hadden wat meer gelijk dan anderen.

Nederland won op de Olympische Spelen 8 gouden medailles. Dit werd voorspeld door @TheGreatOne, @Annelot en @Hotrunner.

Iedereen heeft gewonnen bij de voorspelling wie zeker een gouden medaille ging winnen. Alle gegeven antwoorden (Krol, Schouten en Schulting) zijn goed. Ikzelf, @dosterik, @TheGreatOne, @DeValsspeler, @Rudi, @Arthur, @Seabert, @Annelot, @De eenarmige bandiet, @Hotrunner en @TAlkmaar voorspelden correct. 

En dat geldt ook voor welke sporter de meeste medailles mee naar huis zou nemen. Zowel Irene Schouten als Suzanne Schulting wonnen vier medailles.  Ikzelf, @dosterik, @TheGreatOne, @DeValsspeler, @Rudi, @Arthur, @Seabert, @Annelot, @De eenarmige bandiet, @Hotrunner en @TAlkmaar voorspelden correct. 

Conclusie: Iedereen heeft prijs!
Ik sluit mezelf uit van de prijzen. 

Omdat @TheGreatOne, @Annelot en @Hotrunneralle drie de vragen goed voorspeld hebben ontvangen zij een freebet van € 5,-

Alle andere winnaars hopen we blij te maken met een paar Tombola sokken en een Tombola luchtverfrisser voor in de auto.

Leuk!! Bij welke aanbieder kan ik mijn free bet uitzoeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 2/22/2022 at 9:47 AM, Brunsie said:

WIELRENNEN!

Aankomend weekend gaat het echte wielerseizoen weer beginnen met op zaterdag Omloop Het Nieuwsblad en op zondag Kuurne - Brussel - Kuurne. 

We hebben gekozen om dit seizoen voor wat betreft het wielrennen veel te werken met bingoal. Om het seizoen goed te beginnen, kun je dit weekend al meteen een prijs winnen. Als je zowel de winnaar van de Omloop als de winnaar van KBK goed voorspeld, scoor je een freebet ter waarde van € 5,- die je in kunt zetten op Strade Bianche!

Je speelt mee door je bingoal wedcoupon te delen in dit topic. Heb je nog geen account bij bingoal? Maak deze dan gratis en gemakkelijk aan via deze link

Omloop Het Nieuwsblad is ook de start van het klassiekerspel van Scorito. Aanmelden en meespelen in de OneTime subleague doe je via deze link

Tipje voor deze?

Capture.JPG.640c8663695c7155bfa6c8865cca17a1.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Valt me van je tegen Hans. Dankzij het grote succes van Bodo vorige week een mooie bet gewonnen en nu alweer al je vertrouwen kwijt in hun ;) 

Bodo/ Glimmt is duidelijk on fire, dus die gaan celtic daar in het hoge noorden natuurlijk niet laten winnen 😝

Nee, deze was vrij kansloos.....hahhaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Rudi:

Ja, gefeliciteerd met de overwinning Brunsie.
Ik heb de hele wedstrijd via stream gevolgd.

Rangers keeper Igor Shestyorkin speelde een heel goede wedstrijd, de Capitals waren slap en slecht in de powerplay.
Zie jullie op 29 april weer.
 

Shestyorkin is, durf ik dit te zeggen...., misschien wel beter dan King Henrik.
Speelt een fenomenaal seizoen. Moet ook wel als we in de Stanley Cup finals af moeten rekenen met de Avalanche. 😉 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Brunsie said:

Ik zou zeggen Fabio Jakobsen in Kuurne - Brussel - Kuurne. De odds staan echter nog niet online. Die zouden vandaag wel eens online kunnen komen bij onze vrienden van bingoal.

Volgens mij is die odd boosts daar niet geldig op.

Deze maar gedaan.

Capture.JPG.7f2f7d2cc47aa34d7bcad0f1136c53ea.JPG

bewerkt door FreebetFreddie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei FreebetFreddie:

Volgens mij is die odd boosts daar niet geldig.

Deze maar gedaan.

Capture.JPG.7f2f7d2cc47aa34d7bcad0f1136c53ea.JPG

Sorry, compleet over "Omloop Het Nieuwsblad" heen gelezen.
Het is een verdomd lastige koers om te voorspellen. 

Ik zag deze weddenschap staan. Hierbij voorspel je de ploeg van de winnaar. De meeste kans maak je door hier te spelen op Quick Step - Alpha Vinyl. Zij hebben met Zydnek Stybar, Kasper Asgreen en Yves Lampaert de meeste favorieten in de ploeg. 

Screenshot 2022-02-25 12.05.32.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, Brunsie said:

Sorry, compleet over "Omloop Het Nieuwsblad" heen gelezen.
Het is een verdomd lastige koers om te voorspellen. 

Ik zag deze weddenschap staan. Hierbij voorspel je de ploeg van de winnaar. De meeste kans maak je door hier te spelen op Quick Step - Alpha Vinyl. Zij hebben met Zydnek Stybar, Kasper Asgreen en Yves Lampaert de meeste favorieten in de ploeg. 

Screenshot 2022-02-25 12.05.32.png

Helaas kon ik die daar niet op gebruiken. Ik heb een tientje op van Aert gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-2-2022 om 09:47 zei Brunsie:

WIELRENNEN!

Aankomend weekend gaat het echte wielerseizoen weer beginnen met op zaterdag Omloop Het Nieuwsblad en op zondag Kuurne - Brussel - Kuurne. 

We hebben gekozen om dit seizoen voor wat betreft het wielrennen veel te werken met bingoal. Om het seizoen goed te beginnen, kun je dit weekend al meteen een prijs winnen. Als je zowel de winnaar van de Omloop als de winnaar van KBK goed voorspeld, scoor je een freebet ter waarde van € 5,- die je in kunt zetten op Strade Bianche!

Je speelt mee door je bingoal wedcoupon te delen in dit topic. Heb je nog geen account bij bingoal? Maak deze dan gratis en gemakkelijk aan via deze link

Omloop Het Nieuwsblad is ook de start van het klassiekerspel van Scorito. Aanmelden en meespelen in de OneTime subleague doe je via deze link

image.png.a0b9aa8a1fa151af877d6397a97f1962.png

Oke, Kuurne staat ook online. Ewan doet ook mee en die is op dit moment mijn favoriet! Kortom, WVA morgen en Ewan overmorgen als winnaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei De eenarmige bandiet:

Ben benieuwd. Altijd lastig te bepalen zo in het voorseizoen. 
@Arthur Op binggoal heb je ook nog een odd boost van 100% tot 10 euro op OhN. 

Ja, het is echt lastig. En die had ik gezien, dank je wel sowieso om het nogmaals door te geven. Ik zat te kijken wat je daarmee kan doen. Je kan een flinke boost krijgen door bijvoorbeeld het team ook te benoemen:  image.png.8b33b70474a6839e40995ea32d6bf2f0.png

 

En dat is dan de favoriet. Bedenk wat je hiermee kan doen; je kan ook alleen de underdogs pakken + hun team en dan 1 euro er op zetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaa, dat is waar. Als je toch voor 1 persoon gaat, dan gewoon volle bak erop :)
Maar blijft inderdaad echt zoo moeilijk in het wielrennen. Meestal gok ik daarom alleen op grote rondes waarbij je met een goede break out, soms wel mooie odds binnen kan slepen.

Vind ook dat de odds echt een stuk hoger mogen in wielrennen. Op kasseien of in een grote ronde, of eigenlijk altijd kan zoveel gebeuren qua valpartijen, lek, hond op de weg, idioot die haar opa en oma wil begroeten, auto die je het prikkeldraad in rijdt, hobbycameralul die het perfect plaatje wil maken, of die man in zijn string die graag de berg op mee wil rennen op een pad van 1 meter breed. Afin, ik bedoel maar. Niet te doen, dus bookies. Gooi die odds maal 10 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Jaa, dat is waar. Als je toch voor 1 persoon gaat, dan gewoon volle bak erop :)
Maar blijft inderdaad echt zoo moeilijk in het wielrennen. Meestal gok ik daarom alleen op grote rondes waarbij je met een goede break out, soms wel mooie odds binnen kan slepen.

Vind ook dat de odds echt een stuk hoger mogen in wielrennen. Op kasseien of in een grote ronde, of eigenlijk altijd kan zoveel gebeuren qua valpartijen, lek, hond op de weg, idioot die haar opa en oma wil begroeten, auto die je het prikkeldraad in rijdt, hobbycameralul die het perfect plaatje wil maken, of die man in zijn string die graag de berg op mee wil rennen op een pad van 1 meter breed. Afin, ik bedoel maar. Niet te doen, dus bookies. Gooi die odds maal 10 

Het blijft inderdaad heel moeilijk, toch is er morgen 1 favoriete renner en 1 favoriet team. Dat zijn uiteraard WVA en QS. Als je de odds berekent voor de top 10 krijg je toch een aardig lijstje. Je legt een tientje in en het moet gek lopen als je niet winst maakt. Dit is de berekening met 1 euro inleg op een renner, team en 50% odds boost:

 

 

image.png.df341fdfc8f11f31dcfccb1a3d28dcd8.png

 

Na de streep zijn er een aantal renners die dezelfde odds krijgen, maar doordat ze bij een ander team zitten een andere uitkomst hebben. Voor een tientje zijn dit toch mooie odds, niet?

bewerkt door Arthur (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arthur:

Het blijft inderdaad heel moeilijk, toch is er morgen 1 favoriete renner en 1 favoriet team. Dat zijn uiteraard WVA en QS. Als je de odds berekent voor de top 10 krijg je toch een aardig lijstje. Je legt een tientje in en het moet gek lopen als je niet winst maakt. Dit is de berekening met 1 euro inleg op een renner, team en 50% odds boost:

 

 

image.png.df341fdfc8f11f31dcfccb1a3d28dcd8.png

 

Na de streep zijn er een aantal renners die dezelfde odds krijgen, maar doordat ze bij een ander team zitten een andere uitkomst hebben. Voor een tientje zijn dit toch mooie odds, niet?

Zojuist geprobeerd, dit blijkt helaas toch niet te kunnen. Dat zie je helaas niet meteen🤔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Brunsie helemaal vergeten. De Capitals spelen nu tegen de Philadelphia Flyers en voor de gelegenheid heb 
ik een keer -tegen- de Capitals ingezet, wegens het slappe optreden tegen de Rangers en de ontwikkelingen mbt Rusland-Oekraine. (voor de leken: Washington heeft 3 Russische basisspelers)

Bet ziet er goed uit na de eerste periode, Tom Wilson al een major penalty gekregen fighting tegen McEwen.

image.png.85c940c92fe7f14ef671b64428f4c32a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...