Spring naar bijdragen

Brunsie's Sports Bar


Brunsie

Aanbevolen berichten

F1 Quiz

Als het Formule 1-seizoen net zo'n spannende ontknoping krijgt als deze quiz, dan komen we in november popcorn tekort. De laatste vraag bleek een lastige voor klassementsleider @Arthur. Nummer 2 @dosterikprofiteerde optimaal door de vraag wel goed te beantwoorden (5 punten) en doordat hij de tweede was met een antwoord scoorde Dosterik nog twee bonuspunten. Dat brengt de eindstand op:

1) @Arthuren @dosterik 42 punten
3) @Seabert 25,5 punten
4) @MarAlkmaar 18 punten
5) @driekwart 4 punten

@Arthur en @dosterikgefeliciteerd! Je verdienen allebei een free bet van € 5,- in te zetten op een Formule 1 weddenschap.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

OneTime Betting Streak

Nu de Formule 1  Quiz afgerond is, lijkt me het aankomende sportweekend een prachtige gelegenheid om weer eens proberen om een mooie lange betting streak te realiseren. Daarom stel ik € 5,- beschikbaar aan @Seabert om vandaag in te zetten op een weddenschap naar keuze. Winnen we de bet, dan mag Seabert morgenochtend iemand aanwijzen om de volgende bet te plaatsen und so weiter. Als we dag 10 halen (maandag 29 maart) dan verdelen we winst evenredig over alle spelers.

@Seabert, kom er maar in met de eerste bet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Brunsie:

OneTime Betting Streak

Nu de Formule 1  Quiz afgerond is, lijkt me het aankomende sportweekend een prachtige gelegenheid om weer eens proberen om een mooie lange betting streak te realiseren. Daarom stel ik € 5,- beschikbaar aan @Seabert om vandaag in te zetten op een weddenschap naar keuze. Winnen we de bet, dan mag Seabert morgenochtend iemand aanwijzen om de volgende bet te plaatsen und so weiter. Als we dag 10 halen (maandag 29 maart) dan verdelen we winst evenredig over alle spelers.

@Seabert, kom er maar in met de eerste bet. 

Leuk! Bij welke aanbieder wordt deze bet geplaatst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Brunsie:

F1 Quiz

Als het Formule 1-seizoen net zo'n spannende ontknoping krijgt als deze quiz, dan komen we in november popcorn tekort. De laatste vraag bleek een lastige voor klassementsleider @Arthur. Nummer 2 @dosterikprofiteerde optimaal door de vraag wel goed te beantwoorden (5 punten) en doordat hij de tweede was met een antwoord scoorde Dosterik nog twee bonuspunten. Dat brengt de eindstand op:

1) @Arthuren @dosterik 42 punten
3) @Seabert 25,5 punten
4) @MarAlkmaar 18 punten
5) @driekwart 4 punten

@Arthur en @dosterikgefeliciteerd! Je verdienen allebei een free bet van € 5,- in te zetten op een Formule 1 weddenschap.

Spanning en sensatie! Was weer super leuk @Brunsie. Ik geef de free bet spoedig aan je door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Brunsie:

F1 Quiz

Als het Formule 1-seizoen net zo'n spannende ontknoping krijgt als deze quiz, dan komen we in november popcorn tekort. De laatste vraag bleek een lastige voor klassementsleider @Arthur. Nummer 2 @dosterikprofiteerde optimaal door de vraag wel goed te beantwoorden (5 punten) en doordat hij de tweede was met een antwoord scoorde Dosterik nog twee bonuspunten. Dat brengt de eindstand op:

1) @Arthuren @dosterik 42 punten
3) @Seabert 25,5 punten
4) @MarAlkmaar 18 punten
5) @driekwart 4 punten

@Arthur en @dosterikgefeliciteerd! Je verdienen allebei een free bet van € 5,- in te zetten op een Formule 1 weddenschap.

De laatste vraag was een lastige voor mij. Gelukkig is een gedeeltelijke eerste plaats mijn deel; de quiz zelf was al een prijs op zich! Ontzettend bedankt voor het mogelijk maken van de quiz, Hans, het was 🔝

Zou je mijn 5 euro free bet willen inzetten op winst van Max? Ik zie hele goede berichten over de long run van RB🙏

image.png.10f1796b422411c4b1749e15f4535c9a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Arthur:

De laatste vraag was een lastige voor mij. Gelukkig is een gedeeltelijke eerste plaats mijn deel; de quiz zelf was al een prijs op zich! Ontzettend bedankt voor het mogelijk maken van de quiz, Hans, het was 🔝

Zou je mijn 5 euro free bet willen inzetten op winst van Max? Ik zie hele goede berichten over de long run van RB🙏

image.png.10f1796b422411c4b1749e15f4535c9a.png

Geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Brunsie:

F1 Quiz

Als het Formule 1-seizoen net zo'n spannende ontknoping krijgt als deze quiz, dan komen we in november popcorn tekort. De laatste vraag bleek een lastige voor klassementsleider @Arthur. Nummer 2 @dosterikprofiteerde optimaal door de vraag wel goed te beantwoorden (5 punten) en doordat hij de tweede was met een antwoord scoorde Dosterik nog twee bonuspunten. Dat brengt de eindstand op:

1) @Arthuren @dosterik 42 punten
3) @Seabert 25,5 punten
4) @MarAlkmaar 18 punten
5) @driekwart 4 punten

@Arthur en @dosterikgefeliciteerd! Je verdienen allebei een free bet van € 5,- in te zetten op een Formule 1 weddenschap.

Ondanks dat ik niet vanaf het begin direct meegedaan heb, vond ik het hartstikke leuk. Google was mijn beste vriend in deze aangezien ik de F1 niet echt fanatiek volg. Mocht je weer zoiets gaan doen, dan doe ik zeker weer mee. Hoop wel dat ik het dan op tijd zie. Top gedaan en iedereen gefeliciteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Brunsie:

Nou, dat was een korte Streak 🙈

Morgen gaan we het nog een keer proberen. Dan mag @Arthurde eerste € 5,- inzetten.

Oke, altijd leuk @Brunsie Ik ga voor Ajax - Feyenoord BTTS: nee bij Jacks.nl voor 2.45. 

bewerkt door Arthur
Ik tagde de verkeerde Hans☺ (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-3-2022 om 08:29 zei Brunsie:

Voetbal bingo

Nieuwe maand, nieuwe ronde voor de voetbal bingo. Wil je meespelen? Stuur dan een mail naar [email protected]. Je ontvangt dan een bingokaart met 9 Europese voetbalclubs.

Scoort een team in een wedstrijd in maart drie of meer doelpunten in één wedstrijd dan mag je de naam van de club afstrepen.

Alle wedstrijden die de club speelt (competitie, beker of Europees) tellen mee.

Degenen die op 31 maart een volle kaart hebben, winnen een freebet, een vijfde staatslot of kraslot.

8 teams hebben al 3 goals of meer! En dan . . . interlandbreak😵 Het is al klaar. West Ham heeft alleen op 1 januari van dit jaar 3 goals gemaakt, ze missen Haller nog steeds. De volgende keer valt ie😄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 teams hebben al 3 goals of meer! En dan . . . interlandbreak Het is al klaar. West Ham heeft alleen op 1 januari van dit jaar 3 goals gemaakt, ze missen Haller nog steeds. De volgende keer valt ie
Hier hetzelfde verhaal, alleen bij mij gaat het om leichester city. Misschien id leiding bereid om een weekje er aan vast te plakken vanwege de interlands?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk


Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 2/24/2022 at 11:41 AM, Brunsie said:

Let's go, Rangers!

Voor degenen die geen NHL volgen: met de playoffs al enigszins in zicht staan de NY Rangers heel goed tweede in de Metropolitan Division, derde in de Eastern Conference. 

De trade period is net afgelopen en ik vind dat de Ranger goede zaken hebben gedaan: vijf trades met twee forwards die de bottom 6 verbeteren en een goede defenseman.
Ik heb een future op het winnen van de Eastern Division op Rangers bij TOTO geplaatst tegen 11.00 , werd daarbij wel gelimiteerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rudi:

Voor degenen die geen NHL volgen: met de playoffs al enigszins in zicht staan de NY Rangers heel goed tweede in de Metropolitan Division, derde in de Eastern Conference. 

De trade period is net afgelopen en ik vind dat de Ranger goede zaken hebben gedaan: vijf trades met twee forwards die de bottom 6 verbeteren en een goede defenseman.
Ik heb een future op het winnen van de Eastern Division op Rangers bij Toto geplaatst tegen 11.00 , werd daarbij wel gelimiteerd. 

Ik ben ook heel erg tevreden over de zaken die Chris Drury in de laatste dagen gedaan heeft. Zwaktepunt bij de Rangers in mijn ogen blijft dat Alexander Georgiev onder niveau blijft. Dat kan in de play-offs echt een nadeel zijn als al het gewicht op Igor Shesterkin terecht komt. Verder denk ik dat we een roster hebben om ver te komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-3-2022 om 12:49 zei driekwart:

Hier hetzelfde verhaal, alleen bij mij gaat het om leichester city. Misschien id leiding bereid om een weekje er aan vast te plakken vanwege de interlands?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

 

@driekwart, @Arthuren andere bingospelers,

Na langdurig en diepgaand beraad, schriftelijke verzoeken in zesvoud, aanvullende moties en een grondige bestudering van het spelreglement heeft de organisatie als volgt besloten:
De speelrondes van de nationale competities die gespeeld worden op vrijdag 1 april, zaterdag 2 april en zondag 3 april tellen mee voor deze bingo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=114]driekwart[/mention], [mention=243]Arthur[/mention]en andere bingospelers,

Na langdurig en diepgaand beraad, schriftelijke verzoeken in zesvoud, aanvullende moties en een grondige bestudering van het spelreglement heeft de organisatie als volgt besloten:
De speelrondes van de nationale competities die gespeeld worden op vrijdag 1 april, zaterdag 2 april en zondag 3 april tellen mee voor deze bingo. 
Haha mooi, gogo Leichester dan!

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Brunsie mijn kortstondige enthousiasme voor de NY Rangers is weer danig bekoeld.
Ik volgde de wedstrijd tot en met de eerste periode en ging slapen bij een 2-0 voorsprong.

https://www.nhl.com/gamecenter/nyr-vs-njd/2022/03/22/2021021005#game=2021021005,game_state=final

Lunch vandaag: thuis boterhammen met hagelslag.

In ander nieuws: de ghost runner komt dit seizoen terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rudi:

@Brunsie mijn kortstondige enthousiasme voor de NY Rangers is weer danig bekoeld.
Ik volgde de wedstrijd tot en met de eerste periode en ging slapen bij een 2-0 voorsprong.

https://www.nhl.com/gamecenter/nyr-vs-njd/2022/03/22/2021021005#game=2021021005,game_state=final

Lunch vandaag: thuis boterhammen met hagelslag.

In ander nieuws: de ghost runner komt dit seizoen terug.

Het was niet best in de tweede periode nee. 
We houden hoop. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag in het NOS journaal van 8 uur:

Quote

"over een paar maanden is het Eurovisie Songfestival en de wedkantoren denken al te weten wie er gaat winnen: Oekraine"

Bij de legale aanbieders mogen we alleen op sportuitslagen wedden en zo worden we de zwarte markt op gestuurd.

Buiten Eurovisie, Oscars en Grammies kwam ik daar volgende weddenschap tegen:

image.png.5d9af1a65d301ddca6dfa9f0386b944e.png

image.png.a5091c2ba93eedd95db77423116e5900.png


Damn dit soort betjes mis ik wel!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.