Spring naar bijdragen

Brunsie's Sports Bar


Brunsie

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Rudi:

Zo, wat waren die flyers nog slecht met gemiste kansen 5 tegen 3, open goal, empty net..
toch nog 2-1 en weddenschap gewonnen maar slecht voor mijn hart

flyers.jpg.984affbb63b757acd3e9daec0c36d035.jpg

Flyers zijn heel slecht momenteel.

Gelukkig nog een winnende bet voor je.

Rangers staan ook achter, maar op +1.5 gespeeld. Kan de weddenschap dus nog winnen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rudi:

@Brunsie helemaal vergeten. De Capitals spelen nu tegen de Philadelphia Flyers en voor de gelegenheid heb 
ik een keer -tegen- de Capitals ingezet, wegens het slappe optreden tegen de Rangers en de ontwikkelingen mbt Rusland-Oekraine. (voor de leken: Washington heeft 3 Russische basisspelers)

Bet ziet er goed uit na de eerste periode, Tom Wilson al een major penalty gekregen fighting tegen McEwen.

image.png.85c940c92fe7f14ef671b64428f4c32a.png

 

Hij kreeg een paar flinke meppen, onze Tom.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, Brunsie said:

Lekker @Rudi.

Hele zonnige zondag zo. 😊

Omloop het Nieuwsblad: van Aert 👍
Kuurne Brussel Kuurne: Jakobsen 👍
UFC Fight Night: Nunes: 👍
NHL Flyers vs Capitals:  👍
NHL Penguins vs Rangers: 👍
Jacks special op voetbal Europese topclubs: 👍

Nog een onverwacht meevallertje uit Deventer:

image.png.581966eeb1f7ece74b48f94287355935.png

image.png.e6d224a10138207e1a97017fc8262b38.png


Ook links en rechts een paar verliezende betjes en ik heb niet op Haie durven inzetten maar alles bij elkaar een plus van minstens 500 met vooral freebets en odds boosters.

 

 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Rudi:

Omloop het Nieuwsblad: van Aert 👍
Kuurne Brussel Kuurne: Jakobsen 👍
UFC Fight Night: Nunes: 👍
NHL Flyers vs Capitals:  👍
NHL Penguins vs Rangers: 👍
jacks special op voetbal Europese topclubs: 👍

Nog een onverwacht meevallertje uit Deventer:

image.png.581966eeb1f7ece74b48f94287355935.png

image.png.e6d224a10138207e1a97017fc8262b38.png


Ook links en rechts een paar verliezende betjes en ik heb niet op Haie durven inzetten maar alles bij elkaar een plus van minstens 500 met vooral freebets en odds boosters.

 

 

Kijk, dat is maximaal gebruik maken van de markt 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voetbal bingo

Nieuwe maand, nieuwe ronde voor de voetbal bingo. Wil je meespelen? Stuur dan een mail naar [email protected]. Je ontvangt dan een bingokaart met 9 Europese voetbalclubs.

Scoort een team in een wedstrijd in maart drie of meer doelpunten in één wedstrijd dan mag je de naam van de club afstrepen.

Alle wedstrijden die de club speelt (competitie, beker of Europees) tellen mee.

Degenen die op 31 maart een volle kaart hebben, winnen een freebet, een vijfde staatslot of kraslot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voetbal bingo
Nieuwe maand, nieuwe ronde voor de voetbal bingo. Wil je meespelen? Stuur dan een mail naar [email protected]. Je ontvangt dan een bingokaart met 9 Europese voetbalclubs.
Scoort een team in een wedstrijd in maart drie of meer doelpunten in één wedstrijd dan mag je de naam van de club afstropen.
Alle wedstrijden die de club speelt (competitie, beker of Europees) tellen mee.
Degenen die op 31 maart een volle kaart hebben, winnen een freebet, een vijfde staatslot of kraslot.
Ahh leuk! Heb een mailtje verstuurd..Iedereen kan winnen dus? Niet wie het eerste een volle kaart heeft zoals de vorige keer?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brunsie's Formule 1 Quiz

Het is vandaag 1 maart en dat betekent dat deze maand de eerste Grand Prix van het Formule 1-seizoen 2022 verreden gaat worden. Kan Max Verstappen zijn in extremis behaalde wereldtitel succesvol verdedigen? Zijn de nieuwe auto's inderdaad beter in staat om close racing mogelijk te maken? Allemaal vragen waar we gedurende het seizoen antwoord op krijgen. 

Om een beetje extra toe te leven naar de start van het F1-seizoen ga je in Brunsie's Sports Bar elke dag met uitzondering van de woensdagen tot en met 18 maart rond 12.30u een Formule 1 vraag vinden. Alles is te googelen dus kennis wordt beloond in de vorm van snelheid. De drie snelste antwoorden naar [email protected] krijgen dagelijks 3, 2 en 1 bonuspunten. 

Klaar voor?
Vraag 1:
Namens welk debuterend team stonden Mika Salo en Alan McNish in 2002 aan de start van de openingsrace van het F1-seizoen in Australië? Scoorde dit team punten in de debuutrace?

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond ga ik voor eerst sinds lange tijd naar een thuiswedstrijd van Koelner Haie, DEL ijshockey.

Keulen zit weer in een crisis want 17 van de laatste 19 wedstrijden werden verloren.
Afgelopen weekend hebben trainer en bedrijfsleiding aangekondigd de spelers niet langer uit de wind te houden, en ik ben benieuwd wie de starting 6 zijn.

De Haie staan 13e van 15e op de ranglijst.

Tegenstander is Iserlohn Roosters, de nummer 14 op de ranglijst. Zij hebben wel 7 punten uit de laatste 5 wedstrijden gepakt, en de laatste twee wedstrijden in regulation time gewonnen.

De laatste winst van de Haie was wel op de Roosters, en er wordt vaak flink gescoord in deze wedstrijd.

Ik heb wel ingezet op de Haie maar niet van harte.
image.thumb.png.697b304e123be08c87eecba32745a70f.png

Bully om 19:30 ik stuur nog wel een fotootje :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...