Spring naar bijdragen

Kerstbonussen


FreebetFreddie

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei FreebetFreddie:

fpo.JPG

Hartstikke mooi! Ik kon dit lijstje niet vinden, kreeg alleen de bonus van vandaag te zien. Mooi dat het steeds een beetje beter wordt. In totaal toch dik €100 waard. Zal @TheGreatOneook blij mee zijn voor zijn 10K challenge.

Edit: zie nu dat dat lijstje in de mail zit.

bewerkt door DeValsspeler (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even navraag gedaan. Alle bonussen blijven 3 dagen beschikbaar, maar je kan ook meerdere stortingen na elkaar doen.

Je zou dus nu 2x €400 kunnen storten om €200 bonus te krijgen. Livechat zegt dat je onbeperkt de tijd hebt om de bonus vrij te spelen, maar ik heb in de voorwaarden gelezen dat Fairplay het bonusgeld kan verwijderen na 30 dagen.

Livechat geeft ook aan dat er geen slots zijn uitgesloten en ik heb dit ook niet in de voorwaarden kunnen vinden. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, OddsBeater said:

Als het goed is kun je elke bonus maar één keer gebruiken, zo staat het ook op de bonuspagina:

image.png.e21edc41567f9d3b1e2a101213edfcdc.png

Net ook een storting gedaan en bij een eventuele volgende storting is de bonus niet meer beschikbaar.

Dat klopt, maar je kunt dag 1 en 2 na elkaar doen als je die gisteren nog niet had gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Frel:

Ik zie bij Betcity een 35% bonus staan. Speel je eerst met eigen saldo en kun je bij winst op je eigen saldo de bonus annuleren? In de situatie dat je het bonusgeld nog niet deels hebt gespeeld. Zodat je je eigen saldo plus winst uit kan keren? Alvast bedankt heb nog geen ervaring bij Betcity met een bonus.

Vraag je eerst af waarom je een bonus wilt annuleren. Als de bonus nu gunstig is om aan te nemen, dan is hij altijd nog gunstiger om af te maken als je al een gedeelte hebt rondgespeeld ongeacht wat je resultaat tot dat moment is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei DeValsspeler:

Vraag je eerst af waarom je een bonus wilt annuleren. Als de bonus nu gunstig is om aan te nemen, dan is hij altijd nog gunstiger om af te maken als je al een gedeelte hebt rondgespeeld ongeacht wat je resultaat tot dat moment is.

Terechte opmerking. Dat heeft te maken met hoe ik speel. Stel ik stort 30 euro en ontvang 10 euro bonus. Dan moet ik 250 euro rondspelen voor 10 euro. Op een van mijn eerste draaien pak ik een mooie winst van. 250 euro dus dan is mijn saldo bijvoorbeeld 275 euro eigen geld en 10 euro bonus. Op dat moment vind ik het ook wel tof om gewoon die winst te cashen. Want het komt ook wel voor dat 250 euro rondspelen om 10 euro extra te pakken een duur grapje is. 
bij een sticky bonus moet je dan verplicht eerst 250 euro inzetten om je hele saldo überhaupt vrij te spelen. Bij non sticky kan ik 275 cashen en laat ik die 10 euro lopen. Ik vind de omschrijving van Betcity wat onduidelijk:

Het verkregen saldo en de opgebouwde winst opgebouwd behaald met de deposit bonus kunnen alleen worden opgenomen wanneer het bonusbedrag tenminste 25 (vijfentwintig) keer is ingezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...