Spring naar bijdragen

Brunsie's Sports Bar


Brunsie

Aanbevolen berichten

2 hours ago, BeterBet said:
2 hours ago, Brunsie said:

Ik heb hier zelf ook een artikel over geschreven. Is niet helemaal up to date want het nieuwe ZeBet moet nog opgenomen worden. https://www.onetime.nl/wedden-op-sport-nieuws/bookmaker-beste-quoteringen

We weten dat het loont om koersen te vergelijken.

Als je nou odds zoekt met heel lage marges, hoe doe je dat dan en waar kom je op uit?
Dergelijke vragen kun je je stellen bij het vrijspelen van een bonusje (odds 1.40 / 1.50 of hoger )
Voor het vrijspelen van freebets/wedkredieten zoek je odds van 8.00 of 10.00 of hoger en is onderstaande heel beperkt nog wel toepasbaar, maar zijn er andere manieren. 

Ik begin alvast met een stelling/conclusie gebaseerd op mijn ervaringen in de praktijk: de 1x2 markten op professioneel topvoetbal bieden bij onze bookies de laagste marges.
Niet zelden kom je marges op markten tegen van minder dan 1%

Bij Bet365 maak je gebruik van de 'verbeterde koersen' die gelden o.a. voor EPL, Champions League en Europa League.

Kanttekening bij marge berekening in een 1X2 weddenschap: hier zit de aanname in opgesloten dat de bookie marge naar rato verdeeld is over de drie kanten van de weddenschap. Alternatieve berekening met andere uitkomsten is mogelijk.

Voor de margeberekening kun je  HIER (pinnacle artikel) lezen hoe dat gaat.

Iedereen kan binnen 5 minuten een Excelletje als volgt in elkaar flansen:
rekenmodel.jpg.b531a1b33a926768a9002eb8d7e9e349.jpg

 

Het formularium is ongeveer beperkt tot het volgende: 
cel E3: =(1/B3+1/C3+1/D3)-1  en dan de cel weergeven in procenten
cel B8: =MAX(B3:B7) 

Voor een handjevol wedstrijden van vandaag heb ik de odds ingeplugd.
Weergegeven staan de beste odds per weddenschap en de berekende marge:

besteodds.jpg.eabf36669a666307682b55175877f287.jpg

Hope that helps

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

F1 Quiz
Een beetje later dan gepland, maar hier dan toch de Formule 1-vraag van de dag.

Over enkele dagen gaat het nieuwe Formule 1 dan echt van start. In tegenstelling tot 1999 staan er geen debuterende teams aan de start. Dat jaar gaf één team het spreekwoord 'Hoogmoed komt voor de val' een nieuwe betekenis. Het team claimde de eerste race wel even te gaan winnen. Er werd in het hele seizoen geen punt gescoord. 

Welk team claimde het haar debuutrace te kunnen winnen?
Welke huidig Formule 1-team is terug te herleiden naar dat team?

De antwoorden kunnen naar [email protected]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

767Ovi.jpg.1a2ad913e31338d85b77e70b40aef039.jpg

image.png.97cee3c74c993a5e38cede66df5a2cf0.png

Ovi passeert Jaromir Jagr als derde ooit op de topscorerslijst aller tijden.
Thuis tegen de Islanders, diep in de derde periode. Ik had EUR 200 op een goal, een SoT en een point staan, payout EUR 350 ish :)

 

Ook vermeldingswaardig: Maple Leafs hebben een goalie probleem.
Opgeroepen goalie Erik Kallgren maakt een shutout in zijn eerste wedstrijd 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Rudi:

 

767Ovi.jpg.1a2ad913e31338d85b77e70b40aef039.jpg

image.png.97cee3c74c993a5e38cede66df5a2cf0.png

Ovi passeert Jaromir Jagr als derde ooit op de topscorerslijst aller tijden.
Thuis tegen de Islanders, diep in de derde periode. Ik had EUR 200 op een goal, een SoT en een point staan, payout EUR 350 ish :)

 

Ook vermeldingswaardig: Maple Leafs hebben een goalie probleem.
Opgeroepen goalie Erik Kallgren maakt een shutout in zijn eerste wedstrijd 

Yep. Jack Campbell twee weken eruit met een ribblessure. 

Over Ovechkin is nog wel wat te doen dezer dagen in de NHL. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Brunsie:

Ik ging weer fietsen en dat betekent dat jij een mooie free bet kunt winnen!
Check het artikel: https://www.onetime.nl/wedden-op-sport-nieuws/voorbeschouwing-milaan-turijn-milaan-sanremo

Mooi artikel weer! Zeker zaterdag is lastig te voorspellen, maar vandaag is het sprinten. Wat mij opvalt is dat je Kristoff niet meeneemt? Dit is toch de schaduwfavoriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Bingoal hebben ze hem ook niet echt op de radar. Uiteraard is Cavendish de favoriet, maar in wielrennen is veel mogelijk. Daarbij kan Kristoff heuveltjes beter verteren. Voor een top 3 van hem krijg je 4.50, maar een overwinning staat op 15! Ik heb deze gezet Die top 3 moet sowieso kunnenScreenshot_20220316-095739_Chrome.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Arthur:

Bij bingoal hebben ze hem ook niet echt op de radar. Uiteraard is Cavendish de favoriet, maar in wielrennen is veel mogelijk. Daarbij kan Kristoff heuveltjes beter verteren. Voor een top 3 van hem krijg je 4.50, maar een overwinning staat op 15! Ik heb deze gezetemoji846.png Die top 3 moet sowieso kunnenemoji3060.pngScreenshot_20220316-095739_Chrome.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
 

3e was zijn deel, scheelde niet veel😄 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

F1 Quiz

De een na laatste vraag van deze F1 Quiz alweer. Morgen gaan de lichten in Bahrein op groen en is het seizoen 2022 officieel van start. Lees dan ook zeker even mijn preview op het seizoen en mijn tips voor de race in Bahrein nog even.

De vraag voor vandaag is de volgende:
Nadat Jordan in 2005 werd overgenomen door een Russische zakenman werd het in 2006 omgedoopt tot Midland F1. Dat duurde niet heel lang en in Spyker diende zich een nieuwe eigenaar aan. Spyker was het tweede en vooralsnog laatste Formule 1-team dat onder Nederlandse vlag aan de start van de Grand Prix verscheen. 

Mijn vragen zijn:

1. Hoeveel races reed Spyker F1 officieel in de Formule 1?

2. Hoeveel ronden reed Spyker F1 officieel aan de leiding in de Formule 1?

Beide vragen zijn goed voor één punt. De antwoorden kunnen naar [email protected]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

F1 Quiz Finale

Het is zo ver! Het Formule 1 seizoen 2022 staat op het punt van beginnen. Dat betekent dat we nog één vraag te spelen hebben in de F1 Quiz. En vanzelfsprekend gaan we er uit met een knaller!

Ik ben op zoek naar een team en een jaartal. 

Om tot dat team en dat jaartal te komen moet je gaan rekenen. Vervolgens moet je uit het antwoord van die rekensom twee startnummers van coureurs die in 2022 met die nummers racen herleiden. Tot slot moet je de twee coureurs die je gevonden hebt herleiden naar een team waar ze ooit seizoen teamgenoten waren. 

De rekensom:

Tel alle unieke startnummers op waarmee Jos Verstappen ooit in de Formule 1 geracet heeft bij elkaar op. 

Trek daar het startnummer waarmee Max Verstappen overwinningen mee behaald heeft vanaf.

Je hebt nu een antwoord.

Splits dit antwoord in twee getallen.

Welke coureurs rijden met deze startnummers?

Bij welk team en in welk jaar waren zij teamgenoten?

 

Het antwoord mag voor 5 punten voor een goed antwoord naar [email protected]

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen is milaan - san remo

Wat denken jullie? 
Valt me op dat ze qua odds WvA als favoriet zien, terwijl in mijn optiek dit altijd een wedstrijd was voor de sprinters. 
Maar ik zie net op wikipedia dat de sprinters de laatste jaren weinig hebben gewonnen.
Wel weer de rentree van Mathieu, dus uit chauvinistische oogpunt wel even een bet gezet op hem. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Morgen is milaan - san remo

Wat denken jullie? 
Valt me op dat ze qua odds WvA als favoriet zien, terwijl in mijn optiek dit altijd een wedstrijd was voor de sprinters. 
Maar ik zie net op wikipedia dat de sprinters de laatste jaren weinig hebben gewonnen.
Wel weer de rentree van Mathieu, dus uit chauvinistische oogpunt wel even een bet gezet op hem. 

 

Nu Ewan niet meedoet zal QS de kar moeten trekken voor een sprint. Helaas zal dat lastig worden, want Van Aert en Pogacar maken de dienst uit en zullen de wedstrijd hard gaan maken. Dan is ook Matje erbij, dus ik ga uit van een finale met Wout, Tadej, Pidcock en Matje mocht hij dit weer aan kunnen. Nu Pogacar zich niet top voelt denk ik dan Wout hem gaat pakken, die is buiten-Aerts😄

Bij Bingoal is er trouwens een 25% odds boost voor Milaan - San Remo.

bewerkt door Arthur (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Morgen is milaan - san remo

Wat denken jullie? 
Valt me op dat ze qua odds WvA als favoriet zien, terwijl in mijn optiek dit altijd een wedstrijd was voor de sprinters. 
Maar ik zie net op wikipedia dat de sprinters de laatste jaren weinig hebben gewonnen.
Wel weer de rentree van Mathieu, dus uit chauvinistische oogpunt wel even een bet gezet op hem. 

 

Je mag WvA toch wel bij de topsprinters rekenen in zo'n koers. Ik denk dat hij het op dit moment alleen tegen een Groenenwegen en Jakobsen aflegt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Hotrunner:

Je mag WvA toch wel bij de topsprinters rekenen in zo'n koers. Ik denk dat hij het op dit moment alleen tegen een Groenenwegen en Jakobsen aflegt. 

WvA zie ik als sprinter die een heuvel (en een berg) over kan. Groenewegen kon dat niet toen hij bij Jumbo zat. Op dit moment zal Dylan heel blij moeten zijn met een overwinning. Jumbo heeft zijn pijlen gericht op de GC. Jakobsen en Ewan zijn op dit moment zeker de topsprinters, dus zowel Jumbo als UAE gaan QS era rijden op de Poggio danwel Cipressa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Arthur:

WvA zie ik als sprinter die een heuvel (en een berg) over kan. Groenewegen kon dat niet toen hij bij Jumbo zat. Op dit moment zal Dylan heel blij moeten zijn met een overwinning. Jumbo heeft zijn pijlen gericht op de GC. Jakobsen en Ewan zijn op dit moment zeker de topsprinters, dus zowel Jumbo als UAE gaan QS era rijden op de Poggio danwel Cipressa.

Van Aert heeft het ook in de Tour al bewezen dat hij tegen de topsprinters op kan rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...