Spring naar bijdragen

Brunsie's Sports Bar


Brunsie

Aanbevolen berichten

Afgelopen sportweekend, freebets oddsboosters en andere buitenkansjes.
Op Bingoal kwamen de odds boosters op Manchester City en Strade Bianchi - Pogacar binnen,
de freebetjes converteerde aardig naar cash en op Jacks was alles raak, bijvoorbeeld Danny Noppert.

jacks.jpg.838dd6f402a146770bfccfc40588b790.jpg



Bij elkaar een plusje van een paar honderd euro en ik heb mezelf op een lunch getrakteerd.

De winstpakker van de week was de goal gescoord door  Michiel Kramer vandaar mijn lunchkeuze: 

IMG_20220307_150719.jpg.5696273636a49468c69b431d5f8c28aa.jpg

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Rudi:

Afgelopen sportweekend, freebets oddsboosters en andere buitenkansjes.
Op bingoal kwamen de odds boosters op Manchester City en Strade Bianchi - Pogacar binnen,
de freebetjes converteerde aardig naar cash en op jacks was alles raak, bijvoorbeeld Danny Noppert.

jacks.jpg.838dd6f402a146770bfccfc40588b790.jpg



Bij elkaar een plusje van een paar honderd euro en ik heb mezelf op een lunch getrakteerd.

De winstpakker van de week was de goal gescoord door  Michiel Kramer vandaar mijn lunchkeuze: 

IMG_20220307_150719.jpg.5696273636a49468c69b431d5f8c28aa.jpg

Love it!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

F1 Quiz

De seizoenen 2020 en 2021 zijn ook in de Formule 1 beïnvloed door de Covid-19 pandemie. Races werden afgelast en verplaatst, er werd onder verschillende namen op hetzelfde circuit gereden en reeds vergane races werden weer tot leven gewekt. 

Mede daardoor werd er opvallend vaak gewonnen door coureurs die niet voor Mercedes of Red Bull Racing uitkwamen. De vraag vandaag is welke teams wonnen verrassend een Grand Prix in 2020 of 2021, maar ik wil alleen de teams horen die daarnaast ook een pole position scoorden. 

Het antwoord kan naar [email protected]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wielertips dinsdag 8 maart
3e etappe Parijs - Nice | 2e etappe Tirreno Adriatico

Sprinten! Dat wordt het vandaag. In beiden ronden ligt de rode loper voor de sprinters uit. Wordt het een dubbelslag voor Quick Step - Alpha Vinyl? Of wordt het de dag van Alpecin-Fenix?

3e etappe Parijs - Nice
Wanneer we naar het parcours van de finale van de derde etappe in Parijs - Nice kijken, dan kunnen we geen andere topfavoriet bedenken dan Wout van Aert. Het glooiende parcours met een heuveltje op het eind is spek voor de bek voor de nummer 2 van de eerste en tweede etappe. Mijn drie sterren zijn dan ook voor de Belgisch kampioen van Jumbo-Visma. 

Mijn twee sterren zijn voor Mads Pedersen. De Deen van Trek is een krachtpatser eerste klas en won in het verleden sprints op aankomsten zoals deze. 

Mijn betting tip voor vandaag is de Franse sprinter Bryan Coquard van Cofidis. Een ereplaats (1-3) voor deze Fransman levert bij de bookmaker een mooie quotering op.

2e etappe Tirreno Adriatico

Ook in de Tirreno is het vandaag hoogstwaarschijnlijk sprinten geblazen. Waar het in de finale van Parijs - Nice op en af is, is het na het laatste heuveltje in de Tirreno etappe naar Sovicille enkel af en dus in sneltreinvaart naar de finish waar ons een koninklijke sprint te wachten staat tussen kleppers als Mark Cavendish, schrijf hem nooit af, Caleb Ewan en Tim Merlier. 

Ik geef drie sterren aan Cavendish, vooral vanwege zijn lead-out met onder andere Julian Alaphilippe en Kasper Asgreen. Twee sterren zijn voor Caleb Ewan. Als betting tip schuif ik graag de Nederlandse sprinter Olav Kooij van Jumbo-Visma naar voren.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 3/7/2022 at 10:31 AM, Rudi said:

Morgenavond om 19:30 is de derby en degradatiekraker tussen Koelner Haie en Krefeld in de Lanxess Arena.
De toeschouwerslimiet is opgehoogd van 4000 naar 6000 en de nieuwe kaartjes zijn nog niet uitverkocht!
Voor toegang geldt wel 2G+ en mondkapjesplicht tijdens de gehele wedstrijd.

Ik ben er weer bij!  :) 

Er worden 7500 toeschouwers binnen gelaten!

Wedstrijd van het seizoen deze derby en degradatiekraker tussen twee teams die toch langzaam in finale vorm komen.

Ik hoop op een reguliere overwinning en goals van bijvoorbeeld Jon Matsumoto, Lucas Dumont, David McIntyre, Mark Olver en/of  Landon Ferraro . Dit kalenderjaar werden zowel voor eerste als voor laatste goal 5/13 door 'enige andere doelpuntenmakers' gescoord, waaronder bovenstaand lijstje met 3 spelers uit de top 6 van de club.

image.png.e65ed39e60f5a9fb82de009f0b2fbeaf.png


image.thumb.png.cfeea840db4d9f366dc56a36fd8e16f0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Brunsie:

Wielertips dinsdag 8 maart
3e etappe Parijs - Nice | 2e etappe Tirreno Adriatico

Sprinten! Dat wordt het vandaag. In beiden ronden ligt de rode loper voor de sprinters uit. Wordt het een dubbelslag voor Quick Step - Alpha Vinyl? Of wordt het de dag van Alpecin-Fenix?

3e etappe Parijs - Nice
Wanneer we naar het parcours van de finale van de derde etappe in Parijs - Nice kijken, dan kunnen we geen andere topfavoriet bedenken dan Wout van Aert. Het glooiende parcours met een heuveltje op het eind is spek voor de bek voor de nummer 2 van de eerste en tweede etappe. Mijn drie sterren zijn dan ook voor de Belgisch kampioen van Jumbo-Visma. 

Mijn twee sterren zijn voor Mads Pedersen. De Deen van Trek is een krachtpatser eerste klas en won in het verleden sprints op aankomsten zoals deze. 

Mijn betting tip voor vandaag is de Franse sprinter Bryan Coquard van Cofidis. Een ereplaats (1-3) voor deze Fransman levert bij de bookmaker een mooie quotering op.

2e etappe Tirreno Adriatico

Ook in de Tirreno is het vandaag hoogstwaarschijnlijk sprinten geblazen. Waar het in de finale van Parijs - Nice op en af is, is het na het laatste heuveltje in de Tirreno etappe naar Sovicille enkel af en dus in sneltreinvaart naar de finish waar ons een koninklijke sprint te wachten staat tussen kleppers als Mark Cavendish, schrijf hem nooit af, Caleb Ewan en Tim Merlier. 

Ik geef drie sterren aan Cavendish, vooral vanwege zijn lead-out met onder andere Julian Alaphilippe en Kasper Asgreen. Twee sterren zijn voor Caleb Ewan. Als betting tip schuif ik graag de Nederlandse sprinter Olav Kooij van Jumbo-Visma naar voren.  

Top tip! Bedankt

Mads Petersen :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Rudi:

Er worden 7500 toeschouwers binnen gelaten!

Wedstrijd van het seizoen deze derby en degradatiekraker tussen twee teams die toch langzaam in finale vorm komen.

Ik hoop op een reguliere overwinning en goals van bijvoorbeeld Jon Matsumoto, Lucas Dumont, David McIntyre, Mark Olver en/of  Landon Ferraro . Dit kalenderjaar werden zowel voor eerste als voor laatste goal 5/13 door 'enige andere doelpuntenmakers' gescoord, waaronder bovenstaand lijstje met 3 spelers uit de top 6 van de club.

image.png.e65ed39e60f5a9fb82de009f0b2fbeaf.png


image.thumb.png.cfeea840db4d9f366dc56a36fd8e16f0.png

Volgens mij mag ik je feliciteren. Alle bets gewonnen toch? ❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Seabert said:

Volgens mij mag ik je feliciteren. Alle bets gewonnen toch? ❤️

Dankjewel.
De bet voor Team - laatste goal scorer is zeker verloren, want Thuresson.
De bet voor Haie wint is gewonnen en de bet voor Team - eerste goal scorer moet gewonnen zijn maar is afgehandeld als verloren. Gelukkig had ik een screenshot van de lijst met genoemde spelers gemaakt en dit issue ligt nu bij B365 support.

Morgen upload ik denk ik nog wel een paar fotootjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wielertips woensdag 9 maart
4e etappe Parijs - Nice | 3e etappe Tirreno Adriatico

In Parijs - Nice wordt er vandaag een tijdrit gereden. In de rit tegen de klok, met een venijnig klimmetje aan het eind, kan het zomaar weer champagne worden voor Jumbo - Visma. Met, opnieuw, Wout van Aert, Primoz Roglic en ex-wereldkampioen Rohan Dennis moet het gek lopen als er niet één zwart-gele renner op het podium finisht. De grootste uitdagers zijn twee Zwitserse Stefans. Bissenger en Küng. Zwitsers die goed zijn in fietsen tegen de klok, het heeft haast iets poëtisch. 

Mijn drie sterren gaan naar Roglic die Parijs - Nice wil winnen. Twee sterren zijn voor Stefan Bissenger en mijn wedtip is Rohan Dennis omdat daar 12.00 tegenover staat aan odds. 

3e etappe Tirreno Adriatico

In de Tirreno wordt het opnieuw sprinten geblazen. Tim Merlier boekte gisteren zijn eerste seizoenszege en gaf in een interview al aan dat de druk er af is. Hem schrijf ik dan ook niet op voor vandaag. Caleb Ewan rijdt de Tirreno vooral in dienst van Milaan - San Remo en zal ook niet alle risico's van de wereld willen nemen om te winnen. Mijn favoriet voor de overwinning vandaag is Olav Kooij van Jumbo-Visma. Als je, net als gisteren, tweede kunt worden, dan kun je ook winnen. Hij krijgt mijn drie sterren. Twee sterren voor Ewan. Mijn betting tip voor vandaag is de Australiër Kaden Groves van Team BikeExchange. Hij heeft odds van 25.00 en is daarmee wel een gokje waard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

F1 Quiz

Hoe kunnen we het niet over de nieuwe Mercedes W13 hebben vandaag? Wat een revolutionair idee om zonder sidepods te gaan racen!

De vraag vandaag gaat daarom ook over een revolutionair idee. In 1997 reden de Tyrrell's van Jos Verstappen en Mika Salo in Monaco ineens met rechtstaande vleugels aan weerszijden van de cockpit. Het zag er niet uit, maar zorgde wel degelijk voor meer downforce. Meer en meer teams geven deze vleugels gebruiken, maar toen Ferrari deze monteerde, werden ze snel verboden door de FIA. Hoe heette deze vleugels?

Het antwoord mag naar [email protected].

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wielertips donderdag 10 maart 
5e etappe Parijs - Nice | 4e etappe Tirreno Adriatico

In Parijs - Nice is het vandaag na het tweede volledige Jumbo - Visma podium van deze ronde tijd om de klimmersbenen te testen. De aankomst is nog niet bergop, maar met drie cols van de eerste categorie kunnen we vandaag het best een serieuze bergrit noemen. Het is een ideale dag voor renners als Bauke Mollema en Guillaume Martin. Vluchters met goede klimmersbenen. Of een vlucht succesvol kan zijn hangt af van wat er in het peloton gebeurd. Als op de laatste beklimming renners als Maximilian Schachman of één van de gebroeders Yates op de pedalen gaan staan, moet Jumbo-Visma wel reageren. Mijn drie sterren zijn voor Simon Yates, die momenteel van alle concurrenten van Roglic het dichtstbij staat. Mijn twee sterren zijn voor Roglic zelf. Het zou in het beeld van de ronde passen als de Sloveen vandaag een greep naar het geel doet. 

Mijn betting tip voor vandaag is Nairo Quintana. De gewezen Giro- en Vuelta-winnaar won dit seizoen al een aantal voorbereidingskoersen en kan vandaag met een mooie solo uit kunnen pakken. 

4e etappe Tirreno Adriatico

Ook in de Tirreno wordt geklommen vandaag. Nog geen echte bergrit hier, maar renners die goed met de Waalse Pijl uit de voeten kunnen, moeten zich ook kunnen vermaken met de finish in Bellante. Al vroeg in de rit moet een flinke berg beklommen worden, waar de eerste renners de bus op zullen zoeken. Na 221 kilometer is het 4,2 kilometer klimmen naar de streep met een gemiddeld stijgingspercentage van dik 5%. Het stijlste stuk vlak voor de streep is ruim 11%. 

Mijn drie sterren zijn hier voor Waalse Pijl winnaar Julian Alaphilippe. Ik denk dat zijn rug voldoende hersteld is van zijn valpartij in de Strade Bianche. Twee sterren zijn voor Tadej Pogacar en mijn betting tip voor vandaag is Jonas Vingegaard van Jumbo-Visma. Ben benieuwd naar zijn explosiviteit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Brunsie:

Wielertips donderdag 10 maart 
5e etappe Parijs - Nice | 4e etappe Tirreno Adriatico

In Parijs - Nice is het vandaag na het tweede volledige Jumbo - Visma podium van deze ronde tijd om de klimmersbenen te testen. De aankomst is nog niet bergop, maar met drie cols van de eerste categorie kunnen we vandaag het best een serieuze bergrit noemen. Het is een ideale dag voor renners als Bauke Mollema en Guillaume Martin. Vluchters met goede klimmersbenen. Of een vlucht succesvol kan zijn hangt af van wat er in het peloton gebeurd. Als op de laatste beklimming renners als Maximilian Schachman of één van de gebroeders Yates op de pedalen gaan staan, moet Jumbo-Visma wel reageren. Mijn drie sterren zijn voor Simon Yates, die momenteel van alle concurrenten van Roglic het dichtstbij staat. Mijn twee sterren zijn voor Roglic zelf. Het zou in het beeld van de ronde passen als de Sloveen vandaag een greep naar het geel doet. 

Mijn betting tip voor vandaag is Nairo Quintana. De gewezen Giro- en Vuelta-winnaar won dit seizoen al een aantal voorbereidingskoersen en kan vandaag met een mooie solo uit kunnen pakken. 

4e etappe Tirreno Adriatico

Ook in de Tirreno wordt geklommen vandaag. Nog geen echte bergrit hier, maar renners die goed met de Waalse Pijl uit de voeten kunnen, moeten zich ook kunnen vermaken met de finish in Bellante. Al vroeg in de rit moet een flinke berg beklommen worden, waar de eerste renners de bus op zullen zoeken. Na 221 kilometer is het 4,2 kilometer klimmen naar de streep met een gemiddeld stijgingspercentage van dik 5%. Het stijlste stuk vlak voor de streep is ruim 11%. 

Mijn drie sterren zijn hier voor Waalse Pijl winnaar Julian Alaphilippe. Ik denk dat zijn rug voldoende hersteld is van zijn valpartij in de Strade Bianche. Twee sterren zijn voor Tadej Pogacar en mijn betting tip voor vandaag is Jonas Vingegaard van Jumbo-Visma. Ben benieuwd naar zijn explosiviteit. 

Lijkt me persoonlijk ook de ideale etappe voor vluchters die voor een dagsucces gaan.
Ben benieuwd naar Roglic en Jumbo. Gisteren was hij toch vrij snel op zichzelf aangewezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

F1 Quiz

In 2020 kende de Grand Prix van Italië een uiterst curieus verloop. Het podium van winnaar Pierre Gasly, runner-up Carlos Sainz en nummer drie Lance Stroll was niet te voorspellen. Toch voorspelde iemand dit podium en zette er 24 cent op in. Wat waren de odds van dit winnende podium?

Het antwoord mag naar [email protected]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

F1 Quiz

Uitkijken naar de start van het Formule 1-seizoen begint eigenlijk al vlak na de jaarwisseling. Sinds 1996 wordt het seizoen traditioneel geopend in Australië, al heeft de Covid-19 Pandemie daar wel verandering in aangebracht. In welke stad vond de Australische Grand Prix plaats voordat deze in 1996 naar Melbourne verhuisde?

Het antwoord mag naar [email protected]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wielertips zaterdag 12 maart
7e etappe Parijs - Nice | 6e etappe Tirreno Adriatico

In de 7e etappe van Parijs - Nice vindt vandaag de vorentscheidung plaats. De Col de Turini staat op het programma en dat zal zijn invloed hebben op het klassement. Het zal in mijn ogen een strijd worden tussen Jumbo en Yates. Primoz Roglic gaat zijn gele trui moeten verdedigen tegen Adam Yates van INEOS en zijn broer Simon Yates van Team BikeExchange. Mijn drie sterren zijn voor Roglic, twee sterren voor Simon Yates en mijn betting tip vandaag is onze eigen Wout Poels van Team Bahrain Victorious. 

Ook in de Tirreno staat de koninginnenrit op het programma. In een rit over 215 kilometer met twee keer de Monte Carpegna op de route is dit een serieuze etappe. Serieuze etappes worden doorgaans dit seizoen gewonnen door Tadej Pogacar die met zeges in de Ronde van de Verenigde Arabische Emiraten, de Strade Bianche en hier in de Tirreno al een bloedvorm aantoont. Dat Pogacar zich hier laat zien, spreekt in zijn voordeel. Voormalig Tourwinnaars focusten zich puur op de die drie weken in Frankrijk. Pogacar doet dat anders. Dat maakt hem een sympathiekere en completere renner. Mijn drie sterren zijn voor hem. Twee sterren geef ik aan de Belg Remco Evenepoel en mijn betting tip vandaag is Jonas Vingegaard.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessant artikel: https://www.betmanbegins.com/artikels/uitbetalingspercentage-nederlands-bookmakers

Als regelmatige sportsbettors hebben we vast allemaal wel een gut-feeling over hoe goed de odds bij de verschillende bookmakers zijn. In dit artikel hebben ze er wat getallen aangehangen, en het is interessant om te zien hoe goed (of slecht) je gevoel daar bij aansluit. Ik dacht bijvoorbeeld dat TOTO de laagste odds had, dus dat HC nog slechter was dan TOTO had ik echt niet gedacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei BeterBet:

Interessant artikel: https://www.betmanbegins.com/artikels/uitbetalingspercentage-nederlands-bookmakers

Als regelmatige sportsbettors hebben we vast allemaal wel een gut-feeling over hoe goed de odds bij de verschillende bookmakers zijn. In dit artikel hebben ze er wat getallen aangehangen, en het is interessant om te zien hoe goed (of slecht) je gevoel daar bij aansluit. Ik dacht bijvoorbeeld dat Toto de laagste odds had, dus dat HC nog slechter was dan Toto had ik echt niet gedacht.

Ik heb hier zelf ook een artikel over geschreven. Is niet helemaal up to date want het nieuwe zebet moet nog opgenomen worden. https://www.onetime.nl/wedden-op-sport-nieuws/bookmaker-beste-quoteringen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wielertips zondag 13 maart
8e etappe Parijs - Nice | 7e etappe in Tirreno Adriatico

De Koers van de Zon komt vandaag aan in Nice, waar de traditionele slotetappe finisht op de Promenade des Anglais. Het is een etappe met het nodige klim en daalwerk. Primoz Roglic heeft aangetoond de beste van deze ronde te zijn en hoeft vandaag de koers niet zo nodig te controleren. Dat geeft ruimte aan avonturiers. Drie sterren zijn vandaag voor Brandon McNulty van Team UAE, de winnaar van de etappe van donderdag. Goede vorm verlies je niet in een paar dagen dus McNulty zal ongetwijfeld wat gaan proberen. Dat geldt waarschijnlijk ook voor Jack Haig en Wout Poels van Bahrain - Victorius, dat nogal anoniem rondrijdt in deze editie van Parijs Nice. Mijn twee sterren gaan echter naar Bauke Mollema. Mijn betting tip is Soren Kragh Andersen van Team DSM. De Deen probeerde het al eerder deze etappekoers en is vandaag met odds van 20.00 een lucratieve optie. 

In de Tirreno Adriatico is het vandaag ook de laatste etappe. Het venijn van de etappe zit in het begin. De laatste tachtig kilometer op weg naar San Benedetto del Tronto zijn zo vlak als een biljartlaken. Daar is het aan de sprinters om de ronde af te sluiten. Caleb Ewan is niet langer in koers. Tim Merlier, reeds etappewinnaar, is daarmee topfavoriet en mijn drie sterren coureur van vandaag. Olav Kooij krijgt twee sterren. Mijn betting tip is Alberto Dainese van Team DSM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...